KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 17 maart 2011

Kaart met gehaakte sneeuwster.

Kerstkaart nr. 10.
Het papier voor deze kaart is van Bo Bunny.
De cirkel is gestempeld met een magnoliastempel en bewerkt met embossingpoeder.
Hierop heb ik weer een cirkel geplakt met daarop een cirkel van perkamentpapier, geémbost met de cuttlebug.
Op de cirkel heb ik een zelfgehaakte kerstster geplakt.
De swirls heb ik gemaakt met strassteentjes.

Het haakpatroon voor de sneeuwster vind je HIER.

Tilda is ingekleurd met distress-inkt.
De bondrandjes heb ik bewerkt met 3D snow.
Het "kantje" is bewerkt met stickles.

Groetjes Jolande.

50 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart Jolande. Je houd het goed vol, om elke keer een kerstkaart tussendoor te maken. Was ook mijn bedoeling geweest, maar volgens mij heb ik dit jaar maar 2 gemaakt. Je ster is erg mooi geworden. Moet het toch ook eens een keer gaan proberen.

Groetjes Astrid.

Rema designs zei

Jeetje wat een leuke kaart. Ben zelf nu ook een blog begonnen dus dat is makkelijker met reageren maar ik volg je blog al tijden. Leuk dat haken, ik ga het toch ook eens proberen.

groetjes rebecca

Ageeth Holster zei

Oh Jolannde je krijgt het elke keer weer voor elkaar he om iets nieuws te maken. Hij is prachtig je sneeuwster maar ook de hele kaart. ik ga eens kijken of ik het ook kan?? Bedankt dat je het haakpatroon wilt delen met ons!
Groetjes van Ageeth

Annemarie en Merit zei

Prachtig Jolanda wat een creatieviteit zit er toch in jou en komt er gelukkig ook uit!!!
die sneeuwster super en zo mooi ons schattige Tildaatje ingekleurd!!! prachtig

Tineke zei

Wat leuk staat de gehaakte ster bij je kaartje... Het is helemaal af zo, een schitterende kaart!
Groetjes, Tineke

Riet zei

Prachtige kaart Jolanda,super die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en die gehaakte bloem echt wowwww.

Liefs Riet.

Miertje zei

Prachtige kaart en zo knap dat je het vol houd om die kerstkaarten te maken, super !
Gr, Miranda
Oja je gehaakte ster is ook geweldig !

Frouwkje zei

Geweldig leuk kaartje!! De gehaakte kerstster is ook weer zo leuk! Mooi ingekleurd ook.
Lieve groetjes, Frouwkje.

Tini zei

Wat schattig is hij weer, heel leuk met de gehaakte ster, dat je daar nu zin in hebt om met Kerstkaarten bezig te zijn!

Fijne dag verder.

Gr. Tini

janny zei

Mooie kerstkaart zeg Jolande en een leuk idee zo'n kerstster te haken weer eens iets heel anders.

Groetjes Janny.

Irene zei

Jolande..........100 punten, misschien wel 200 ..........ik zou niet weten wat ik verder nog moet schrijven als ik zoiets moois zie!!!

Groetjes, Irene

Anette zei

Prachtige kaart...ik krijg bijna zin om zelf aan de kerstkaarten te beginnen. Bijna hoor!;o)En wat een leuke kerstster! Mijn Duits is helaas niet zo goed......

Astrid zei

Schitterend Jolande, wat een geweldige kaart.
Groetjes Astrid

Wendy Kamp zei

Geweldig kaartje Jolande! En wat gaaf die gehaakte sneeuwster! Het is echt een hele originele kaart geworden!

Groetjes,
Wendy

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

wat een leuke kaart weer!
dat sneeuw effect vind ik ook heel erg mooi op het jasje en uiteraard je gehaakte sneeuwster!

Neline zei

Ohh...hij is weer prachtig! Wat een super leuke gehaakte ster. En wat staat Tilda er weer super bij.
Ben je een beetje "op schema" met je kerstkaarten?
groetjes
Neline

Thea zei

Weer zo'n prachtig kaartje, leuke gehaakte ster. Zelf swirls maken gaat heel goed, ik heb het al eens gedaan met hotfixsteentjes.

Groetjes Thea

Miranda zei

Hoi Jolande, wat een mooie kaart zo met die gehaakte sneeuwster! Ook je vorige kaart vind ik heel leuk met die vlinder! En bedankt voor je lieve berichtje, groetjes Miranda

Tinie zei

Wat een super leuk idee om die ster te gaan haken, het is zoals altijd weer een plaatje!!!!

