KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 19 maart 2011

Kaart met tag.

Dit kaartje met tag heb ik voor een jarige neef gemaakt, op de tag bind ik geld met touw vast.

Papier is van Basic Grey.
Op de rechthoek en de cirkel heb ik een achtergrondstempel van Making Memories gebruikt en de randen heb ik bewerkt met distress-inkt.


Op de cirkel heb ik geponste sterren geplakt met daarop houten knoopjes, in de knoopjes heb ik oranje cirkeltjes geplakt en ik heb er touw doorheen geregen.
Op de tag heb ik een achtergrondstempel van Fiskars gebruikt, daarop heb ik de stempel Best Wishes gebruikt, (merk weet ik hiervan niet).
De mooie dame is een digi van Kenny K.
Ik heb haar ingekleurd met distress-inkt.

Donderdag viel er een verrassing in de bus, ik heb mooie stempels gewonnen bij Sylvia, dank je wel Sylvia ik ben er blij mee.

Fijn weekend, liefs Jolande

38 opmerkingen:

Linda zei

wauw schitterende kaart
gr liunda

heidy zei

Wat een leuke kaart Jolande!
Groetjes Heidy

jaimie zei

Hallo Jolnade,

Wauw, superleuke mannenkaart ség!

Groetjes, Jaimie

regina zei

hoi

wat een super leuk kaartje!

gr regina

Patricia zei

WAUW wat een TOFFE kaart zeg en wat een leuke stempel van zo'n STOER wijf haha.
Groetjes en dat fijne weekend zal wel lukken he!!!!
TOT MORGENNNNNNNNNNNNNNNNN
Gr. Patricia

Wil zei

Hallo Jolande,
Wat een schitterde kaart heb je gemaakt. En inderdaad een stoere mannenkaart hoor.
Ik ben via via op je blog gekomen en ben gelijk je volger geworden.
Ik hoop dat als je een keer tijd en zin heb je ook eens bij mij komt kijken.

Groetjes Wil

Neline zei

Super stoere kaart! echt een mannenkaart!
gaaf gedaan.
groetjes
Neline

crealinedance zei

Leuke kaart en weer een stempel gebruikt.Goed hoor.Gr.Nel

Diane zei

Dat ziet er gaaf uit zeg!

Groetjes,
Diane

Tini zei

Leuk kaartje zeg!

Fijn weekend verder!
Gr. Tini

M@rjan zei

Gaaf!! Erg aparte en erg mooie kaart met originele details. Mooi gedaan, Jolande!

Groetjes, Marjan

Lia zei

Wauw, deze is weer gaaf, lekker stoer en leuk gestempeld, knoopjes vind ik ook leuk gedaan zo,

groetjes Lia

Wendy Kamp zei

Jee wat een gave kaart zeg! Heel mooi gedaan met de stempels en alles past perfect bij elkaar!

liefs,
Wendy

Tineke zei

Wat een gave mannenkaart Jolande!! Het zal best in de smaak vallen ;)
En gefeliciteerd met je nieuwe stempels!
Groetjes, Tineke

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

wat een mooi mannen kaartje zeg! je neef zal de dame op de kaart wel waarderen denk ik ;-)

Irene zei

Je neef zal wel super happy zijn met zo'n creatieve tante en deze te gekke kaart!!

Goed weekend, Irene

manon's kaartenhoekje zei

wauwww wat is die gaafffff geworden.....
superrrrrrrrr

groetjes manon

Trudy zei

Enig! wat een mooie kaart zeg!
Groetjes Trudy

Adrie van Rooten zei

Gefeliciteerd met je nieuwe stempels Jolande , maak er maar snel een kaart mee , kunnen wij er ook van genieten. Net als van deze kaart , een echte mannenkaart. Leuk he die digi's van Kenny K.< Je hebt hem erg mooi ingekleurd.
Groetjes Adrie

Henriëtte zei

Stoere kaart heb je gemaakt hoor en een leuk idee om het geld met touw vast te knopen.

Groetjes Henriëtte

gré zei

het is een mooie stoere kaart zeg
echt een leuk idee die knoopjes en dat geld met touw
heel mooi
groetjes gré

jolanda zei

Mooi hoor! Echt wel geschikt voor een jongen.
De achtergrondstempels die je gebruikt hebt, vind ik erg mooi... vooral de tekststempel!
fijn weekend, jolanda

Annemiek zei

Wat een gave kaart, daar zal je neef wel blij mee zijn!

Fieneke zei

Gave stoere kaart! Erg leuk gedaan met die achtergrond en die knoopjes vind ik ook erg leuk.
Groetjes en een fijn weekend Fieneke

Astrid zei

Prachtige kaart Jolande en prachtig papier.
Groetjes Astrid

Marian de Maijer zei

Prachtig gecombineerd
Groetjes

Aleida zei

Leuke mannenkaart! Mooi papier.
groetjes,

crea-elma zei

Leuke stoere kaart.

groetjes Elma

Riet zei

Schitterende kaart weer Jolanda,super stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart Jolande. dus dit was de digi waar je het vorige keer over had. Hij is echt superrrr.

Groetjes Astrid.

cristel zei

wauw jolande je hebt weer een prachtige kaart gemaakt super zo met de tag
grtjs

Scrap en Kaartenfun zei

Hoi die Jolande,
Wat een super kaart heb jij gemaakt. Lekker strak en apart. Leuke stempel en schitterend die tag erbij. Het is weer eens wat anders.
Hartelijke groetjes Lida

Tinie zei

Wowww super mooi!!!

Groetjes Tinie

Suze zei

Prachtige kaart Jolande, heel stoer met die houte knoopjes en het touw.
gefeliciteerd met je prijs.

Groetjes Suze

Martha zei

Wat prachtig, heel mooi gedaan en super leuke stempel!!
Groetjes,
Martha

Thea zei

Prachtige stoere mannenkaart Jolande!

Groetjes Thea

Jose Brok zei

Wat een gave kaart
groetjes
José

Ageeth Holster zei

Gave kaart Jolande!
Groetjes van Ageeth