KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 13 maart 2011

Tilda bakt een cupcake.

Het patroon voor deze kaart komt uit de Marianne Doe en is gratis te downloaden bij Marianne Design.
Ik heb papier van Maja design (Fika) gebruikt.
het "fondantlaagje" heb ik met dikke embossingpoeder (Utee)gemaakt, ik had er nog nooit mee gewerkt, maar wat een leuk spul is dat.
De "snoepjes" op de""fondant" heb ik van cardstock met een gaatjes-tang gemaakt en daarna afgewerkt met stickles.
De bloemetjes onderaan de cupcake heb ik van een lint afgeknipt, ik vind het net fondantsnoepjes.
Op de top van het "fondant" heb ik pruimen uit het scrappapier geknipt en in 3D opgeplakt.
Verder nog een strik en een kant en klare roos voor de afwerking gebruikt.

Tilda heb ik ingekleurd met de Derwents.

Groetjes Jolande.

57 opmerkingen:

celia zei

Dat ziet er lekker uit!!!!Leuk bedacht om de fondant met utee te doen, en wat een werkje om die snoepjes er stuk voor stuk op te plakken!Knap gedaan hoor!
Fijne zondag,Celia.

crealinedance zei

Hoi Hoi Gave gebakje Gr.nel

M@rjan zei

Wat gaaf zeg! Het fondant laagje is net echt! Heel mooi gedaan, de kleuren van je kaartje vind ik ook prachtig!

Groetjes, Marjan

Miranda de Groot zei

wat een geweldig kaartje
groetjes miranda

Yvonne Rijk zei

Wat een leuke creatie Jolande, dat fondantlaagje ziet er uit om zo in te bijten.
En een heel toepasselijke Tilda en tja dat Maja-papier blijft gewoon supermooi.

angelique zei

super, wat een prachtige vorm is dat! je hebt er iets heerlijks en mooi van gemaakt!!

heidy zei

Oh Jolandewat een schattig kaartje is het weer geworden!
Geweldig!
Groetjes Heidy

jaimie zei

Hallo Jolande,

PRACHTIG!!!

hihi, dacht wel eerst gelijk als bij Kitty, als ik het model zag, dat het een paddestoel was , oeps, niet dus hé :-)

groetjes, Jaimie

regina zei

hoi jolande

schitterend!

je hebt er weer een hele mooie creatie van gemaakt!!
een mooi stempeltje heb je gebruikt en mooi gekleurd!

gr regina

Lia zei

Wat een "lekkere" cupcake heb je gemaakt.Het water loopt in mijn mond.
Mooie kleuren heb je ook gebruikt.

groetjes Lia

Anette zei

Om zo in te bijten! heel mooi. En dat papier is ook om van te kwijlen.....

jans zei

mooi zeg inderdaad om in te bijten grt jans

Ineke zei

Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt, om van te smullen :)


Ineke

Chantal zei

Lekker hoor! ;)

Groetjes Chantal.

Patricia zei

Wat een heerlijke cake zeg en ook zo mooi.
Dat heb je weer mooi gefikst hoor en complimenten voor je kleurwerk!
Ook de druifjes bovenop vind ik een leuk detail.
Groetjes Patricia

wilga zei

Wat is ie mooi Jolande!!
En ook héél mooi ingekleurd.

Groetjes Wilga

Debby zei

Hoi Jolande,

Wat een geweldig mooie kaart is dit geworden!
Ik ben gelijk volger van je blog geworden, ben benieuwd naar wat er nog meer komen gaat!

Ik zag dat je ook volger was van mijn blog. Er was bij mij technisch echter iets niet in orde, waardoor je geen bericht kreeg als ik iets nieuws post. Wil je dit toch, dan moet je even afmelden als volger en weer aanmelden. Dat zou ik erg waarderen!

Groetjes Debby

janny zei

Hoi Jolande,

Wat heb je er weer een plaatje van een kaart van gemaakt zeg!
De kleuren en je tilda zijn prachtig.

Groetjes Janny.

wil zei

hoi jolanda
wat een mooie kaart en het ziet er ook nog eens lekker uitik hou me aanbevolen maar dan toch een cubcake in het echt
groetjes Wil

Neline zei

wauw...je zou er zo een hap uitnemen:P
Hij is super...en het papier blijft gaaf.
groetjes
Neline

Jeannette zei

Een kaartje om op te vreten!! Heeeerlijk!
Groetjes, Jeannette

Marlies zei

Super mooi!!! Wat leuk gedaan met het fondant en snoepjes. Geweldig!!
groetjes, Marlies

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Wat heb je dit onwijs leuk gemaakt!!!
Ik heb er met plezier naar zitten kijken.
Leuk gedaan met dat fondant, de kleuren zijn ook zo leuk, en ook mooi ingekleurd.!!
Liefs, Frouwkje.