Groetjes Tinie

heidy zei

Jeetje nr 10,ik loop een heel klein beetje achter hihi
Hij is weer zo mooi!
Leuk die kerstster!
Groetjes heidy

jaimie zei

Hallo Jolande,

Die kerstkaarten gaat je echt wel goed af hé, super kaartje en die sneeuwster is mooi !!

Groetjes, Jaimie

crealinedance zei

Hoi Je gaat lekker met je kerstkaarten.Deze is ook weer mooi.Gr.Nel

wilga zei

mooie kaart Jolande,
Je bent een echt haak talent hoor!

Groetjes,Wilga

Sandra's Scrapsels zei

ooooow gaaaaffff! Wat een prachtige kaart Jolande!! Toch jammer dat ik niet kan haken, want deze ijskristal is werkelijk schitterend en staat zo mooi op je kaart!

Groetjes, Sandra

Durvina zei

Wat gaaf!!!
Je bent echt goed in al die gehaakte dingen.

groetjes, Durvina

Ans zei

Helemaal geweldig Jolande. Ga toch eens proberen ook zo'n sneeuwster te haken. Trouwens, hier wordt vanavond nog een beetje sneeuw verwacht........dus kan het resultaat van mijn haakwerk gelijk toetsen.
Fijne dag verder en ik vond het weer geweldig om even bij je langs te komen.
Groetjes van Ans

M@rjan zei

Wat een leuk idee, die cirkel in cirkel! Mooi effect met die ster erop! Weer een topkaart!

Groetjes, Marjan

Linda zei

ohhhhh geweldig mooi weer
gr linda

gré zei

hij is weer geweldig mooi
ik zag gehaakte kerst ster
en dacht gelijk dat moet jolande zijn
en ja hoor
heel mooi
groetjes gré

Bianca zei

Oh wat ben jij toch een geweldige ster met haken. Iedere keer kijk ik weer met verbazing hoe je dat prachtigs toch weer voor elkaar hebt gekregen. Je kaart is ook echt prachtig.
Groetjes,
Bianca

Tineke's hobby zei

wow wat een schitterend kaartje zo mooi die cirkel samen met de gehaakte ster het is een toppertje
Groetjes Tineke

jolanda zei

Schitterend!! Wat leuk die gehaakte ster erop en het papier vind ik ook erg mooi!!
groetjes, jolanda

Marian de Maijer zei

Geweldig mooi en de gehaakte ster super
Groetjes

Miranda zei

wat een prachtige kaarten allemaal de afgelopen dagen, echt super!
knuf
Miranda

Marlies zei

Wat een prachtige kaart en leuk idee om een sneeuw ster te haken! Super!
groetjes, Marlies

Henriëtte zei

Wat een schat van een kerstkaart heb je weer gemaakt Jolande. Bedankt voor de link van de kerstster. Heb 'm gelijk uitgeprint en ga het zeker eens maken.

Groetjes Henriëtte

Patricia zei

oh wat mooi zeg, die wil ik ook leren haha.
Gr. Patricia

hennie zei

OOOOOO wat is tie leuk!
Hennie

Aloesaloes zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt! De gehaakte kerstster maakt het tot een schitterend geheel en je afdrukje is heel mooi gekleurd.

Groetjes, Loes

Adrie van Rooten zei

Ik heb al een paar keer de gedachte gehad , zal ik wel , zal ik niet. Maar nee hoor ik heb nog steeds geen kerstkaart gemaakt. Knap hoor dat jij het op deze manier doet. En ook nog volhoudt.En hij is nog eens supermooi ook , geweldig gekleurd Jolande.
Groetjes Adrie

Jose Brok zei

Had de kaart al gezien , maar hij is echt prachtig.


groetjes

jose

scraplouise zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt, leuk idee die gehaakt ster en je magnoliaatje heb je prachtig ingekleurd.

gr.Louise

Angela zei

Wat een prachtig kerstkaartje!!!!
xxAngela

miriam zei

wat leuk die gehaakte sneeuwster ,mooie kaart in zijn geheel

gr miriam

Gerd@ zei

In een woord een GEWELDIGE mooie kaart!!
Groetjes Gerda

Margo zei

Wat is je kaartje prachtig !
Het bont is echt heel leuk en ik ben fan van de sneeuwster hoor !
Liefs
Margo

wil zei

hallo jolanda wat een schiterende kaart
en je 10 kerst kaart al, ik moet nog beginnen.
groetjes van wil

Martha zei

Het is weer helemaal geweldig!! Super zeg!! En die sneeuwster, ja, helemaal af :)

Diane zei

Wat een mooie kaart zeg. Je bent al lekker op dreef met je kerstkaarten volgens mij. leuk.

Groetjes,
Diane

Annemiek zei

Mooi en lekker winters, maar doe mij de zon van nu maar hoor!