KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 7 maart 2011

Kraam cadeau.

De kaart is lekker groot, 14.5 cm x 21 cm.
Papier is van Graphic 45.
Vlinders zijn gemaakt met stanzen van Joy Craft, bewerkt met distress-inkt en de lijfjes zijn beplakt met strassteentjes.
Het kantje komt van de markt.
Stempel is van Wagsnwhiskers ingekleurd met distress-inkt.
Op sommige stukjes heb ik het papier wat te nat nat gemaakt, een puntje waar ik voortaan beter op moet letten.
En ik zie dat ik de oogjes ben vergeten te kleuren, dus dat ga ik zo eerst eventjes doen.
Voor en achterkant van de kaart.
Ik heb vakjes in de kaart gemaakt.
In het linkervakje gaat een cadeaubon en het rechtervakje is gemaakt met de onderkant van een papieren tasje en daar gaat een rompertje in.

Groetjes Jolande

38 opmerkingen:

Tinie zei

Geweldig!!! wat een prachtige creactie!!! Hele mooie kleuren gebruikt, schitterend papier en super leuke details!!! Kortom het is weer een schitterend geheel!

Groetjes Tinie

M@rjan zei

Wow Jolande, wat een KUNSTwerk weer!! Dit is zo mooi gemaakt en wat gaaf dat er ook nog cadeautjes in kunnen. Het "foutje" van het papier zou mij niet opvallen, ik vind juist dat je het erg goed hebt gedaan. Ik ben toevallig ook met zo'n grote maat bezig, zie je nog wel een keertje. Voor Kerst, de 3e al deze week, schiet lekker op, haha.

Groetjes, Marjan

regina zei

hoi jolande

wat een schitterend creatie!
wat mooi met die vlinders en hele prachtige kleuren!

gr regina

Astrid zei

Wow geweldig zeg Jolande heel mooi dit werkstuk.
Mooi gekleurd ook hoor.
Groetjes Astrid

martina's kaartjes zei

wat een schitterende creatie weer ! daar heb je je aardige tijd mee bezig gehouden denk ik ?!
super, groetjes en tot morgen,
martina
x

Miranda de Groot zei

dat ziet er heel mooi uit
groetjes miranda

crealinedance zei

Hoi Jolanda Zie er heeeeeeeeel mooi uit.Je stempelkaart is ook heeeeeeeeeeeel mooi.Gr.nel

Linda zei

wauw wat een kunst werk,daar zal je wel heel veeltijd in hebben zitten. Maar wat een orgineel idee, geweldig mooi
gr linda

Patricia zei

Zo mooi zeg!!!!
Ja sorry mijn commentaar is eenzijdig, maar ja dat komt gewoon omdat jij van die mooie dingen maakt!Groeten Patricia

Adrie van Rooten zei

Je zou er bijna zelf zwanger door willen zijn......nee hoor geintje , ben ik veel te oud voor.Daarom zit ik lekker te genieten van jouw creatie voor een nieuwe moeder.Je zal het maar krijgen zo'n kunstwerk.
Groetjes Adrie

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Superleuke kaart!!
Mooie kleuren, lekker vrolijk!
Het rozenpapier is ook prachtig.
Ik ben "gek" op elfjes, ze zijn zo leuk.
Toevallig ben ik ook iets aan het maken met een elfje, best een bewerkelijk "iets"..... Maar als het goed is word het mooi.....je ziet het wel binnenkort.
Lieve groetjes, Frouwkje.

anneke zei

wat een toppie kaart,prachtige kleuren en leuke details!!!
liefs Anneke

hennie zei

Wat een geweldige creatie! Helemaal super.
Hennie

heidy zei

Wat een prachtige creatie Jolande!
Groetjes Heidy

Henriëtte zei

Wat een mooi en leuk idee is dit weer

Groetjes Henriëtte

Aleida zei

Sprookjesachtig mooi!
groetjes,

Ineke zei

Schitterende kaart, een waar kunstwerk.


