KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 4 februari 2011

Mijn eigen blogboek.

Ik heb een boek van mijn blog laten maken.
Ik heb een boeken-tik en ik ben er zo blij mee, het is zo mooi geworden.
Ik zag dit bij Yvonne en zij had ook de link om het boek te laten maken op haar blog staan.
Hier is de link, dank je wel Yvonne, voor de link.

Mijn voorwoord.

Je hebt de keuze tussen een harde of zachte kaft.
Ik heb voor de harde kaft gekozen.
Je kunt ook de kleur van de kaft kiezen, met of zonder print en je kiest welke foto je op je kaft wilt en welke tekst.
Je kunt het niet zo goed zien, maar mijn kaft is wit met grijze letters, vond ik mooi bij deze foto passen.
Je kunt er ook nog voor kiezen of je op de rug van het boek tekst wilt zetten, ik heb er wel voor gekozen.

De inhoudsopgave.
Ik heb ervoor gekozen om het hele jaar in het boek te plaatsen.
10-01-2010 tot en met 31-12-2010.

2 Bladzijden uit het boek.
Je kunt ook de reacties plaatsen, maar ik heb ervoor gekozen om dat niet te doen, het wordt dan zo rommelig en het boek wordt dan wel heel erg dik.

Nog 2 bladzijden uit het boek.
Berichtjes zonder een creatie heb ik er niet in geplaatst.

De achterkant van het boek.

Zo heb ik alles vast gelegd en ik zal er wel regelmatig in bladeren, het is ook handig om mee te nemen en het aan anderen te kunnen laten zien.
Wil je de foto's groter bekijken, klik er dan op met je rechtermuisknop.

Fijn weekend- Liefs Jolande

47 opmerkingen:

Caroline zei

Wat een prachtig boek ! Wist niet dat het bestond, wat leuk om je eigen boek te hebben, ga snel op de link klikken ;-)

Nora zei

Super, super idee! En wat is het een chique boek! Zeker een boek om te koesteren!

Yvonne zei

Wat is je boek mooi geworden Jolande.
En wat een mooie kaft, die is zeker net nieuw want daar kon ik niet voor kiezen.
Ik blader er ook heel veel in en de afwerking is echt heel mooi.
Veel plezier met je boek maar dat gaat vast wel lukken.

Groetjes Yvonne.

Esther zei

Dit is zeker een heel leuk iets,ook als naslagwerk van al je gemaakte kunsten.
Prachtig hoor,echt iets om weer even te onthouden.

Groetjes Esther

Aloesaloes zei

Dit is superleuk zeg!! Prachtig om te zien en heel leuk om te hebben...

Groetjes, Loes

Tineke's hobby zei

wat gaaf om je eigen boek te hebben wist niet eens dat het kon maar het is wel erg mooi
Groetjes Tineke

jolanda zei

Oooooh Jolande... wat mooi!!!! Hier had ik nog nooit van gehoord en ik ga straks gelijk even op de link klikken.
Ik heb al een paar keer zitten denken om alles nog eens op te slaan in word of zo en dan alles op een cd te branden o.i.d. Ik heb natuurlijk veel over mijn moeder geplaatst het afgelopen jaar en ik moet er niet aan denken dat er per ongeluk eens iets fout gaat en alles weg is. Dit is dan natuurlijk een superidee!!!
fijn weekend, liefs jolanda

heidy zei

Dat is waanzinning leuk zeg,staat je handtekening er ook in hihi.
Ik vindt het super,ga gauw een kijkje nemen.
Groetjes Heidy

Kim zei

Wat een leuk idee zeg. Zo heb je al je kaarten bij elkaar.

Yvonne Rijk zei

Erg mooi Jolande, ik heb het boek van Yvonne in het echt gezien. Echt heel mooi. Zij is zo lief geweest om mij een middagje bij haar thuis allerlei technieken met stempelen te leren. Het grappige is dat ik haar tussen jou reacties had zien staan en op haar naam klikte omdat ze dezelfde voornaam heeft. Toen zag ik tot mijn verbazing dat ze zo'n 20 km bij mij verderop woont. Dus eigenlijk via jou blog heb ik haar ontmoet. Grappig hoe het balletje kan rollen. De kaft van je boek ziet er supermooi uit. Geniet er maar van. Echt een mooi naslagwerk.

Groetjes van Yvonne.

crealinedance zei

Hoi Jolanda Ik heb het boek in het echt mogen bewonderen,het boek is geweldig.Gr.Nel

Scrap Girl Olnine zei

Wat ontzettend gaaf, wat zal jij trots zijn op je eigen boek!!!
Fijn weekend, gr. helga

Fieneke zei

Hoi Jolande wat gaaf zeg zo'n eigen boek. Erg leuk, ga ik zeker onthouden.
Groetjes Fieneke

Marian de Maijer zei

SUpppppper je eigen boek. Erg gaaf.
Ik zal het onthouden
Groetjes

jaimie zei

Hallo Jolande,

Dat is nu eens origineel ség !!! zo knap en leuk !!!

groetjes, Jaimie

miranda zei

Hoi,
Wat een leuk idee,je eigen boek.
Groetjes Miranda.

