KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 28 maart 2011

Kaart/doosje.

Ik heb een doosje?-kaartje gemaakt met een laatje, ik verklap nog niet voor wie dit is.
Ik heb het papier van Maja Design (Crea Diem ) gebruikt.
Alle randen zijn bewerkt met de distresser en distressinkt.
Op het laatje zit een fastner van Tim Holtz.

Op de voorkant heb ik een mal van Nellie Snellen gebruikt, daarom heen heb ik een randje gehaakt.
De rand is ook van Nellie Snellen.
Bloemblaadjes en hoekje zijn creatables van Marianne Design.
De roos heb ik gemaakt met een Alterations van Tim Holtz, verder nog kant en klare bloemetjes en kraaltjes op nylondraad gebruikt.
Ik had geen antraciet grijs cardstock en het zwarte cardstock vond ik erg zwart, ik heb het bewerkt met witte inkt en zo werd de kleur wat zachter, wat ik veel mooier vind bij het papier.

Éen keer opengeslagen.
Weer de ovale mal van Nellie Snellen gebruikt.

Afdrukje is van TLC en ingekleurd met de Derwents.
Grote tak en hoekjes zijn creatables van Marianne Design.
De kleine takjes zijn geponst.
De roosjes heb ik zelf gemaakt.

Nog een keer opengeslagen.

Stempel is van My Paper World.
Het hekje is een Alterations van Tim Holtz.
De vlinders zijn geponst en op de lijfjes heb ik plakpareltjes geplakt.

Stempel is van Kaiserkraft en heb ik gestempeld met twee kleuren inkt.
De hoekjes zijn weer Creatables van Marianne Design.

Gevuld met lekkere paaseitjes.
Het was een hele klus om dit te maken, veel rekenwerk om alles goed te laten passen.
Ik had eerst een te groot laatje gemaakt, dus dat moest weer over.
Maar ik heb het met veel plezier gemaakt en ik vind het zelf heel mooi gelukt.

Groetjes Jolande.

56 opmerkingen:

Suze zei

Prachtig Jolande, het ziet er ook echt naar uit dat je er veel werk aan heb gehad maar het resultaat is er dan ook naar Geweldig.

Lieve groetjes Suze

Margo zei

Wat een prachtig doosje !
Heel mooi gemaakt en wat lekker die eitjes !
Liefs
Margo

Tini zei

Oh! Echt heel mooi gemaakt!

Gr. Tini

Liefs Ineke zei

Wauw schitterend Jolande.

Wat verschrikkelijk mooi.

Gr. van Ineke

Hélène zei

oh wat mooi zeg! En wat een werk ook... maar het resultaat mag er wezen. Degene waar je het voor gemaakt hebt, zal er zeker erg blij mee zijn.
Groetjes Hélène

Linda zei

wat super leuk en ook erg lekker hihi
gr linda

gré zei

wat heb je dat weer schitterend mooi gemaakt
echt een pronk stuk
groetjes gré

cristel zei

wauw super daar heb je nog eens tijd ingestoken zeg het straalt er gewoon af en de ontvanger gaat zeker te weten super blij zijn
grtjs

janny zei

Nou het is een pronkstuk geworden waar je echt aan ziet dat je er een hoop werk aan gehad hebt.

Groetjes Janny.

Diane zei

Ook dit is weer schitterend. ik kom niet uitgekeken bij je!

Groetjes,
Diane

crealinedance zei

Hoi Jolande Ziet weer prachtig uit.Gr.nel

Tinie zei

Wat een geheel, het is een plaatje!!!

Groetjes Tinie

Astrid zei

Schitterend dit doosje Jolande, je hebt je best weer gedaan zeg, super super mooi.
Groetjes Astrid

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Het is zeker heel mooi gelukt!
Wat een werk zeg..........maar het is echt heel mooi!
Liefs, Frouwkje.

Marian de Maijer zei

Prachtige creatie
Groetjes

Miranda de Groot zei

wauw wat een werk zeg. maar het ziet er prachtig uit.
groetjes miranda

Brenda zei

Wat een leuk doosje is dit zeg, erg leuk én lekker met die paaseitjes erin!!
groetjes Brenda

Hannie St zei

Ziet er ook weer erg mooi uit Jolande,
heel mooi gemaakt.

groetjes, Hannie

Judith zei

Helemaal te gek! Prachtige doos, lijkt mij veel werk... De ontvanger zal hiervan opkijken, wow!
groetjes Judith

Thea zei

Hoi Jolande,

Dat is zeker een hele klus geweest, het eindresultaat is dan ook prachtig!

Groetjes Thea

Tineke zei

Een superleuk doosje Jolande!! En de inhoud is erg lekker...
Groetjes, Tineke

crea-elma zei

Zit er supers uit, leuke details, kortom top-)

groetjes Elma

martina's kaartjes zei

dit is super ! helemaal prachtig gemaakt !
groetjes, martina
x

Aleida zei

Jo, helemaal geweldig! Wat een werk, weer.
Alle kanten zijn even mooi.
groetjes,

Henriëtte zei

Wat een schitterend doosje. Jammer dat ik het donderdag niet kan zien (als je tenminste van plan was om hem mee te nemen) want ik ben er niet. Wel een gezellige ochtend gewenst hoor!
Degene voor wie je 'm gemaakt heeft is er zeker weten mee in haar sas.

Groetjes Henriëtte

heidy zei

Wow Jolande wat is deze creatie weer mooi geworden!
Ik vindt het altijd zo knap dat je steeds weer met iets nieuws komt!
Groetjes Heidy

regina zei

hoi jolande

wat is het weer een schitterende creatie geworden!

heel erg mooi gemaakt!

gr regina

Anette zei

Prachtig werkstuk met heerlijke details!

