KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 5 februari 2011

Kerstkaart met kertsbal.


Ik heb papier van Magnolia (Lazy Summer) gebruikt.
De randen van het papier heb ik bewerkt met embossingcréme.
Op een swirl (Creatable Marianne Design) heb ik roosjes (zelfgemaakt) geplakt en wat takjes gemaakt met een pons.
De strik is van Marianne design.

De cirkel is een Creatable van Marianne Design bewerkt met disteress-inkt, ik heb 3 kleuren gebruikt om dezelfde kleur rood te krijgen als het papier.

De kerstbal is een stempel van Personal Impressions, ik heb het ingekleurd met de Derwents, daarna bewerkt met embossingpoeder en op de rand van de muts heb ik 3D Snow Effect gedaan .



Groetjes Jolande.

46 opmerkingen:

heidy zei

Oh wat een leuke kaart Jolande.
Groetjes Heidy

Kim zei

Erg leuk kaartje. Leuk hoe je die roosjes hebt gemaakt.

Neline zei

prachtige, leuke kaart! ....en wat een roosjes heb je zelf gemaakt, supersss weer.
groetjes
Neline

Patricia zei

OHHHHHHHHHHHHHHHH die is mooi zeg!
Gr. Patricia

martina's kaartjes zei

wow ! mijn kerstspullen liggen nu hoog in de kast eventjes... wat een priegelwerkje al je bloemetjes,heel mooi resultaat !
groetjes, martina
ps heb je geen zin om een keer mee te doen met mijn kleurenkaartenteam voor woensdag ?
altijd welkom, geen enkele verplichting hoor ! =)
groetjes, martina
x

angelique zei

schitterend, een prachtige kaart!!

regina zei

hoi

ooo die is gaaf zeg!

en erg leuk die roosjes!!

gr regina

Brenda en Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Je roosjes zijn super zo op de kaart. Leuk geheel allemaal.
Groetjes brenda en astrid

Lia zei

Prachtige kaart weer Jolande, schitterende afwerking, op deze manier ben je in ieder geval op tijd klaar voor de kerst.

Groetjes Lia

Miranda zei

prachtige kerstkaart Jolande, erg mooi gemaakt en het soort kaart is ook super
knuf
Miranda

sanne zei

hij is erg leuk en wat een leuke bloemen.

gr sanne

Linda zei

wauw hij is heel mooi, ook schitterende kleuren. Waar plak je die roosjes mee op als ik vragen mag? Want ik gebruik gluedots maar die laten toch vaak weer los dan.
gr linda

Bianca zei

Hij is weer schitterend, leuk bedacht met die glitters.
Groetjes,
Bianca

Hélène zei

oh Jolanda, je kaart is prachtig! En wat een gepriegel met de roosjes.. helemaal super!

Groetjes Hélène

Trudy zei

Het is weer een prachtige kaart Jolande!
Groetjes Trudy

Ineke zei

Een hele mooie kaart.


groeten Ineke

M@rjan zei

Wow! Weer een echte Jolande kaart, zoals altijd vol mooie details en zo mooi gemaakt!

Groetjes, Marjan

jaimie zei

Hallo Jolande,

ooooh die is prachtig !

groetjes, Jaimie

Ageeth Holster zei

Jolande hij is weer super mooi! Prachtig hoe je alles zelf maakt en er weer een originele kaart van maakt. Complimetne.
Groetjes van Ageeth

Ans zei

Jolande, dat heb je er nu van als je deze week weinig tijd hebt om eens even rond te kijken. Dan valt er weer zoveel bij je te bewonderen.
Allereerst je lieve en schitterende kerstkaart. Weet alleen niet wat embossingcreme is. Heb er nog nooit van gehoord. Zal dus wel weer wat nieuws zijn.
En dan je eigen dagboek. Meid wat een plaatje. Kan me heel goed voorstellen dat je er trots op bent. Mooi naslagwerk voor later.
Ik weet nu ook zeker dat het voor jou geen probleem is om te kijken hoe laat het is. Geweldig die klok met materiaal van Tim Holtz.
En tot slot zag ik nog een mooie hartjeskaart voorbijgaan. Meid, wat een creativiteit schuilt er in jou. Helemaal geweldig!
Fijn weekend en ik beloof niet zo lang meer te wachten om het moois te komen bekijken.
Groetjes Ans

Yvonne zei

Mooie kaart, ik vind je roosjes schattig.

Groetjes, Yvonne.

Adrie van Rooten zei

Wat een schitterende kerstkaart weer Jolanda. Je hebt er veel werk van gemaakt.Erg leuk zoals die kerstbal in die cirkel hangt.
Groetjes Adrie

Marian de Maijer zei

Je kaart is heel erg super.
En eluk met de bal in het midden Super
Groetjes Marian

Fieneke zei

Mooie kaart, mooie roosjes!
Groetjes Fieneke

Tinie zei

Wat een super leuk idee!!!! Geweldig!!!