Annemarie en Merit zei

Fantastisch wat is dat leuk, het ziet er ook heel netjes en verzorgd uit, ik wist niet dat zoiets kon.. Zal prachtig staan in je boekenkast!!!

fijn weekend annemarie en Merit

Tinie zei

Superrrr wat een idee en wat iets tastbaars, ik vind het geweldig!!! Mag je reuze trots op zijn!

Groetjes Tinie

cristel zei

inderdaad een heel leuk idee en zo kan je andere ook je mooie werkjes laten zien
grtjs

Linda zei

Wat leuk is dat joh, ik had er nog nooit van gehoord, maar het is super mooi
gr linda

Chantal zei

Wat ontzettend leuk zeg! Stoer hoor een eigen boek!
Groetjes Chantal.

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Wat is dit leuk!! Geniet van je boek!!
Voor mij nog even niet........ik heb net 2 maanden een blog, maar het is zeker leuk om te onthouden!
Lieve groetjes,
Frouwkje.

Neline zei

wat is tie gaaf geworden Jolande,
echt iets om te onthouden, geniet van je boek en neem het een keertje mee naar de HS
want die wil ik wel in het echt zien!!
groetjes
Neline

Liefs Ineke zei

Wauw wat schitterend mooi Jolande. Geweldig gewoon.

Veel liefs van Ineke

Irene zei

Dit is wel heel apart, had er nog nooit van gehoord maar het is beslist iets om te onthouden.
Wat zul je er blij mee zijn!!!!

Irene

M@rjan zei

Wat mooi!! Ik had geen idee dat dit kon.Ik ken natuurlijk de fotoboeken met vakantiefoto's, die maak ik vaak en dit is eigenlijk net zoiets, maar dan van je blog. Goh, wat een leuke herinnering voor later... als je een oud dametje bent! Haha, nee hoor, het is een geweldig naslagwerkje, zeker omdat jij er ook tutorials in hebt zitten.
Groetjes, Marjan

martina's kaartjes zei

wow, wat prachtig !!! superknap gedaan, als je beroemd wordt, krijg ik toch wel een handtekening, niet ? =)
groetjes, martina
x

Claudia7 zei

Hoi Jolande,
Wat is dat gaaf! Zo kun je altijd nog terug kijken en het is een leuke herinnering voor later. Je raakt het zo nooit kwijt.
Geweldig idee!

groetjes, Claudia

Aleida zei

Heel gaaf, al je eigen creaties in een eigen boek! Om heel lang van te genieten!
groetjes,

Anneke zei

Wat een leuk idee en het ziet er te perfect uit.
Gewoon te gek.

Groetjes,
Anneke

Adrie van Rooten zei

Wat ziet dat er mooi en verzorgd uit Jolande.
Echt iets om trots op te zijn.
Ik ga ook maar eens kijken.
Groetjes Adrie

Miertje zei

Wat gaaf, ziet er super uit !!!
Ben ook gek op boeken, wist niet dat zo iets kon
Gr, Miranda

Gretha zei

Geweldig zeg, ziet er fantastisch uit.
Ik wist niet dat zoiets bestond om te maken.
Groetjes Gretha

Wendy Kamp zei

Jee wat gaaf Jolande! Ik wist niet dat dit mogelijk was maar ik vind het echt heel mooi. Ook weer iets voor op mijn verlanglijstje haha...

Groetjes,
Wendy

Monique zei

Wat is dit een prachtig boek!
groetjes
Monique

Hannie St zei

Wauw.....is dat even een prachtig idee.

groetjes, Hannie

Margo zei

Oh Jolande, wat een geweldig idee en wat een prachtig boek heb je ervan laten maken zeg !
Ziet er echt fantastisch uit !

Tineke zei

Ooohh..wat een geweldig leuk idee!!! Ik heb de link ff opgeslagen. Ga er later op mn gemak eens kijken. Bedankt hoor!
Groetjes, Tineke

Patricia zei

zo Jolande dat ziet er GAAF uit zeg!!!!
Ook mooi gefotografeerd hoor!
Gr. Patricia

Lia zei

Gaaf idee zeg,supermooi, heel leuk om te bladeren en leuk voor het nageslacht.
Heb de link ook bewaard,

groetjes Lia

Lins zei

Hoi Jolanda,

wat een leuk idee om een boek van je blog te maken, bedankt voor de tip!

Groetjes,

Lins

Crea Astrid zei

Het boek ziet er echt superrrrr uit. heb hem in het echt mogen bewonderen. Het is een toppertje hoor.

Groetjes Astrid.

Marijke zei

Wat een leuk idee!!!
Groetjes,
Marijke

Inge zei

Wow, ik wist helemaal niet dat dit kon! Wat een geweldig leuk idee, dank je wel voor het linkje!

scraplouise zei

Wat een geweldig idee!.

gr.Louise

Henriëtte zei

Leuk zo'n blogboek.
Ik ben al ruim een jaar van plan om al de foto's die ik heb gemaakt van mijn maaksels in een fotoboek te zetten, maar het is er nog niet van gekomen.

José zei

Echt te gek zeg! Wat een onwijs idee. Heel mooi om lekker door te bladeren en aan anderen te laten zien ipv achter de computer te gaan zitten. Die hou ik in gedachten!
Groetjes, Jose