Wilma zei

Supermooi doosje! Prachtig afgewerkt met schitterende details. Super gedaan!
Liefs
Wilma

Jannie zei

Een heel mooi kado doosje heb je gemaakt Jolande.
Wat een werk zal je hieraan hebben gehad maar het ziet er schitterend uit.

Groetjes Jannie.

Patricia zei

Zozo Jolande dit is echt een knap staaltje werk zeg!!! Super mooi!!!!!
Alle details en alles klopt COMPLIMENTEN hoor!!!!
Groet Patricia

miriam zei

prachtige creatie en wat veel en mooie details erop

gr miriam

M@rjan zei

Kan me voorstellen dat je hier even over gedaan hebt, wat een werk! Maar dan is het ook wel een prachtcreatie geworden, hoor! Heel erg mooi!!

Groetjes, Marjan

Lia zei

Nou ik geloof graag dat je er een heel werk aan hebt gehad, maar het resultaat is dan ook geweldig, hele mooie details, mooie kleuren, een prachtig cadeau,

groetjes Lia

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

wow wat mooi zeg!
en wat een werk! helemaal naar eigen idee zonder patroon? heel knap!

Gerd@ zei

Heel schattig Jolanda, je heb heel veel eer van je werk, ondanks dat het veel werk was denk? ik vind hem Super leuk!
roetjes Gerd@

Crea Astrid zei

Wat een prachtig kaart/doosje heb je gemaakt.
Daar zal je vast wel lang mee bezig geweest zijn. Jammer is dat dan, als het dan niet past en je moet het doosje weer over doen. Maar het eindresultaat is in ieder geval erg mooi geworden Jolande. Vind de stempel ook erg mooi die je gebruikt hebt.

Groetjes Astrid.

Annemarie en Merit zei

Meid meid wat een WERK!!! maar het is wel schitterend als het af is , de stempel is ook heel erg leuk, al met al een geweldige creatie!!!

Neline zei

prachtig zeg! en wat een werk!
Wat een bofkont als je dit doosje krijgt.
groetjes
Neline

chantal zei

Wat een prachtwerkstuk! Mooi en je kan er naar blijven kijken! Zoveel werk! is echt schitterend!
Liefs Chantal

Fieneke zei

Wat mooi zeg! Daar heb je heel wat werk aan gehad....een bofferd die dit krijgt (...ik ben voorlopig nog niet jarig....jammer). Nee zonder gekheid echt super gedaan. Erg mooie details!
groetjes Fieneke

Trudy zei

Hoi Jolande.
Ook deze kaart/doosje is weer super gemaakt!
wat een werk zeg!!
Ik vind de kleurencombinatie ook heel erg mooi.
Groetjes van Trudy

Irene zei

Jolande dit kost me bijna een dag om goed te bekijken, wat een details en weer zo'n gehaakt randje zoals we de laatste tijd vaak bij je zien..daar draai je de hand dus duidelijk niet voor om. Het is schitterend!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Irene

Ans zei

OOoo wat is dit mooi, een schitterende creatie.

Liefs Ans

Rema designs zei

wat een waanzinnig mooi resultaat wauw

groetjes rebecca

Riet zei

Wat een schitterend doosje Jolanda,leuke stempel,mooi papier en details.
Wat een werk zeg.

Liefs Riet.

Martha zei

Weer helemaal geweldig!! Het is helemaal af, leuk hoor :)
Groetjes,
Martha

marian zei

WooooW wat heb je dit weer mooi gemaakt. Het zal idd. wel heel veel werk zijn geweest, maar je mag er trots op zijn.
De ontvanger/ster mag wel heel trots zijn dat zij/hij het krijgt.

Groetjes Marian

susie zei

WOW !!! Ik zit hier weer met mijn mond open ... te gapen naar jouw mooie creatie..
Wat is dit PRACHTIG Jolande !!!
Zal wel zijn dat dit een hele klus was ! Het is dan ook ...
PRACHTIG !!
Zoals we gewend zijn van jou hé..

Nog een fijne avond !

Abra zei

Hallo Jolanda,
Wat een geweldig mooie kaart/doosje heb je gemaakt. Helemaal te gek.
Heb je hier ook een werkbeschrijving van?
Zou het erg leuk vinden als je die op je site zou zetten, dan kunnen we er allemaal van genieten en het "proberen"na te maken.Is voor ons wel is waar niet origineel om iets na te maken, maar voor jou wel een eer, denk ik, als er meerdere mensen zijn die het maken.

Hartelijke groeten
Abra van Tuijl

annemarie en marjolijn zei

jeetje wauw!
dat ziet er gaaf uit!
super gemaakt!
groetjes annemarie

Adrie van Rooten zei

Wat een schitterende creatie weer Jolande. Hopelijk ziet degene die het ontvangt ook hoeveel werk jij er aan hebt gehad.
Groetjes Adrie

jaimie zei

Hallo Jolande,

Dit is écht een pracht van een doosje geworden !!
En wat moet het veel werk zijn geweest ség!

Groetjes, Jaimie

Tineke's hobby zei

oooh wow wat heb je dit weer schitterend gemaakt zo'n mooi haakranje mooi papier en zoveel mooie details
Groetjes Tineke

Henriëtte zei

Whaaaaa, dank je wel Jolande. Ik was vanmiddag even bij José en toen kwam ze met een tasje waar dit doosje in zat. Wat liefffffff van je. Het is echt super hoor en in het echie nog mooier dan op de foto.
Ik ben echt een bofkont en ben er erg mee in mijn sas. Krijgt een ereplekje van me.

Jet

Debbie zei

wow, wat een werk is daar ingegaan en wat een schitterend resultaat! Heel, heel erg mooi!
xxDebbie