KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 4 maart 2011

Drie op een rij.

Kerstkaart nr. 8.
Vinden jullie ze daar niet lief zitten, zo met zijn drietjes, met de pootjes lekker bungelend over de rand.
De eland heb ik van internet en ik weet echt niet meer waar vandaan.
Ik heb hem in Word bewerkt en in 3 verschillende maten afgedrukt, 8 cm, 9 cm en 10 cm.
Ingekleurd met distress-inkt, de schoentjes wilden maar niet lukken en uiteindelijk heb ik die maar helemaal rood gemaakt.
De pon-pon op de mutsjes heb ik bewerkt met 3D snow en de neusjes zijn bewerkt met glace.
De poten gemaakt met touw.
Ik heb alleen maar wit linnen-stuctuur papier en craft papier gebruikt.
De witte achtergrond geémbost met de cuttlebug.
Het koord waar de elandjes op zitten, heb ik van touw gehaakt.

Ik wens iedereen een fijn, zonnig week-end.

Groetjes Jolande

51 opmerkingen:

Tineke's hobby zei

oh wat heb je dat mooi gemaakt eens hel wat anders maar zo'n leuk effect
Schitterend gedaan
Groetjes Tineke

Lia zei

Superleuk idee, en leuke afdrukjes,

groetjes Lia

miranda zei

Hoi,
Wat een super leuk kaartje.
Groetjes Miranda.

Linda zei

Ohhhhhhh wat enig is dat, heel erg leuk gedaan. Vooral die pootjes vind ik zo grappig.
groetjes en fijn weekend
linda

Miranda de Groot zei

aaaaah wat schattig
groetjes miranda

Judith zei

Ze zitten daar heel lief te wachten om verstuurt te worden. Schatjes zijn het!
Je hebt dit zo leuk bedacht (:
Fijn weekend, groetjes Judith

cristel zei

super lief zijn ze en een heel leuk idee zo
grtjs

Astrid zei

Ze zijn echt grappig, leuk gedaan hoor met die voetjes zo.
Groetjes Astrid

Tinie zei

Heerlijk wat een super grappige kaart!!!

Groetjes Tinie

anneke zei

wat een leuk kaartje en wat een leuk idee om dat zo te doen met die touwtjes als beentjes
SCITTEREND
liefs Anneke

heidy zei

Oh wat een schitterend kaartje Jolande
Heel grappig gedaan
Groetjes Heidy

Annemiek zei

Wat een leukerds zo met z'n 3tjes op een rij! Leuke kerstkaart.

Liefs Ineke zei

Jolande je kaartje is fantastisch mooi.

Gr. Ineke

M@rjan zei

Ze zijn om op te vreten, zoooo leuk!! Gaaf gedaan, Jolande! Ik vind je kaart echt geweldig!

Groetjes, Marjan

hildedewilde zei

leuk idee jolande!
gr, hilde

Trudy zei

Wat een prachtig kaartje Jolande!
Gr Trudy

Margreet zei

wat grappig zeg, heel leuk gemaakt zo.
k zat net al even naar beneden te scrollen je hebt weer prachtige dingen gemaakt zeg!
Fijnweekend he!

Groetjes margreet

scraplouise zei

Ik vind hem geweldig wat een leuk idee, gaat lekker hé met je Kerstkaartjes.


gr.Louise

hennie zei

Wat een geweldig leuk kaartje!
Hennie

Marian de Maijer zei

Grappig mooi
Groetjes

manon's kaartenhoekje zei

wauw wat heb je dat gaafff gemaakt jolande? zeker zo met die voetjes.

groetjes manon

Geertje zei

Wat een leuk idee zeg.
Het is een prachtig kaartje geworden.
Jij zit vol met leuke ideeen.

Groetjes Geertje,

Ineke zei

Wat een grappig kaartje. zo leuk.