Groetjes Tinie

Astrid zei

Erg leuke kaart Jolande, en die roosjes, die zijn ook erg lief, dank zij jou maak ik ze alleen nog maar zelf, heb net nog een kleinere pons gekocht, kan ik piepkleine roosjes maken.
Groetjes Astrid

jolanda zei

En hupsakee... wéér een kerstkaartje af! Zo ga je lekker hé?
Hij is weer prachtig geworden hoor!
fijn weekend, jolanda

marian zei

Je hebt er weer een schitterende kaart van gemaakt Jolande.
Mooi al die kleine roosjes. Je houd het tot nog toe vol met je kerstkaartjes. Jij haalt het aantal wel wat je wilt hebben met kerst.
Helemaal leuk.

Groetjes Marian

Tineke's hobby zei

oh wow wat een schitterende kaart zo mooi in dat donkere warme rood en die bal in het middeb erg mooi
Groetjes Tineke

Aleida zei

dit is een hele mooie kerstkaart geworden! Mooi dat Magnoliapapier, dat al tweezijdig is. Dat staat toch netter. De roosjes zijn om te zoenen!
groetjes,

Hilda zei

Oooooooooooooooo die is weer heel gaaf zeg!!!!!
Ik vind het model ook geweldig!!!

Groetjes hilda

Ans zei

Wat een mooie kaart Jolande, super. Zo,n mooie kaart wil iedereen wel met de kerst ontvangen. Zal ik mijn adres sturen,haha.

Liefs Ans

Tineke zei

Wat een supermooi tentkaartje Jolande!!! En schitterend zijn je roosjes ;)
Groetjes, Tineke

Geertje zei

Wauw wat weer een mooie kaart.
En je boek is ook geweldig.
Een heel mooi bezit.

Groetjes Geertje,

Suze zei

Heel mooi Jolande mooie kleuren en al die roosjes toppie.

groetjes Suze

Linda zei

Wat supermooi Jolande. De roosjes zijn zo schattig.

Gr Linda

Martha zei

In één woord: Schitterend!!!
Groetjes,
Martha

Crea Astrid zei

Wat een prachtige theater kerstkaart heb je gemaakt Jolande.
Je hebt volgens mij nu al een aantal kerskaaten liggen. Je bent goed op dreef.

Groetjes Astrid.

Aloesaloes zei

Superleuk! Heel mooi genaakt en prachtig van kleur.

Groetjes, Loes

Leonie zei

Wat een mooie kerstkaart Jolande!! :D
De roosjes zijn echt super gedaan.

Groetjes,
Leonie.

Margo zei

Wow je kaart is echt heel mooi geworden !
Ik moet dringend ook terug aan de kerstkaarten beginnen want ik kwam er dit jaar wel heel wat te kort :)
Groetjes
Margo

scraplouise zei

Wat een prachtig Kerstkaartje, je gaat goed hé, je roosje zijn echt heel lief.

gr.Louise

Wilma zei

Jij bent goed bezig! Ik denk nog niet eens aan kerstkaarten en jij bent er al aan bezig! Wat een schitterende kaart is dit! Dat doet me eraan denken dat ik dit jaar wat vroeger moet beginnen...

Irene zei

Wat een prachtige kaart en al die piepkleine zelfgemaakte roosjes, schitterend. Jolande, ik heb een tijdje geleden op een item van ca. 1 jaar geleden op je blog gereageerd en weet helemaal niet of dat wel bij je terecht gekomen is. Dat ging over die grote blauwe bloem die boven die uit allemaal hartjes stond, die vind ik ook zo super en wil graag weten hoe je hem hebt gemaakt. Ik heb pas heel kort een blog dus kon er vorig jaar helemaal niet op reageren, zou je me aub kunnen mailen (staat op mijn blog) en me wijzer maken?? Heel veel dank!

Irene

Brenda zei

Hoi hoi,

allereest heel erg leuk dat je volger van mij bent geworden! Ik ben ook even gaan snuffelen op jouw blog en jij hebt er ook een volger bij hoor!! Wat maak jij mooie dingen zeg! heel leuk!
Je vroeg me welke witte inkt ik stempel, ik heb voor het blikje wat nu op de blog van Eline's huis staan cats-eye inkt gebruikt. Duurt wel erg lang voor dat hij droog is maar ik vind hem erg mooi!
Fijne dag en lieve groetjes Brenda

Henriëtte zei

Weer een gave kerstkaart zeg!! jouw voorraad groeit. Tegen kerst hoef je er misschien wel geen eentje meer te maken.