KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 30 maart 2011

Doosje met roosjes.

Toen ik dit doosje bij Wenche zag, was ik er op slag verliefd op, wat een gaaf patroon.
Uiteraard heb ik er wel geheel mijn eigen draai aan gegeven.
Het papier is van Maja Design (Crea Diem).
Alle randen van het doosje en het papier heb ik bewerkt met distress-inkt.
De rozen, de grote bloemblaadjes en de swirl zijn gemaakt met Creatables van Marianne Design.
De kleinere bloemblaadjes zijn gemaakt met een pons van Nellie Snellen.
En ik hoop dat het jullie niet verveeld, maar ik heb weer een randje gehaakt, de ovale stans is van Nellie Snellen.

Close-up van de rozen.
De randen heb ik eerst bewerkt met distress-inkt, de mallen zijn ideaal, je hebt nu op een eenvoudige manier een mooie roos.
Het uiteinde pak je met een pincet met smalle punt en rollen maar, op de laatste uiteinde plak je de roos vast en klaar is je roos, simpeleren kan niet toch?

Groetjes Jolande

45 opmerkingen:

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Wat is dit weer een supergaaf doosje!!
En je gehaakt randjes vervelen helemaal niet.
Ik vind het juist zo leuk. Je roosjes zijn ook weer prachtig!!!
Liefs, Frouwkje.

Fieneke zei

Hoi Jolande.
Wat een super mooi doosje! Ziet er heel sjiek uit. De rozen zijn ook heel mooi. Ik was eerst de mening dat ik deze stansen niet ging kopen....nu ga ik langzaam toch twijfelen.....
Groetjes Fieneke

Ineke zei

Wat een mooi doosje.
en leuke roosjes heb je gemaakt.


Ineke

Ageeth Holster zei

Prachtig Jolande, haakwerk is weer prachtig, maak je geen zorgen, daar verveel je ons niet mee.
Groetjes van Ageeth

Judith zei

Hallo Jolande,
De afgelopen twee weken heb ik weinig geblogt, maar ik zie dat jij niet stil hebt gezeten. Hele mooie projecten laat je zien, allemaal met even veel zorg gemaakt, geweldig!
Het is een feest om je blog te bezoeken (-:
groetjes Judith

Anita crazyknutselgek zei

Wat maak je leuke dingen zeg.
Super. Heb je inmiddels in mijn volglijst staan.
Dus kom regelmatig langs als je weer wat nieuws hebt

regina zei

hoi jolande

wat een schitterend doosje!

heel erg mooi met die roosjes!

gr regina

Neline zei

wat een prachtig doosje heb je weer gemaakt, en de roosjes zijn prachtig!
groetjes
Neline

gré zei

wat een schitterend doosje
zondag op de beurs had ik die mallen nog
in mijn handen
en dacht ach ik maak toch zelf al rozen met mijn ponsen
maar deze zijn toch ook weer heel erg mooi
groetjes gré

Aleida zei

een heel mooi doosje en het haakwerk verveelt ons nog lang niet!
groetjes,

Irene zei

Blijf jij maar lekker doorhaken en ons verwennen met al dat moois!! Die rozen leken me helemaal niks maar nu ik het eindresultaat zie en lees hoe eenvoudig het is in tegenstelling tot steeds hetzelfde bloemetje inknippen en plakken....wie weet??

Groetjes, Irene

Hannie St zei

Wat ziet dat er weer prachtig uit Jolande,
leuk die roosjes. Ik moet ze ook maar eens uitproberen.

groetjes, Hannie

Linda zei

dit is weer een toppertje
gr linda

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

prachtig!!!! heel mooi gemaakt en wat orgineel dat hij kan uitschuiven!

mooi mooi mooi!!

jaimie zei

Hallo jolande,

Prachtig, schitterend, geweldig, mooi, knap...
ik kan nog even doorgaan zo hoor :-)

Groetjes, Jaimie

heidy zei

Wow Jolande,het ziet er weer schitterend uit!
Groetjes Heidy

Suze zei

Prachtig doosje Jolande, mooi papier heb je er voor gebruikt en schitterende rozen heb je gemaakt.

Lieve groetjes Suze

martina's kaartjes zei

dit is weer super ! ben fan van je bloemetjes !!! helemaal top ! tot morgen,
groetjes, martina
x

Margo zei

Waaw Jolande,
het is weer een prachtig doosje geworden !
De rozen en blaadjes heb je heel erg mooi gemaakt !
Liefs
Margo

M@rjan zei

MOOImooimooi!!!! Je roosjes zijn geweldig, ik ken het principe. Inderdaad erg makkelijk.