Marlies zei

Wat een schattige kaart, heel leuk bedacht om de elandjes zo te verwerken.
groetjes, Marlies

regina zei

hoi

een schitterend kaartje!!

wat leuk met die touwtjes!!

gr regina

Henriëtte zei

Ha ha, die is leukkkkkk!!!! Wat super bedacht die drie elandjes.
Echt een heel vrolijke kerstkaart.

Groetjes Henriëtte

Kim zei

Wat een leuke zeg. En nummer 8 al, ik moet bekennen dat ik er pas 1 heb gemaakt.

Yvonne zei

Agossie, wat een schatjes.
Die schoentjes................geweldig!
Groetjes, Yvonne.

Tineke zei

Wat een schattig kk Jolande!! Heel lief ;)
En heerlijk is dat als er verschillende kk klaar liggen? Ik heb er nu 11 af..
Groetjes, Tineke

Aleida zei

En maar lekker zitten bungelen, die elandjes!
groetjes,

martina's kaartjes zei

Zijn ze gestraft ??? hihihi.... heel leuk en gezellig lijkt het me ! mooi ingekleurd en een tof idee !
tot morgen,
nog een fijn weekend,
groetjes, martina
x

marian zei

Wat een skatties zeg die elandjes. Het is echt weer iets aparts van jou.. Supersuper leuk.

Liefs Marian

Patricia zei

Deze kaart vind ik echt te schattig hoor.
Heel leuk gedaan hoor Jolande zo 3 op een rij.
Groeten Patricia

crea-elma zei

Wat een leukerd!

groetjes Elma

Adrie van Rooten zei

En weer een kerstkaart af , en weer zo'n leuke.
Echt leuk die elandjes met bengelbeentjes Jolande.Op naar de volgende kerstkaart.
Groetjes Adrie

Hannie St zei

Oh wat grappig, ziet er leuk uit Jolande,

groetjes, Hannie

Bianca zei

Leuk leuk leuk.
Jammer dat je niet meer weet waar je deze eland vandaan hebt. Want het resultaat is super leuk. Ik vind het een geweldige kerstkaart.
Groetjes,
Bianca

susie zei

Hihi.. zie ze daar zitten met z'n 3tjes !!
Lekker leuke kaart !! Knap idee, met de koord.

Wow Jolande , jouw vintage kaart/doosje is prachtig !!!
Nog een fijn weekend :)

Martha zei

Dit is gewoon super leuk en mooi gemaakt!! En je vintage kaart/doosje is ook geweldig!
Groetjes,
Martha

Crea Astrid zei

Wat leuk gedaan Jolande, die bengelende beentjes van touwtjes. De kaart ziet er prachtig uit zo.

Groetjes Astrid.

miriam zei

Oh wat een super lief kaartje is dit jolanda

gr miriam

Diane zei

Wat is die weer origineel!!! Erg leuk.

Groetjes,
Diane

Wilma zei

Hij is superleuk geworden Jolande! Echt grappig die lieverdjes zo op een rijtje! En heel erg origineel, knap gedaan!
Jij ook een zonnig weekend!
Liefs
Wilma

Irene zei

Wat heb jij toch altijd bijzondere dingen op je kaarten Jolande, nu weer die beentjes en dat touw...super!!!! Een bron van inspiratie, dankjewel!

Liefs,

Irene

martina's kaartjes zei

hoi jolande, heb wat voor je op mijn blog, als je tijd en zin hebt, komt het maar halen !
nog een fijne dag,
liefs, martina
x

mandy zei

hoi jolande heel erg bedankt voor je tip op mijn blog! als je komt kijken zie je dat het gelukt is!
groetjes mandy
ps ben je nog naar doe@ding geweest?

Anneke zei

wat een super leuk kaartje zeg

Annemarie en Merit zei

GEWELDIG, en wat leuk die bungenlende touwen benen.

Marijke zei

Ohhhh deze is SUPER SCHATTIG!!!
Groetjes,
Marijke

Gusta zei

wat een gave kaart

Gr Gusta

Wendy Kamp zei

Ik vind ze helemaal geweldig, zo schattig met z'n drietjes.
En dan die oren....helemaal top!!

Groetjes,
Wendy