KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 26 maart 2011

Fairy.

Met dit kaartje wil ik meedoen met de challenge: Alles met en over kleuren met Derwents.
Annemiek heeft hiervoor een prachtige sketsch gemaakt.
Voor dit kaartje heb ik als basis craftpapier gebruikt, de randen heb ik er op gestempeld.
Het papier is van Eline's Old Fashion Nursery, alle randen zijn bewerkt met de distresser en distress-inkt.
De swilr met tekststempel is van Marianne Design.
Het kant komt van de markt.
De rozen heb ik zelf gemaakt.
De bloemblaadjes en de hoekjes zijn Creatables van Marianne Design.

Het stempelafdrukje is van Wagsnwhiskers en heb ik op craftpapier gestempeld en ingekleurd met de Derwents.

Groetjes Jolande.

45 opmerkingen:

Aleida zei

Whow, wat een mooie! Leuk die benen van dat elfje over het lint.
groetjes,

Patricia zei

WAUW prachtig Jolande!!!!!
Heel mooi dat Elfje......
Ik kom momenteel gronisch tijd tekort haha.
Ik ben de kinderverjaardag aan het voorbereiden.
Gr. Patricia

Tineke zei

Wat mooiiii is je kaartje Jolande!!! Zo schitterend bij elkaar gecombineerd.
Groetjes, Tineke

Tinie zei

Super mooie kaart!!! Wat een schitterende kleuren en super details!!

Groetjes Tinie

Frouwkje zei

Prachtig!!!!Jolande
Liefs, Frouwkje.

Thea zei

Hij is gewoon weer ontzettend mooi Jolande!

Groetjes Thea

janny zei

Hij is prachtig in hele mooie kleuren!

Groetjes Janny

Miertje zei

Wat een prachtige kaart. mooie kleuren en een geweldig afdrukje
Je kleurwerk is ook weer top !
Gr, Miranda

regina zei

hoi

prachtig kaartje in hele mooie kleuren!!

succes met de challenge!

gr regina

heidy zei

Prachtig Jolande!!
Groetjes Heidy

Miranda de Groot zei

het is een heel mooi kaartje
groetjes miranda

Lia zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt en succes met de challenge, was van plan indien het mij lukt ook nog mee te doen................

groetjes Lia

martina's kaartjes zei

wow, dit is weer eens iets anders .... mooi gedaan ! veel succes met de challenge,
bedankt voor je lieve woorden op mijn blog,
groetjes, martina
x

celia zei

Wat mooi weer!!!!

Marlies zei

Prachtige kaart!! Heel mooi gemaakt en wat een geweldige afbeelding en prachtig gekleurd!
groetjes, Marlies

Linda zei

schitterend kaartje
gr linda

Trudy zei

wat een prachtig kaartje weer Jolande!
Groetjes Trudy

scraplouise zei

Schitterend kaartje en wat heb de Fairy prachtig ingekleurd, succes met de challenge.

gr.Louise

M@rjan zei

Wat een schattig feetje in prachtige kleurtjes gemaakt! De hele kaart is weer een beauty!

Groetjes, Marjan

Wendy Kamp zei

Wauw ik vind hem super! Zo sprookjesachtig en die bruine hoekjes bovenaan, helemaal top!!

Groetjes,
Wendy

Irene zei

Prachtig Jolande, mooi ingekleurd en gaaf papier!!!!

Groetjes, Irene

Myriam zei

Wat een prachtige kaart! Erg sjiek.
Liefs, Myriam

Hannie St zei

Prachtige kaart Jolande,

groetjes, Hannie

miriam zei

mooie kaart kleuren en afwerking weer jolanda

gr miriam

Neline zei

prachtig weer! Helemaal mijn kleurtjes ook.
groetjes
Neline

Fieneke zei

Mooi kaartje weer. Mooie details!
Groetjes Fieneke

Diana zei

Prachtig kaartje Jolande en ik vind je picknicmand ook zo super!!!

groetjes Diana

Wilma zei

Supermooi kaartje Jolande! Prachtig met het elfje, i love it!!!
Liefs
Wilma

Tineke's hobby zei

wow wat een schitterende kaart heel erg mooi met dat elfje en de kleuren helemaal top
Groetjes Tineke

marian zei

Wat een deftige kaart is dit. Hij is heel erg mooi.

Groetjes Marian

cristel zei

weer een prachtige kaart heb je gemaakt
grtjs

Marian de Maijer zei

Mooie kaart en prachtig gekleurd
Groetjes

Martha zei

Wow, wat mooi!!!!

jaimie zei

Hallo Jolande,

Prachtige kaart!

Groetjes, Jaimie

Margo zei

Wat een mooie kaart Jolande an dat stempelafdrukje is echt prachtig en heb je zoo mooi ingekleurd !
Echt heel geslaagd !
Liefs
Margo

hennie zei

Hallo jolande
Kon helaas al een paar dagen niet op blog maar ik vind hem weer te gek en je picknickmand vind ik ook helemaal geweldig.
Hennie

gré zei

wat een pracht kaart
groetjes gré

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jolanda,super die stempel,zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Caroline zei

Wat een schitterende kaart ! Hele mooie kleuren ! Ik wens je een prettige week, helaas is het weekend alweer voorbij.

Scrap en Kaartenfun zei

Ha die Jolanda,
Wat een gezellige kleurcombinatie. Leuke stempel en super ingekleurd. Het lint van de markt is erg leuk. Kijk eigenlijk nooit op de markt en zal dat ook eens gaan doen. Ik heb sinds een lange tijd weer eens een kaartje gemaakt. Kom gerust eens kijken als je tijd en zin hebt.
Hartelijke groetjes Lida

Ans zei

Wow, super mooi. Heel mooi ingekleurd.

Liefs Ans

Adrie van Rooten zei

Wat een lief stempeltje Jolande , en wat heb je die prachtig ingekleurd.Hele mooie kleurencombi.
Groetjes Adrie

Miranda zei

supergave kaart jolande, heel erg moooooooooooooi
knuf
Miranda

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart Jolande en wat ee schattig stempeltje. Succes met de challenges.

Groetjes Astrid.

Nicole zei

Sprookjesachtig mooi! Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

Groetjes.