Groetjes, Marjan

angelique zei

tjee wat mooi en zo stijlvol! prachtig en ook je details zijn erg mooi!

Astrid zei

Prachtig doosje Jolande en je rozen zijn weer om te snoepen.
Groetjes Astrid

Diane zei

En wederom zo'n schitterende creatie! Geweldig.

Groetjes,
Diane

janny zei

Hoi,
Wat een super mooi doosje heb je weer gemaakt zeg en die rozen vind ik ook heel mooi, zal toch ook maar eens gaan kijken naar die mallen lijkt me erg makkelijk!

Groetjes Janny.

Aloesaloes zei

Verliefd op een doosje.... ghiiihiii zo leuk! Het is dan ook een prachtexemplaar, ook de roosjes zijn heel erg mooi. Enne... mij vervelen gehaakte randjes nooit, ze zijn zo sfeervol.

Groetjes, Loes

Lia zei

Prachtig doosje, je haakwerk verveeld totaal niet hoor, en de roosjes zijn heel mooi,

groetjes Lia

Wilma zei

Beeldig doosje met prachtig handwerk! Wauwww wat een beeldige creatie! Supermooie blauwe roosjes heb je gemaakt! I love it!
Liefs
Wilma

Tineke zei

Ooohh....wat een supermooi doosje!! En wat zijn de rozen prachtig.. deze creatable wil ik ook ;)
Groetjes, Tineke

Patricia zei

SUPER mooi zeg je doosje!
Heel mooi gemaakt weer!
Groet Patricia

miriam zei

supergaaf doosje jolanda . Ook mooie kleuren en prachtige roosjes .


gr miriam

Miranda de Groot zei

het is een geweldig doosje
groetjes miranda

Trudy zei

wat een prachtig doosje heb je weer gemaakt Jolande,
en de roosjes zijn prachtig!
Groetjes Trudy

Wendy Kamp zei

Ohhh in 1 woord PRACHTIG! En die roosjes zijn ook zo mooi, heel knap gedaan hoor. Je kaart/doosje hiervoor vind ik ook super. Zoals gewoonlijk weer tot in de puntjes afgewerkt.

Groetjes,
Wendy

freubeltjes kaarten zei

SCHITTEREND doosje Jolanda,die roosjes vindt ik helemaal geweldig en ook zo mooi van kleur.

Groetjes Ageeth.

Tineke's hobby zei

wat een schitterend doosje heel mooi model mooie bloemen en mooi papier en hoe kun je dat nou zeggen dat de haakrandjes vervelen echt niet ze zijn prachtig
Groetjes Tineke

Riet zei

Prachtig gemaakt Jolanda,mooi papier en details.

Liefs Riet.

Miranda zei

superdoosje jolande, erg mooi gemaakt, het ziet er helemaal top uit
knuf
Miranda

Ans zei

Super lief doosje, van de week ook eens zo,n randje proberen. Staat zo leuk.

Liefs Ans

susie zei

Zoo KNAP weeral Jolande !!!
PRACHTIGE bloemen heb je gemaakt !
En het haakwerk verveeld nooit hoor, tis nog zo MOOI !

Zalig weekend nog !

Rema designs zei

supermooi, wat knap gemaakt

groetjes rebecca

Crea Astrid zei

Wat een prachtig doosje heb je ervan gemaakt Jolande. De bloemen van die nieuwe mal zijn ook erg mooi geworden.
Had het doosje ook al in mijn favorieten staan. Maar ja, de tijd hé.

Groetjes Astrid.

José zei

Ooooh wat prachtig zeg! De rozen zijn schitterend en het gehaakte randje ziet er super uit. Een lust voor het oog dit doosje!
Groetjes, Jose

Evelien zei

Hallo Jolande

Ik ben via daatje op je blogspot terecht gekomen en ik moet zeggen dat ik dit doosje ook ontzettend mooi vind.
Mag ik vragen welk nr createbles van de roosjes zijn, ik vind ze prachtig.
Alvast bedankt.

Groetjes Evelien

Debbie zei

een heuse beauty dit doosje!
xxDebbbie

Wil zei

Wat een super mooi doosje heb je gemaakt.
En je gehaakte randjes staan er heel lief bij.

Groetjes Wil