Crea Astrid zei

Wat is je cupcake prachtig geworden Jolande.
Tilda heb je ook erg mooi ingekleurd.

Groetjes Astrid.

Scrap Girl Olnine zei

Hij is erg leuk maar ziet er ook lekker uit;)
Groet Helga

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

wat een leukerd zeg heel mooi kaartje!

sylvia zei

Hi,
Oooh ik vind je kaart zooo gaaf..
Ik heb hem al op de open haard staan oeps..
Sorry ik kon me niet inhouden haha
Super super bedankt
Groetjes sylvia

Trudy zei

Wat een geweldige kaart Jolande!!!
Groetjes Trudy

Irene zei

Wat een leuke cupcake!!!

Irene

Astrid zei

Wat een leuke kaart zo Ik moest nog wat verzinnen voor mijn schoonvader maar denk dat dit het maar moet worden, zo leuk.
Groetjes Astrid

Tinie zei

Geweldig Jolande, wat heb je er een heerlijke kaart van gemaakt!! Super leuke details!!!

Groetjes Tinie

martina's kaartjes zei

wat is die weer leuk geworden !!!! hmmmmmm, lekker ! kanp resultaat !
groetjes, martina
x

Margo zei

Wat heb je die knap gemaakt zeg !
Da's echt een heel erg leuk en origineel kaartje !
Liefs
Margo

Marijke zei

SUPER kaartje!
Het papier staat er erg mooi bij!
Groetjes,
Marijke

gré zei

wat heb je dat leuk gedaan
om op te vr eten
echt heel mooi
groetjes gré

Geertje zei

Weer een tien hoor.
Wat is die weer mooi geworden.

Groetjes Geertje,

Annemarie zei

Wauw Jolande wat een prachtige creatie heb je wederom gemaakt!

Hannie St zei

Supermooie kaart Jolande,
groetjes, Hannie

Brenda zei

Wat een ontzettend leuke kaart zeg!!
krijg helemaal zin in zo'n lekker cupcake ;-)
Lieve groetjes Brenda

Annemiek zei

Hij is heel erg mooi geworden, ik moet er nog aan beginnen!

Marian de Maijer zei

Je kaart is geweldig, en het materiaal wat je gebruikt hebt hiervoor ken ik niet.
Groetjes

hennie zei

Wat een geweldige kaart!
Hennie

Adrie van Rooten zei

Wat istie leuk Jolande. Je ziet erg veel creatie's met die cup-cake's en ik heb er niet zo veel mee. Maar deze kaart is daar echt een uitzondering op hoor.Ik vind hem echt heel erg mooi geworden.Heel erg leuk bedacht die snoepjes.En Tilda is prachtig ingekleurd.
Groetjes Adrie

Mandy's Magnolia cards zei

mooi mooi mooi!!
groetjes, Mandy

Aleida zei

Ha, mooi en lekker! Een smakelijk kaartje.
groetjes,

Fieneke zei

Wat een super leuk kaartje Jolande! Leuk gedaan met dat fondantlaagje.
Groetjes Fieneke

Jannie zei

Wat een super gave creatie Jolande.
Prachtig papier en een een lief stempeltje en de cupecake ziet er super heerlijk uit.

groetjes Jannie.

Hélène zei

jee wat een werk zeg! Maar het ziet er prachtig uit, dat laagje is net echt.

Groetjes Hélène

scraplouise zei

Hij is Super!.

gr.Louise

Henriëtte zei

Die is super geworden. Ik ga denk ik het patroontje ook maar downloaden. Ziet er zo leuk uit bij jou.

groetjes Henriëtte

Riet zei

Wowwwww Jolanda,wat schitterend gemaakt.
Super die stempel,zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier gebruikt.

Liefs Riet.

Liefs Ineke zei

Super Jolande.

Ik vind hem geweldig mooi.

Gr. Ineke

Aloesaloes zei

Superleuk en schitterend gemaakt! De fondantlaag lijkt net echt en Tilda is prachtig ingekleurd.

Groetjes, Loes

cristel zei

prachtige kaart leuke combinatie klein beetje 3d en een stempel ik vind je kaartje heerlijk
grtjs

Tineke zei

Oohh...wat een superleuke cupcake Tilda en Maja heb je gemaakt!!!
Groetjes, Tineke

Diane zei

Wat een lieve en lekkere kaart zeg.

Groetjes,
Diane

Linxx zei

Wat een geweldige kaart, maar wat een werk!!!

Linxx