KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 27 februari 2011

Vlinders op een plastick sheet.

Deze kaart heb ik op een plastick sheet gemaakt.
De vlinderrand heb ik bij Nel gestempeld, deze techniek heb ik van haar geleerd.
Met witte inkt (collor box) heb ik op glad zwart kaartkarton gestempeld.
Daarna heb ik de vlinders ingekleurd met Derwents, nadat de inkt goed droog was.
De fluwelen kantjes naast de strook met vlinders is een sticker.
Het achtergrond-papier (Eline's Babies) heb ik aan de binnenkant geplakt.
In de hoeken heb ik swirls gestempeld en in het midden de tekst.

Ik nog 2 vlinders gestempeld, gekleurd en uitgeknipt, de randen zijn bewerkt met een lijmpen en ultrafijn glitter, de lijfjes zijn beplakt met strass-steentjes.

Ik heb de vlinder op de plastick sheet geplakt.
Eigenlijk zou je de kaart in het echt moeten zien, hij komt op de foto niet goed tot zijn recht, het is zo mooi geworden.

Groetjes Jolande

44 opmerkingen:

Mandy's Magnolia cards zei

heel erg mooi!
weer eens wat anders
groetjes, Mandy

Lia zei

Hij is prachtig gemaakt Jolande, op de onderste foto kun je goed zien dat de kaart en de vlinders op plastic sheet zitten en heb je de vlinders gedoezeld of droog ingekleurd?
Ik vind hem heel apart hoor,

groetjes Lia

Ageeth Holster zei

Het is een prachtige kaart en weer zo origineel Jolande. Alle kaarten zien er in het echt veel mooier uit kanje nagaan deze ziet er zo al helemaal super uit!
Groetjes van Ageeth

Miranda de Groot zei

ow wauw wat mooi zeg
groetjes miranda

Desirée-ScrapDees zei

hij lijkt me erg mooi en inderdaad zal hij in het echt nog mooier zijn aangezien we nu het doorzichtige niet zien!

Adrie van Rooten zei

Ja jammer is dat he , ben je soms zo trots op je creatie , zet je hem op je blog , en denk je , nou hij is eigenlijk mooier.Ik heb het helaas ook regelmatig. Maar ik vind je kaart toch wel mooi hoor Jolande , heel bijzonder die techniek.Geweldige gekleurd ook.
Groetjes Adrie

Trudy zei

Ik vindt het eem prachtige kaart Jolane!!
Groetjes Trudy

Linda zei

wauw dat ziet er prachtig uit, veel werk ook lijkt me.
gr linda

Margo zei

Je kaart ziet er echt prachtig uit!
Die vlinders zijn heel erg mooi geworden !
Groetjes
Margo

Tinie zei

Wowww wat een geheel Jolande, ik vind dit een super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

celia zei

Heel erg mooi!

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig Jolande!

Liefs Ida

heidy zei

Hoi Jolande,weet wel zeker dat hij er in het echt veel mooier uitziet,en dan te bedenken dat hij zo al prachtig is!
Groetjes Heidy

Aloesaloes zei

Wauw... wat is dit schitterend! Adembenemend mooi van kleur en prachtig gemaakt.

Groetjes, Loes

Thea zei

Heel mooi Jolande, worden we weer een beetje vrolijk van met dit sombere, natte en kille weer.

Groetjes Thea

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Wat apart!!! Ik vind het heel erg mooi!
Lieve groetjes, Frouwkje.

Debbie zei

wat een prachtige kaart, echt een beauty!
xxDebbie

crea-elma zei

Die is wel heel gaaaaaaaaaaaaaf geworden, super!

groetjes Elma

regina zei

hoi

wat een gave kaart!

super mooi gemaakt,heel apaprt!

gr regina

Caroline zei

Wat een kunstwerk, schitterend gemaakt, wat leuk de uitleg erbij, een hoop werk maar dan heb je ook wel iets heel moois !!!

Annemarie en Merit zei

wat heb je dit schitterend gemaakt,prachtig!!!

Annemiek zei

In het echt nog mooier? Kan haast niet, want wow, wat is dit een mooie kaart. Neem je hem donderdag mee?

Astrid zei

Ik vind dit helemaal te gek Jolande, geweldig hoor zoals je het hebt gemaakt.
Groetjes Astrid

Wendy Kamp zei

Geweldig wat mooi gedaan Jolande! Jij weet iedere keer weer een nieuwe en leuke techniek te gebruiken, super!

Groetjes,
Wendy

handmade by chantal zei

wat mooi gedaan zeg!

Hannie St zei

Prachtig Jolande, ziet er echt super mooi uit.

groetjes, Hannie

jaimie zei

Hallo Jolande,

wauw, zo apart, maar wéér zo mooi gemaakt !!

groetjes, Jaimie

Riet zei

Wowwwww Jolanda,wat een SCHITTERENDE kaart heb je gemaakt.

Liefs Riet.

scraplouise zei

Schitterend Jolande wat prachtig gedaan is echt weer eens iets heel anders.

gr.Louise

Marijke zei

Wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt!
Deze met de vlinders vink ik erg mooi!
Groetjes,
Marijke

Nora zei

Dit is een echte beauty!!

miriam zei

wat een mooie aparte kaart jolanda

gr miriam

M@rjan zei

Je ziet zo wel dat hij erg mooi en apart is, maar ik kan me voorstellen dat het in werkelijkheid nog beter te zien is. Prachtig!!

Groetjes, Marjan

Patricia zei

ZO ZO NOU NOU dat ziet er even PROFIE uit zeg!!!!
Heel mooi gemaakt Jolande!!!!!!
Gr. Patricia

Anne's Cards zei

Prachtige kaart ,helemaal "af" !

Diane zei

Wat een bijzondere kaart zeg. Leuke techniek zo te zien.

Groetjes,
DIane

Tineke zei

Wat een leuke kaart!!! Leuk dat je heel andere technieken ook gebruikt.
Groetjes, Tineke

Martha zei

Een hele mooie kaart weer, maar dat is jou wel toevertrouwd :)
Groetjes,
Martha

Tineke's hobby zei

wow wat een schitterende kaart zo mooi met die sheet en vlinder erg gaaf gedaan
Groetjes Tineke

susie zei

WAUW !! En weer heb je iets speciaals gemaakt Jolande !!
PRACHTIG !!!!!!!!!!

Neltine zei

Dat is een bijzonder kaart zeg. Nooit geweten dat je zo mooi op zwart papier kan kleuren. Hoewel..heel vroeger op de kleuterschool deed ik dat wel en dan met wasco geloof ik.

Maar deze is wel heel mooi. Zoiets zie je nergens hoor:)

Groetjes,
Neltine

Wilma zei

Jolande, deze creatie is wauwwww...te gek...i love it! It's ART! Prachtig gestempeld en supermooie stempeltechniek!
Super origineel!
Liefs
Wilma

mandy zei

wat een mooie kaarten jolande heel apart hoor!
leuk dat je weer even op mijn blog was!
groetjes mandy

Miranda zei

super gaaf Jolande, ziet er waanzinnig uit
knuf
Miranda