KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 8 februari 2011

Kraam cadeautje.

Tijdens een freubelochtend bij Hobbystunter hebben we dit doosje gemaakt, Annemiek had het patroontje bij zich, dank je wel Annemiek.

Een collega van mij is het weekend bevallen van een zoon.
En ik heb dit doosje voor haar gemaakt, uiteraard komt er nog een cadeautje in.
Het papier is van Prima Marketing (Jack n Jill).

De swirl is gemaakt met een een snijmal van Avec (create a shape).

De tag is gemaakt met een Creatable van Marianne Design.
De vlindertjes heb ik uit het scrappapier geknipt en 3D opgeplakt.
Verder heb ik nog strassteentjes gebruikt.

Groetjes Jolande.

46 opmerkingen:

Miranda zei

prachtig Jolande, erg mooi ook qua kleur
knuf
Miranda

jans zei

ziet er schitterend uit grt jans

Adrie van Rooten zei

Wat een plaatje Jolanda,erg mooie kleur ook.
Daar zal je collega wel blij mee zijn.
Groetjes Adrie

miranda zei

Hoi Jolande,
Wat een leuk doosje
Hij is erg leuk.
Groetjes Miranda.

Linda zei

Wauw wat een schitterend kraam kadootje, daar zullen ze heel erg blij mee zijn. Nog bedankt voor je antwoord over hoe je roosjes opplakt, dank je wel
gr \linda

Jannie zei

Wow wat een prachtig kadootje heb je gemaakt Jolande.
En die tag is super gaaf zeg!!!

Groetjes Jannie

martina's kaartjes zei

wow wat mooi ! en alles zo netjes en proper afgewerkt tot in de puntjes !!! mooi papier ook !
groetjes, martina
x

Claudia7 zei

Lief cadeautje hoor, daar zullen ze vast blij mee zijn.

groetjes, Claudia

Liefs Ineke zei

Wat een lief en mooi cadeautje Jolande. Schitterend papier. Heel erg mooi.

Gr. van Ineke

Marian de Maijer zei

Wat een snoezig kraamcadeautje
Groetjes

Hannie St zei

Ziet er heel mooi uit Jolande,

groetjes, Hannie

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Wat schattig!!!
Lieve groetjes, Frouwkje.

Yvonne zei

Super leuk geworden hoor!!Lieve groet yvon

hildedewilde zei

dit is wel een heel leuk kadootje!
gr, hilde

Fieneke zei

Hoi Jolande, Wat een leuk doosje en een mooie kleur!!
Groetjes Fieneke

Linda zei

Supermooi Jolande. En wat een mooie kleuren.

Gr linda

Thea zei

Prachtig doosje Jolande, mooi papier ook!
Ik vind de label van MD ook heel erg mooi, voor veel doeleinden te gebruiken.

Groetjes Thea

Aloesaloes zei

Schitterend!! Echt een heel mooi cadeautje en prachtig versierd.

Groetjes, Loes

heidy zei

Wat een leuk kraamcadeautje Jolande,mooi in die kleurtjes.
Groetjes Heidy

Aleida zei

Heel erg mooi! Dat zal een geweldig mooi kadootje worden!
groetjes,

Miranda de Groot zei

ooow wat een schattig doosje
groetjes miranda

M@rjan zei

Ze blijven schattig, die melkpakjes! Jouw uitvoering vind ik erg mooi. Zeker je label!!

Groetjes, Marjan

Ans zei

Jolande, helemaal super en de jonge moeder zal er vast en zeker mee in haar nopjes zijn.
Groetjes van Ans

Patricia zei

Mooi weer Jolande!!!!
Heel subtiel met de vlindertjes.
Nog bedankt voor vandaag! Ik ben druk aan t oefenen hoor. haha
Gr. Patricia see you tomorrow!

scraplouise zei

Wat een prachtig Kadotasje, ik denk dat de jonge mama erg blij mee zal zijn.
Prachtig Tag.

gr.Louise

Tinie zei

Super wat een mooie kaart, hele mooie kleuren!!!

Groetjes Tinie

Esther zei

Heel leuk kadootje geworden.
Wat is het toch altijd leuk he die doosjes maken?Vind ik dan.haha

Groetjes Esther

Jeannette zei

Een schattig kadootje is het zo geworden! Mooi papier en het labeltje staat er heel lief bij.
Groetjes, Jeannette

Geertje zei

Wat weer een geweldig mooi doosje.

Groetjes Geertje,

jolanda zei

Eigenlijk al een kadootje op zich! Die tag vind ik ook zo leuk.
groetjes, jolanda

Tineke zei

Een superlief kraamkadootje Jolande!!! Zo is het een leuke weggever ;)
Groetjes, Tineke

Trudy zei

Wat een schitterend kraam kadootje Jolande, daar zullen ze wel blij mee zijn.
Groetjes Trudy

nimucha zei

So beautiful set! I love it :)

Lia zei

Wat een beauty is het weer zeg.
Dat is een heel leuk kadootje om te ontvangen, zelfs zonder inhoud

groetjes Lia

Elly zei

Superrrrrs doosje ;-)
Ik wilde dat ik dichterbij woonde (of een rijbewijs had hihi) dan kon ik die leuke scrapochtendjes bij de Hobbystunter ook gezellig bijwonen.

groetjes, Elly

regina zei

hoi

wat een superr doosje!!

dat is een erg mooi cadeautje!

gr regina

crea-elma zei

Wat een sweety is het weer geworden, de mijne ligt half af, komt wel goed-)

gr Elma

Martha zei

Een prachtig doosje en de tag is ook heel mooi!
Groetjes,
Martha

Henriƫtte zei

Je doosje is mooi geworden Jolande. Het is ook zulk leuk papier met die vlindertjes! Je tag is ook een schatje.

Groetjes Jet

Annemarie zei

Erg mooi Jolande. Leuk om kado te doen, en ook erg leuk om te ontvangen....

Wendy Kamp zei

Wauw wat een prachtig kraamcadeautje! Heb je weer zo mooi gemaakt. Je kerstkaart hieronder vind ik ook heel mooi.

Groetjes,
Wendy

Lia zei

Ja wat kan hier nog aan toevoegen dan, wat een schattig kraamcadeautje met een lief papiertje gemaakt, super hoor,

groetjes Lia

Crea Astrid zei

Nu het doosje helemaal af is, is het nog mooier. Superssss gewoon.

Groetjes Astrid.

Diane zei

Zo ik heb een hele tijd de blogs niet bekeken, maar ik zie weer een hoop mooie creaties zeg!

groetjes,
Diane

susie zei

FF geleden dat ik bij je langs geweest was en wooow, wat ben je weer creatief geweest !!
Jolande, jij bent gewoon een kei in al de dingen dat je ons steeds laat zien.
Alles is steeds zo properkes afgewerkt ! Prachtig !!

Nog veel plezier .. :)

Irene zei

Jolande het is super MOOI !!!!!!!!!
Nog bedankt voor je mail met link voor bloemen, ik heb mijn ogen uitgekeken!

Groetjes,

Irene