KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 19 februari 2011

Kerstkaart 6.

Ja dames, ik loop 1 kerstkaart achter, iedereen herkent het wel, tijdgebrek.
Het frame is gemaakt met een Creatable van Marianne Design en bewerkt met distress-inkt.
Het prentje komt uit een Hobbyhandig, ik heb sneeuw aangetipt met stickels, is niet goed te zien op de foto.
Het takje is gemaakt met een snijmal van Sizzix.
Verder voor de afweking nog wat kant en klare takjes gebruikt en strassteentjes.
De bloem heb ik gehaakt, daarop heb ik een kant en klaar roosje geplakt.
Ik heb het frame nog een keer gemaakt, dubbelgevouwen en achter de kaart geplakt, zodat de kaart kan blijven staan.

Groetjes Jolande

35 opmerkingen:

heidy zei

Hoi Jolande,wat een mooie kaart,goed idee ook om het frame 2 maal te maken,en troost je maar,ik loop er al 7 achter hihi
Fijne dag verder
Groetjes Heidy

Linda zei

Wat is ie weer mooi geworden, prachtig. Wat een goed idee om dat frame 2x te doen en dan dubbel te vouwen zodat ie blijft staan.
gr linda

Ans zei

Hallo Jolande,
Ik begrijp uit je verhaal dat je iedere maand een bepaald aantal kerstkaarten "moet" maken. Geen gek idee...........en deze kaart is een plaatje. Geweldig ook de uitleg die je erbij geeft. Dat was ook zo met het gehaakte randje en ik heb het gistermiddag zitten proberen.
Fijn weekend.
Groetjes van Ans

Jannie zei

Wat een geweldig mooie kaart Jolanda.
Ik vind hem schitterend zo met die frame.
Bedankt voor de uitleg met het dubbele frame.
Fijn weekend.

Groetjes Jannie.

Miranda de Groot zei

wauw wat mooi
groetjes miranda

regina zei

hoi

wow die is prachtig!

heel erg mooi plaatje heb je gebruikt!

schitterend met die frame!

gr regina

Margo zei

Je kaartje is echt heel erg leuk geworden !
Fijn weekend !
Margo

Bianca zei

Wat een mooie kaart is dit weer. En het idee om deze kaart te laten staan vind ik echt geweldig.
Groetjes,
Bianca

Marian de Maijer zei

Super wat een schitterende kaart
En wat een mooi frame
Groetjes

M@rjan zei

Wow, het is meer een schilderijtje dan een kaart, mooi hoor!!

Fijn weekend, Marjan

Irene zei

Schitterend, je bent een ster in het haken en het frame dubbel zodat het kan staan is ook een super tip!!! Doe jij soms mee met de Club van Tiets met 4 kerstkaarten per maand????

Knus weekend,

Irene

anneke zei

deze is echt schitterend!!!
fijn weekend
liefs Anneke

Martha zei

Wat een prachtige kaart weer Jolande!! Het lijkt inderdaad een schilderijtje :)
Groetjes,
Martha

Tinie zei

Ik vind je kaarten altijd zo leuk en bijzonder, deze ook weer, hij is super!!!

Groetjes Tinie

Neline zei

Hij is prachtig Jolande, echt sjiek in combi met wit. Je gehaakte bloem is weer gaaf.
Ik ben gisterenavond begonnen met een kleedje haken, wat super leuk om te doen zeg!
groetjes
Neline

Adrie van Rooten zei

Maakt toch niet uit Jolande , dat je er één achter loopt. Jij bent tenminste al goed op weg,tegen dat het weer kerst wordt ben jij lekker klaar.En als ze allemal zo mooi worden als deze , zit dat wel goed.
Groetjes Adrie

Trudy zei

Prachtige kaart!!
Groetjes van Trudy

cristel zei

wauw heel erg mooi super
grtjs

Patricia zei

Wat een mooie kaart zeg, leuk gedaan zo als standaard.
Groeten Patricia

Hannie St zei

Ziet er weer heel mooi uit Jolande,

groetjes, Hannie

Tineke zei

Wat een schitterende kerstkaart Jolande!!! Leuk gedaan met de creatable, gehaakte bloem en andere details ;)
Groetjes, Tineke

Wendy Kamp zei

Wow Jolande wat heb je weer een beeldschone kaart gemaakt! Zoveel mooie details, ik kijk mijn ogen uit!

Lieve groetjes,
Wendy

crea-elma zei

Is nog lang geen kerst joh-))), dus niks achter lopen,haal je vast wel weer in, gave kaart!

groetjes Elma

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Ik vind het een prachtig kaartje en wat een leuk idee om het frame nog een keer uit te snijden zodat hij kan blijven staan!
Lieve groetjes, Frouwkje.

Aleida zei

Ik ken het wel, ik loop 1 haakwerkje achter. Die vorige van jou moet ik nog gaan maken.
Dit is weer een speciale bloem!
En de kaart is ook weer geweldig! Ik heb al een stapeltje kerstkaarten, maar ze zijn niet allemaal zo bewerkelijk.

groetjes,

Gretha zei

Wat een prachtige kaart en zo leuk gedaan met het frame. Leuke details heb je ook gebruikt zoals die gehaakte bloem. Kortom een zeer geslaagde kaart.
Groetjes Gretha

Leonie zei

Wat een mooi kerstkaartje Jolande!! :D
Het lijkt wel een fotolijstje of een schilderijtje zo met dat mooie frame.

Groetjes,
Leonie.

Suze zei

Prachtige kaart Jolande, heel leuk met de gehaakte bloem.

groetjes Suze

jaimie zei

Hallo Jolande,

Prachtkaart !!

En je haakwerk steeds op je kaarten mooi hoor, ik zou het absoluut niet kunnen hoor, ook niet dankzij u goede uitleg erbij :-)

groetjes, Jaimie

jolanda zei

Heel erg mooi en ook heel slim gedaan om de mal zo dubbel te vouwen en als standaard te gebruiken!! Het plaatje dat je gebruikt hebt, vind ik schitterend... zulke mooie kleuren ook.
fijne zondag, liefs jolanda

scraplouise zei

Schitterend kaart, mooi gedaan met dat Frame zo.

gr.Louise

Riet zei

Wowwww Jolanda,wat is dit een SCHITTERENDE kaart.

Liefs Riet.

Henriëtte zei

Ook al loop je dan een kaart achter, het is en blijft een supergoed idee. Ik ben er ook mee bezig gegaan, heb alleen weinig tijd om dingen te plaatsen.
Je kaart is weer supersssssss geworden.

Groetjes Hneriëtte

Desirée-ScrapDees zei

wat is deze kaart gaaf zeg, das toch zonde om te versturen! Maar dat vind ik zowiezo van heel veel kaarten, ik hoop altijd dat de ontvangers ze net zo waarderen als de maker het bedoeld heeft.

Debbie zei

Schitterend! het plaatje doet me echt aan mn poëziealbum van vroeger denken :)
xxDebbie