KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 13 februari 2011

Picknick mand.

De picknick mand heb ik gemaakt van kaartkarton, omdat dat lekker stevig is.
De randen zijn bewerkt met distress- inkt.
Het papier is van Maja Design (Fika), de randen heb ik bewerkt met de distresser en distress-inkt.
De label is van Marianne Design.


Ook de binnenkant is helemaal bekleed en bewerkt met distress-inkt.
beide kanten kunnen open.
De bloem en takken zijn gemaakt met snijmallen van Crealies.
De bloem heb ik bewerkt met Glimmer Mist en in het hart van de bloem heb ik een plakparel geplakt.
Nu nog lekkere bon-bons er in en ik heb weer een leuk cadeautje

Groetjes Jolande.

50 opmerkingen:

crealinedance zei

Hoi Jolanda Deze is ook weer mooi gemaakt.Groetjes Nel

jaimie zei

Hallo Jolande,

ooooh zo schattig !!! Dat moet een werkje zijn geweest?

groetjes, Jaimie

wilga zei

wat een mooi projectje heb je weer gemaakt Jolande.
Het papier is ook zo mooi (ben er ook mee aan de slag)
groetjes,Wilga

heidy zei

Nou ik ben er klaar voor,wanneer gaan we pickniken hihi
Hij is schitterend Jolande!!
Groetjes Heidy

Diana zei

Prachtig.....heb je dat gemaakt Jolande!!
Mooi papier...

groetjes Diana

celia zei

Woooooooow schitterend!!!!!!!!

Linda zei

Nou kom maar langs hoor met je doosje en bonbons hahaha. wat is ie leuk joh
g rlinda

Neline zei

wat een plaatje Jolande! prachtig hoor,
groetjes
Neline

Crea Astrid zei

Wat is het mooi geworden met dat Maja papier. je bent er snel mee.
Had deze site ook al opgeslagen om een keer te maken. Zag er zo grappig uit.

Groetjes Astrid.

Gerd@ zei

In een woord PRACHTIG Jolanda!!!!!!
Groetjes Gerda

Patricia zei

WWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWW!!!!
Wat heb je dat weer prachtig gedaan zeg!!!!!
En wat is dat papier toch mooi!!!
Groetjes Patricia

Marijke zei

Schitterend gemaakt!!!
Het Maja papier is idd erg mooi!
Groetjes,
Marijke

Frouwkje zei

Hallo Jolande,
Hardstikke leuk zo'n picknickmand.
Mooi gemaakt!!
Lieve groetjes, Frouwkje.

Martha zei

Tjonge, wat is dit weer prachtig!! En wat een werk, super!
Groetjes,
Martha

Astrid zei

Dit is werkelijk schitterend Jolande, wat mooi gemaakt.
Groetjes Astrid

Adrie van Rooten zei

Wat een schitterende mand Jolande,daar ben je vast wel even zoet mee geweest.
Geweldig mooie kleur.
Groetjes Adrie

M@rjan zei

Ik zit weer te smullen van je creatie! Wat heb je dit weer super gedaan, joh! ERG mooi!

Groetjes, Marjan

Bianca zei

Kwijl kwijl, hij is prachtig. Heb snel het patroontje geprint, deze wil ik zeker een keer maken.
Groetjes,
Bianca

jans zei

wauw hij is schitterend geworden mooie kleur ook heb het patroon ook al een poosje liggen maar kan er nog niet toe komen om hem te maken grt jans

Kim zei

Wat ontzettend leuk. Mooie papier heb je ook gebruikt.

regina zei

hoi

wow wat schitterend !!
die heb je gaaf gemaakt en erggg mooi papier!!'

gr regina

Ineke zei

Die is echt gaaf. Ga ik zeker een keertje maken.

Ineke

anneke zei

prachtig,prachtig,prachtig!!!!!
liefs Anneke

cristel zei

wauw gewoon weer een super creatie
grtjs

martina's kaartjes zei

wow, fantastico !!!
groetjes, martina
x

Judith zei

Super!
Bedankt voor de link, weer een idee voor een cadeau!
groetjes, Judith

crea-elma zei

Hele leuke mand geworden.

groetjes Elma

scraplouise zei

Oooooooohhhhhh wat mooi, papier is ook schitterend, ik heb het patroontje al opgeslagen.

gr.Louise

Tinie zei

Wat een super mooi geheel!!!