Groetjes, Ineke

Martha zei

Wat een prachtige, romantische en sprookjesachtige creatie!! Super hoor!
Groetjes,
Martha

Tineke's hobby zei

Wow wat een schitterende kaart nou je het is eerder een kunstwerk zo mooi het papier is erg mooi en de vakjes voor de kadootjes zijn ook erg mooi
Gropetjes Tineke

scraplouise zei

Wat een plaat van een kaart echt schitterend Jolande, prachtig papier en wat leuk al die vlindertjes.

gr.Louise

Neline zei

wat een prachtige kaart weer Jolande!!!
Leuk dat er aan de binnenkant nog vakjes zijn gemaakt.
Super gedaan;)
groetjes
Neline

Irene zei

Wat een geweldig mooie kaart weer met zo veel details om te bekijken dat je ogen te kort komt, super Jolande!!! Die vlindertjes daar ben ik al weken voor aan het neuzen maar ze zijn nergens te vinden, balen!!

Zonnige groetjes,

Irene

Wendy Kamp zei

Wauw wat een beeldschone kaart! Ik vind hem echt sprookjesachtig en wat leuk gedaan met die vakjes!

Groetjes,
wendy

Aloesaloes zei

Schitterend!! Heel mooi gemaakt van prachtig papier, heerlijk om naar te kijken...

Groetjes, Loes

Hannie St zei

Prachtig Jolande,
ziet er echt heel mooi uit,

groetjes, Hannie

Marlies zei

Wat een super mooie creatie, heel mooi papier, super leuk idee en prachtig gemaakt!! Een heel leuk cadeau.
groetjes, Marlies

jolanda zei

Wat een geweldig mooie kaart! Lekker om eens zo'n grote te maken hé? Daar past tenminste alles op wat je erop wilt hebben.
Ik vind dat je het mooi ingekleurd hebt hoor, dat je teveel water gebruikt hebt zie ik niet. Zelf deed ik dat trouwens eerst ook, maar ik heb een tutorial van Dena bekeken en die gebruikt juist heel weinig water. Misschien ken je hem al, maar hier is de link naar die turorials:
http://denasstampingcorner.blogspot.com/search/label/Tutorial
groetjes, jolanda

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart, met dat mooie Graphic 45 scrappapier. Lief ook dat elfje. Mooi ingekleurd ook.

Groetjes Astrid.

susie zei

Wauw Jolande wat een KUNSTWERK !
Het papier en de vlinders, PRACHTIG !!
Zoveel om naar te kijken ;)

Riet zei

Wowwwww Jolanda,wat schitterend gemaakt.
Prachtig die stempel,papier ,kleuren en details.

Liefs Riet.

Geertje zei

Wat een super mooie grote kaart.
En wat heb je er weer veel werk van gemaakt.
Helemaal geweldig.

Groetjes Geertje,

marian zei

Tjeeeeeee wat heb je weer een super kado gemaakt. Echt heel mooi en dat er een kado in kan is te gek.

Groetjes Marian

Brenda zei

Wauw zeg wat heb je dit toch weer mooi gemaakt zeg!! Echt alles is er mooi aan!!! Complimenten hoor!! Lieve groetjes Brenda

Marian de Maijer zei

Super mooi gemaakt en wat een mooi ontwerp.
Daar zit heel veel werk in
Groetjes

Tineke zei

Wat een supermooie creatie Jolande!!!
Leuk met de vakjes.
Groetjes, Tineke

gré zei

je hebt weer een schitterende
creatie geplaatst
heel erg mooi allemaal
mooie kleuren ook
groetjes gré

Ageeth Holster zei

Echt schitterend Jolande!! Mijn complimenten.
Wat een werk is het weer geweest maar het resultaat mag er zijn, super.
Groetjes van Ageeth

Annemiek zei

Allemensen wat een prachtig project! Daar heb je echt eer van Jolande!