KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 10 februari 2011

Kinderwagen.

Deze kinderwagen is gemaakt met een cakeblik van de Hema.Het patroon heb ik Hier vandaan.
Dank je wel Sandra voor het leuke patroon.
Het papier is van Prima Marketing (Jack n Jill).

Ik heb vlindertjes uit het papier geknipt en een vlinderpons gebruikt en nog wat kraaltjes.

Ik heb een randpons gebruikt en een blauw "kantje" langs de kap gemaakt.

Een gast-handdoekje doet dienst als dekentje, daar heb ik ook een blauw geponst "kantje" onderuit laten steken.
Op het dekentje heb ik 2 vlindertjes geplakt.
Teddy ligt lekker te slapen in zijn wagentje.

Groetjes Jolande

41 opmerkingen:

heidy zei

Wat een leuk idee Jolande en prachtig uit gevoerd!!
Groetjes Heidy

Wendy Kamp zei

Wat een leuke kinderwagen heb je gemaakt! Je moet maar op het idee komen haha. Ik vind het een hele mooie creatie!

Groetjes,
Wendy

Annemiek zei

Jouw uitvoering van deze kinderwagen is wel heel erg leuk Jolande! Mooi papier en super afgewerkt.

Groetjes, Annemiek

Ineke zei

Wat een leuk idee. Hij is heel mooi geworden.

Ineke

Astrid zei

Wat een leuke kinderwagen zeg, heel erg mooi gedaan.
Prachtig papier ook.
Groetjes Astrid

Mandy's Magnolia cards zei

wauw wat een prachtige kinderwagen!!
echt wat heb je dat mooi gemaakt!
ben er helemaal weg van!!

ik geef trouwens ook een candy weg zou je het leuk vinden om mee te doen??

groetjes, Mandy

Thea zei

Wat ben jij toch geweldig creatief, ik vind dit kinderwagentje super!

Groetjes
Thea

Irene zei

Jolande wat is dit weer ontzettend mooi en wat ben jij productief zeg, niet te geloven!

Irene

miriam zei

wat een scheetje mooi zeg net als je kraamkado hieronder Jolanda

gr miriam

Tinie zei

Het idee alleen al, om er een koekblik voor te gebruiken......ik vind de kinderwagen helemaal GEWELDIG!!!!

Groetjes Tinie

Marian de Maijer zei

Super gaaf, en wat een idee om een cakeblik hiervoor te gebruiken. Hartstikke mooi
Groetjes

hildedewilde zei

schitterend idee! mooi hoor!
gr, hilde

Fieneke zei

Leuk idee! en een mooie uitvoering. Erg leuk om als kraamkado te geven.
Groetjes Fieneke

Annemarie zei

Wauw wat super mooi Jolande!!!

janny zei

Wauw je hebt er echt een wonderschone creatie van gemaakt zeg!!
Hij is schattig geworden, mooie kleuren.
Groetjes Janny.

Aleida zei

hihi, wat je al niet met een cakeblik kunt doen! Maar het ziet er specta uit@!
groetjes,

Brenda en Astrid zei

Inderdaad wauw. Wat leuk!!!!!. Super cadeau.
Groetjes brenda.

M@rjan zei

Erg schattig Jolande, zeker om als kraamcadeau te geven!

Groetjes, Marjan

regina zei

hoi

wauw ik vind het een super mooie kinderwagen!

mooi papier heb je gebruikt!

gr regina

crealinedance zei

Hoi jolanda Wat een lief kinderwagentje.Gr.Nel

Margo zei

Oh wat lief zeg !
Groetjes
Margo

Miranda zei

wat een leuk idee Jolande, ziet er gaaf uit hoor!
maar ....waar is de cake nu gebleven :-)

knuf Miranda

Linda zei

Wat ben je weer goed bezig geweest. Hoeveel uren heb jij op een dag? Werken, huishouding,
knutselen ,bloggen. Slaap je wel eens?

Gr linda

Linda zei

ohhhhhhhh das is heel erg mooi geworden
gr linda

Patricia zei

Ik heb hem natuurlijk al gezien maar ik ga toch nog ff reageren hoor. haha
Heel mooi enne... het was SUPER leuk gisteren de workshop.
Gr. Patricia

Martha zei

Dit is weer super, super mooi!! Wat een leuk idee zeg en prachtig uitgevoerd!
Groetjes,
Martha
NB Was de workshop gisteravond leuk?

Tineke zei

Wat een superleuke kinderwagen Jolande!!!
Groetjes, Tineke

Jannie zei

Wat een geweldig gaaf is dit.
dat heb je echt schitterend gemaakt.

groetjes Jannie.

Gretha zei

Wat een prachtige creatie, echt geweldig gemaakt.
Groetjes Gretha

Diane zei

Wouw wat mooi en wat origineel zeg!!!

Groetjes,
Diane

susie zei

Jolande wat is dit weer een PRACHT van een creatie !!!
WAUW !!!

Crea Astrid zei

Wat een mooie creatie heb je gemaakt van het cakeblik. Het mooie papier pas er perfect bij. Leuk gedaan ook het hangertje wat aan de kap hangt.

Groetjes Astrid.

martina's kaartjes zei

wow, wat supermooi gemaakt !!!heel knap, het papier leent zich er goed toe en je randpons is helemaal af !
groetjes en bedankt voor je leuke en snelle reacties op mijn blog !
martina
x

Sandra's scrapsels zei

Wowww, Jolande, wat heb jij een prachtige uitwerking gemaakt zeg!! Ik vind het super gevonden dat je er een 'vlinderketting' aan hebt gemaakt!! Echt supermooi hoor!
Bedankt voor het plaatsen van de link naar mijn blog en het melden zodat ik effies kon spieken naar jouw prachtige creatie!

Groetjes, Sandra

Hilda zei

Wauw, wauw en nog eens wauw. Schitterend gedaan.

Groetjes hIlda

Lia zei

Wauwwww, schitterende creatie weer Jolande, supergaaf idee om een cakeblik te gebruiken,

groetjes Lia

Marja Sch zei

Wat een schattige kinderwagen is dit. Die vlindertjes zijn zo schattig. Groetjes Marja

Hanneke zei

Wauw wat een mooie dingen maak je zeg!! Echt geweldig om al die prachtige creaties te zien! Ga je gelijk volgen.
Groetjes,
Hanneke

Yvonne zei

Wat een lief wagentje.
Erg leuk idee om daar een cakeblik voor te gebruiken.
Ik verbaas me iedere keer weer over de dingen die mensen kunnen verzinnen. Zo leuk!

Groetjes, Yvonne.

Suze zei

Een schattige kinder wagen Jolande, lief zo met die vlindertjes.

groetjes Suze

cristel zei

zo super lief
grtjs