Groetjes Tinie

Trudy zei

Wat een schitterende creatie heb je weer gemaakt Jolande.
Het papier is ook zo mooi.
Groetjes Trudy

Margo zei

Waaw dat ziet er prachtig uit !
Dat is echt een geweldig mooi (en lekker) kado om te krijgen !
Groetjes
Margo

Hélène zei

super Jolanda, en wat een prachtig papier! Weet eigenlijk niet goed wat ik moet typen, hij is werkelijk prachtig!

Groetjes Hélène

Aleida zei

Wat een uitgebreid kado! Een hele klus, maar het resultaat is schitterend!
groetjes,

Yvonne Rijk zei

Erg mooi geworden Jolande en inderdaad heb je zo een supermooi en orgineel kado.
Het papier heb ik zelf ook en is in het echt supermooi alleen jammer dat de prijs in mijn ogen buiten proporties is. Heb dan ook erg getwijfeld maar ben toch gezwicht. Hoezo verslaafd? Ha ha.

Groetjes van Yvonne.

Yvonne zei

jeetje wat een supermooie creatie,Lieve groet Yvon

Wendy Kamp zei

Wow wat een mooie creatie! Prachtig papier ook, ziet er super uit!

Groetjes,
Wendy

miriam zei

Hij is schitterend jolanda .
Deze staat ook nog op mijn to do lijstje maar ja tijd he ........

gr miriam

Jannie zei

Wow wat is dit schitterend Jolande.
Wat een werk zal dat geweest zijn aar dan heb je wel wat heel moois.

Groetjes Jannie.

sanne zei

heel erg schattig.

gr sanne

Annemiek zei

Wat leuk om iedere keer die verschillende projecten bij jou te zien. Deze is ook weer heel erg mooi!

Miranda de Groot zei

je mand is schitterend. heel mooi papier ook.
wij zijn net terug van een paar dagen Londen en ook in het winkeltje met kant en lint geweest wat je me doorgegeven had. wat hebben ze daar veel zeg. kon bijna niet kiezen hihi
groetjes miranda

Tineke zei

Wauw, wat is je picknickmandje schitterend!!! Ik kwam het patroon ook pas tegen maar nog niet gemaakt.
Groetjes, Tineke

Gusta zei

echt geweldig gemaakt zeg en ook super papier

Groetjes Gusta

jolanda zei

Dit is opnieuw weer gewéldig!!! Wát een klus zeg... maar dan heb je ook wat hé?
Het papier vind ik schitterend en die crealies takjes vind ik ook zo leuk! Gisteren op de Patchwork en Quiltdagen bleken ze ook een enorme afdeling met kaartenspullen te hebben. Ponsen, stempels, papier, mallen... nou ja, gewoon teveel om op te noemen. Toen heb ik nog even naar die crealies mal staan staren, maar toch niet gekocht.
Oh, ik heb trouwens weer een nieuw blog. Op m'n 'stokjes en steekjes' blog heb ik geschreven waarom ik weer een nieuw blog moest aanmaken en er staat ook een link naar m'n nieuwe blog 'quilten aan de waterkant'. Hopelijk vind je het niet erg om je bij de ene af te melden en bij de nieuwe weer aan te melden. Pffff.. wat een gedoe hé?
fijne dag, liefs jolanda

Brenda en Astrid zei

Wat is je kreatie weer super gave geworden.
Groetjes Brenda.

marian zei

Tjeeeee je hebt weer iets heel moois gemaakt zeg. Hoe krijg je allemaal verzonnen (of via internet)Ik vind de mand super, ennehh ik maak wel broodjes hoor laat maar weten wanneer we gaan-;))

Liefs Marian

hennie zei

Prachtig Jolande!!!
En wat een reacties, erg leuk hoor.
Je hebt ook zo'n mooi doosje gemaakt.
Dank voor je reactie op mijn blog en ik besef dat ik een bofferd ben.
Groetjes hennie.

Henriëtte zei

Wat een gave picknickmand zeg!!!!

Mandy's Magnolia cards zei

wauw wat is dit prachtig zeg!!
groetjes, Mandy

janny zei

Sjonge Jolande die is prachtig geworden zeg.
Ik heb het patroon gelijk opgeslagen dank je wel voor het delen ik ga hem zeker maken!
Het papier is mooi je gebruikt altijd van die mooie kleuren vind ik!
Groetjes Janny.