KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 25 maart 2011

Picknickmand.

Deze picknickmand was een verlaat verjaardagscadeautje voor Neline en ik had het hier nog niet laten zien, dus bij deze.
Het papier is van Maja Design.
Alle randen zijn bewerkt met distress-inkt.
De zeshoek is een Nellie's Multifame.
De roos heb ik gemaakt met het bloemetje wat bij deze Multiframe hoort.
De bloemblaadjes zijn Creatables van Marianne Design.
Verder heb ik nog pareltjes op nylondraad gebruikt.
De mand is gevuld met paaseitjes.



Neline is gek op Magnolia, dus ik heb er nog een Tilda bij gemaakt.
Tilda heeft zin in de picknick en is er op gekleed, zij is ingekleurd met distress-inkt.

Groetjes Jolande.

48 opmerkingen:

Thea zei

Prachtig Jolanda, ik zag de mandjes in de hobbyhandig!
Mooie kleurencombinatie heb je gebruikt.

Groetjes Thea

Anneke zei

Wat een leuk patroon!

Liefs Ineke zei

schitterend Jolande, echt een lieffie.

Gr. van Ineke

Lins zei

Hoi Jolanda,

wat een mooi picknickmandje, dat Tilda'tje is zo mooi ingekleurd en je roosje is super!
Dit zou ik ook graag eens proberen :-)

Fijn weekend,

Lins

Linda zei

wauw wat heb je die mooi gemaakt, ook schitterend papier gebruikt
gr linda

regina zei

hoi jolande

wat een gave picknickmand !

heel mooi gemaakt en ik vind je bloem super!

gr regina

M@rjan zei

Tja, natuurlijk ziet dit er weer super uit, hoe kan dat ook anders bij jou... :)

Hannie St zei

Supermooi Jolande,

groetjes, Hannie

Miertje zei

Wat een geweldig kado !!
Erg mooi dat papier en de magnolia is een schatje !
Gr, Miranda

Miranda de Groot zei

schitterend heel erg mooi
groetjes miranda

anneke zei

Dat ziet er leuk uit.

Groetjes Anneke

Neline zei

Ik had je al bedankt Jolande, maar nogmaals......heel erg bedankt! Hij staat hier geweldig te pronken, de eitjes zijn al op:)
groetjes
Neline

scraplouise zei

Hij is geweldig, prachtig papier en wat heb je Tilda prachtig ingekleurd.

gr.Louise

Aleida zei

Het is een beauty!~
groetjes,

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk mandje met geweldig mooi papier en heerlijk eitjes....die al op zijn lees ik!!

heidy zei

Oh wow Jolande,wat een prachtige creatie!
Groetjes Heidy

Marlies zei

Wat een geweldige creatie! Super mooi gemaakt en een heel leuk cadeau! Echt prachtig!!
groetjes, Marlies

Martha zei

Oooh, wat is dit prachtig zeg!!!

Margo zei

Waaw Jolande, wat prachtig zeg !
Dat is echt een heel leuk kado en het papier vind ik echt heel mooi !
Liefs
Margo

Debby zei

Hij is erg mooi geworden!
Groetjes Debby

Crea Astrid zei

Wat een prachtig picknickmandje Jolande. Ook van dat mooie Maja papier. Je hebt het ook erg mooi ingekleurd.

Je vorige 2 kaarten vind ik ook super en ook weer erg mooi ingekleurd.

Groetjes Astrid.

Miranda zei

Wat een beautie Jolande, erg mooi en een bijzonder kado! groetjes Miranda

Tineke zei

Een superleuke picknickmand Jolande!! Een gaaf kadootje voor Neline.
Groetjes, Tineke

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Prachtig!!! Het papier is ook zo mooi hé.
Mooi ingekleurd ook.
Liefs, Frouwkje.

Christa's blog zei

Heel mooie vorm, knap gemaakt. Via jouw blog heb ik ook de beschrijving gevonden van de baby-pram (heel mooi)
Grtjes
Christa

Annemarie zei

Erg mooi en super ingekleurd.

martina's kaartjes zei

wat super gemaakt ! heel mooi, die kleuren ook ! knap !
groetjes, martina
x

Suze zei

Wauww wat heb je hem mooi gemaakt Jolande, prachtig met dit maja papier.
Hij staat ook nog op mijn lijstje om te maken.
heel mooi.

Lieve groetjes Suze

gré zei

wat een mooie mand heb je weer gemaakt
groetjes gré

janny zei

Heel mooi Jolande daar zal ze heel erg blij mee geweest zijn.
Een plaatje weer!

Groetjes Janny.

Tinie zei

Geweldig!!! Wat een super idee en prachtig mooi gemaakt, super!!!

Groetjes Tinie

Henriëtte zei

Wat is die moooooooiiiiiiiii!!!!!!! Daar zal Neline zeker blij mee zijn. Mooie bloem trouwens.

Groetjes Henriëtte

Ans zei

Als je nu geen zin krijgt in een picknick, dan weet ik het niet meer. Prachtig wat je weer hebt gemaakt en aan ons laat zien.
Fijn weekend Jolande.
Groetjes van Ans uit een zonnig Noorwegen.

Jannie zei

Geweldig wat een mooi mandje is dit Jolande.

Groetjes Jannie.

jaimie zei

Hallo Jolande,

Geweldige creatie!

Groetjes, Jaimie

Kim zei

Oh wat een dotje. Daar zal ze vast blij mee zijn.

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

wederom weer super! KAN NIET WACHTEN TOT WE HEM GAAN MAKEN!

miriam zei

Hij is erg mooi jolanda

Ik heb er een tijdje geleden ook een gemaakt en hij staat nu in de sd en op mijn blog. Ik vondt dit een heel leuk project om te maken.

gr miriam

Esther zei

Heel leuk idee zeg weer.
Deze zou ik ook erg graag kado krijgen.

Groetjes Esther

Anette zei

Wat weer een leuke vorm! prachtige kleuren en chocola er in?? helemaal toppie!

Fieneke zei

Hoi Jolande,
Wat onwijs leuk zeg! Geweldig om kado te krijgen! Mooie kleuren en een mooie roos. Groetjes Fieneke

Trudy zei

Ook deze creatie is weer super gemaakt!
Ik vind de kleurencombinatie ook heel erg mooi.
Fijn weekend.
Groetjes Trudy

Patricia zei

Zo zo Jolande PRACHTIG weer hoor!!!!
Ik kijk er al naar uit hoor de workshop
Gr. Patricia

Rema designs zei

Schitterend met dat maja papier.

groetjes rebecca

Riet zei

Ohhh wowwwww Jolanda,wat schitterend gemaakt,zo lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.
Ik ben echt jaloers op Neline.

Lefs Riet.

Astrid zei

Heel erg mooi Jolande deze mand.
Wat een mooie papier ook zeg.
Groetjes Astrid

Wilma zei

Schitterende creatie! Prachtig papier heb je gebruikt! It's ART!
Liefs
Wilma

Diane zei

Wouwwouwwouw, wat een geweldig object! Echt helemaal schitterend!

Groetjes,
Diane