KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 12 februari 2011

Hartjes tasje met standaard.

Tijdens de freubel-ochtend bij Hobbystunter, heb ik voor Suzanne die morgen haar verjaardag viert dit tasje met standaard gemaakt.
Het patroon vind je HIER.
Wat heb ik zitten ploeteren op de standaard.
Het werd maar niet mooi genoeg naar mijn zin en na 3 pogingen heb ik het thuis nog eens geprobeerd en ja de vierde keer was het naar mijn zin, de aanhouder wint.
Ik heb de hartjes met Creatables van Marianne Design gemaakt.
De swirls zijn gemaakt met een een snijmal van Avec (create a shape).
De roosjes heb ik zelf gemaakt.
Ook de binnenkant is netjes bekleed.
Voor het handvat heb ik een randpons van Martha Stewart gebruikt.
Hier met lekkere inhoud.

Een heel fijn week-end. Liefs Jolande.

41 opmerkingen:

Martha zei

Wow, wat ziet dit er geweldig mooi uit!! Een waar kunstwerk!
Groetjes,
Martha

heidy zei

Wat een leuk idee Jolande en perfect uitgevoerd!
Groetjes Heidy

Crea Astrid zei

Wat is je tasje mooi af. Ik zie dat je de standaard toch weer opnieuw hebt gedaan!
Prachtig geheel.

Groetjes Astrid.

Irene zei

MOOOOOOOIIIIIIIII!!!!
Zo'n freubelochtend zou ik ook wel willen, ik woon dus helemaal aan de verkeerde kant van het land, balen!!!!!

Irene

Patricia zei

Zo gaaf zeg! Van Jose was tie ook al zo leuk!!!
Ik ga toch maar eens vrij vragen op donderdag.......
Mijn boek is ook inmiddels af(zet ik er morgen ff op)
Groetjes weer. P.S. wat heb ik je al lang niet gezien, ik krijg afkickverschijnselen hahaha.

martina's kaartjes zei

wat ben jij lekker aan de knutsel !!! mooi alweer !
greotjes, of was het groetjes, martina
x

Linda zei

Wauw die van jou is ook geweldig mooi (en lekker) geworden, helemaal leuk
gr linda

Adrie van Rooten zei

Wat een prachtige creatie Jolande , geweldig mooie kleuren gebruikt.
Kijk even op mijn blog , ik heb een aardigheidje voor je.
Groetjes Adrie

scraplouise zei

Schitterend Jolande, mooi gemaakt en mmmmmm ik ben gek op spekkies.

gr.Louise

Tineke zei

Wauw, super is het hartjestasje Jolande!!! En de inhoud is tuurlijk jammie jammie...;)
Groetjes, Tineke

Trudy zei

Wat een prachtig tasje Jolande!!
Groetjes Trudy

Astrid zei

Schitterend tasje Jolande, heel erg mooi.
Groetjes Astrid

hildedewilde zei

prachtig jolande!
gr, hilde

Hélène zei

Wat leuk zeg! Erg mooi gemaakt.

Groetjes Hélène

Tinie zei

Geweldig mooi tasje Jolande, ook hele mooie kleuren gebruikt!!!

Groetjes Tinie

M@rjan zei

Een kunstwerkje is het zeker! HEEL erg mooi! Leuk zijn ze hè, die Marianne hartjes? Knap dat je de standaar toch goed wist te krijgen, soms word je er gekkkkk van!!! Maar de aanhouder wint en dat zie je hier maar weer.

Groetjes, Marjan

Linda zei

Het resultaat is prachtig Jolande.

Gr Linda

Fieneke zei

Wat een super leuk kadootje om te krijgen!
Groetjes Fieneke

jaimie zei

Hallo Jolande,

Hier zijn wéér prachtige creaties geplaatst zie ik !

Groetjes, Jaimie

Mandy's Magnolia cards zei

wauw jolanda wat een prachtige creatie heb jij gemaakt zeg!!
een fijn weekend
groetjes, Mandy

Marian de Maijer zei

Ziet er super mooi uit. Daar zit heel veel werk in maar je resultaat is super
Groetjes

Frouwkje zei

Wat een superleuk tasje, Jolande.
Ik heb hem bij mijn favorieten gezet, wie weet maak ik hem ooit eens..........er zijn nog zoveel leuke dingen om te maken!!!
Heel leuk die hartjes van Marianne Design!!
En dan nog een hartjespons gebruikt voor het handvat. Helemaal af hoor!
Lieve groetjes, Frouwkje.

Aleida zei

Hij is super geworden! Wat zal ze er blij mee zijn! Fijne dag morgen!
groetjes,

Lia zei

Schattig gemaakt, leuk papier,

groetjes Lia

crealinedance zei

Hoi Jolanda Het tasje is super geworden.Gr.nel

Hilda zei

Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww die is super super super gaaf geworden.
Hij staat ook op mijn lijstje, al 2 weken........ maar krijg hem niet goed uitgeprint.. dus hussie moet ff meekijken en met een oplossing komen hihihii

Groetjes hilda

Yvonne zei

Schattig geworden had het patroon al meer voorbij zien komen.Toch leuk dat iedereen er wat anders van maakt.Fijn weekend.Lieve groet Yvon

Marie-claire zei

Wow Jolande, wat een Super gaaf tasje!

Groetjes Marie-Claire

Annemarie zei

Erg mooi Jolande!

Diane zei

Wat een schitterende creatie weer.

Groetjes,
Diane

Margo zei

Wat een prachtig tasje !
Heel leuk gemaakt !
Groetjes
Margo

Judith zei

Een lief cadeau, Jolande!

Diana zei

Dat is een hele mooie geworden !!...hier ligt het patroon uitgeprint nu de rest nog....

groetjes Diana

regina zei

hoi

een schitterend tasje!

super mooi gemaakt!

gr regina

Jitske zei

Wat een leuke projectjes heb je op je blog staan.
Die kinderwagen vind ik ook top !
Ben maar gelijk volger bij je geworden,
Groetjes Jitske

Ans zei

Jolande, in een woord geweldig.
Groetjes van Ans

Geertje zei

Oh wat is dit weer leuk geworden.
Ga ook even het patroon bekijken.
Erg mooi om ook eens te maken.

Groetjes Geertje,

cristel zei

prachtig en zo mooi versiert
grtjs

Annemiek zei

Hij is echt heel leuk geworden! Bedankt voor het patroon!

Miranda de Groot zei

wauw wat mooi zeg
groetjes miranda

Henriëtte zei

Leuk om te zien dat je tasje toch heel anders is geworden dan donderdag. Toch een hengseltje gemaakt zie ik.
Leuk die spekjes erin.

Groetjes Henriëtte