KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 24 maart 2011

Spelen in de sneeuw.

Kerstkaart nr.11
Ja ik weet het, het ls lente en de zon schijnt volop, maar toch ga ik door met kerstkaarten maken.
Voor deze kaart heb ik het prentje van internet gehaald en geprint op karton met linnenstructuur.
Erachter een gehaakt randje,(uitleg staat een paar berichten terug).
Daarachter een Creatable van Marianne Design, bewerkt met distress-inkt.
Ik heb sneeuwvlokken opgeplakt met daarop plakparels, de sneeuwvlokken zie je op de foto niet zo goed, omdat ze doorschijnend zijn.

Een dubbelgevouwen creatable achter de kaart geplakt, zodat het kan blijven staan.

De stempels zijn Adorables en heb ik ingekleurd met distress-inkt.
De bontrandjes van de jas en de muts heb ik bewerkt met stickles.
Ik heb een draadje gespannen tussen het meisje en de slee, zodat ze de slee met zich mee kan trekken.

Zijn ze niet Adorable?

Groetjes Jolande.

46 opmerkingen:

Tinie zei

Geweldig mooi Jolande, wat een geheel, het afdrukje is ook super en het model kaart, ik vind het prachtig!!!

Groetjes Tinie

Astrid zei

Jeetje wat goed gedaan zeg, helemaal mooi.
Groetjes astri

Ans zei

Kom net binnen. Was druk bezig om op onze oprit de sneeuw (nu ijs natuurlijk) weg te vegen. De zon schijnt volop. Het smelt dus behoorlijk.
En om even te pauzeren, kijk ik of er weer wat nieuws te zien is. Jawel, bij jou. Maar sneeuw Jolande, daar heb ik onderhand wel genoeg van gezien. Maar alle gekheid op een stokje, het is een schitterende kaart geworden. Compliment verdiend hoor.
Groetjes Ans

Trudy zei

Wow Jolande, wat is dit een schitterende kaart zeg!!
groetjes Trudy

Linda zei

hij is geweldig mooi, wat een plaatje, gewoon helemaal lekker winters
gr linda

Tineke zei

OOk al is het heerlijk lente buiten... jouw kerstkaart is helemaal geweldig!!!
En wat zijn die stempels cute!!! Superleuk ;)
Groetjes, Tineke

janny zei

Wauw wat is dit een beauty geworden zeg deze is echt prachtig!!
Wat een kunstwerkje.

Groetjes Janny.

Miranda de Groot zei

het is een hele mooie kaart
groetjes miranda

freubeltjes kaarten zei

Prachtig kaart Jolande!

Groetjes Ageeth.

Brenda zei

Jee wauw zeg wat een mooie kaart is dit!
Lieve groetjes Brenda

Ageeth Holster zei

Prachtige kerstkaart Jolande!
Groetjes van Ageeth

Rema designs zei

jeetje het lijkt wel een schilderijtje prachtig

groetjes rebecca

M@rjan zei

Nou vooruit,we kijken alleen maar omdat jij het bent, hoor. Winter..
Grapje:) het is een fantastische kaart!!

Groetjes, Marjan

jaimie zei

Hallo jolande,

Sneeuw, whaaaa, neen geef mij maar dat leuk zonnetje hier :-)

Maar wel een schitterende creatie hoor!!!!

Groetjes, Jaimie

heidy zei

Wat een prachtige kaart Jolande,krijg bijna weer zin kerst HAHA
Groetjes Heidy

Thea zei

Supergaaf!
Echt Schitterend Jolande, wat een prachtig tafereeltje.

Groetjes
Thea

miriam zei

prachtige kaart weer jolanda

Oh kerstkaarten kan je niet vroeg genoeg aan beginnen.

gr miriam

Marlies zei

Wat een kunstwerk! Prachtig gemaakt, alles eraan is super mooi!
groetjes, Marlies

cristel zei

wauw weer zo schitterend ik kom zo graag kijken wat voor super dingen je altijd maakt
grtjs

Martha zei

Weer een kunstwerk op zich, schitterend zeg!!
Groetjes,
Martha

Lia zei

Vind hem prachtig, wat leuk bedacht met die touwtjes, gelukkig is kerst nog even ver weg nietwaar?

groetjes Lia

crealinedance zei

Deze is weer toppie,je gaat lekker.Gr.Nel

regina zei

hoi

wow schitterend!

heel mooi met dat plaatje en leuke stempels!

gr regina

Tineke's hobby zei

jee wat een super mooie kaart zo mooi die achtergrond en je haakwerk erachter ook het stempeltje is super mooi
Verder vind ik het model heel leuk
Groetjes Tineke

Frouwkje zei

Wauw, het is een plaatje!!!!!!!!!!!
Liefs, Frouwkje.

jans zei

wauw wat een super mooi kaartje grt jans

Gretha zei

Dit is ook weer een topkaart van je. Prachtig gemaakt met hele mooie kleuren.
Groetjes Gretha

scraplouise zei

Werkrlijk schitterend Jolande, prachtig gemaakt en Toppertje!.

gr.Louise

Aleida zei

Dit is weer een hele mooie! Je bent zeker lekker bij met de kerstkaarten?
groetjes,

Gwendolyn zei

Ow prachtig zeg!!!!

Patricia zei

Zo mooi zeg Jolande.
Ook je kleurwerk is weer prachtig!
Gr. Patricia

Wendy Kamp zei

Geweldig wat een moie kaart heb je weer gemaakt! Het lijkt wel een schilderijtje!

Groetjes,
Wendy

jolanda zei

Wat is het weer een mooie geworden! Die gehaakte randjes vind ik iedere keer weer zó mooi!! Het plaatje van internet is ook geweldig trouwens.
groetjes jolanda

Jannie zei

Een geweldig mooi kaartje Jolande.

Groetjes Jannie

Kim zei

Sneeuw? Is dat niet de goden verzoeken? Haha ik hoop niet dat we nu straks weer met een pak sneeuw zitten hier, het kan zomaar gebeuren. Maar je kaartje is echt een snoepje, het is ook zo'n leuk modelletje.

Groetjes Kim

hennie zei

Ik vind hem geweldig!!!
Hennie

gré zei

wat een mooie creatie heb je er weer van gemaakt
gewoonweg schitterend
groetjes gré

Diane zei

Wouw de zon weet je wel enorm te inspireren zeg.

Groetjes,
Diane

Agnes zei

Schitterend kaartje!
heel erg origineel!

gr. Agnes

Adrie van Rooten zei

Knap hoor zoals jij met dat mooie weer een knop om weet te zetten naar kerst. Mij lukt dat niet.Je kaart is schitterend Jolande , wat een geweldige stempels , ze zijn idd. adoreble , en prachtig ingekleurd.
Groetjes Adrie

Margreet zei

O wat mooi zeg, je hebt echt weer n pracht kaartje gemaakt. Het is weer eens wat anders met zo'n plaatje zo. En t detail van t touwtje aan de slee vind ik ook zo leuk.
Groetjes Margreet

Riet zei

Ohhh wowww Jolanda,wat schitterende kaart heb je gemaakt.

Liefs Riet.

Marian de Maijer zei

Helemaal gaaf je kaart
Groetjes

Ans zei

Ooo super mooi, heb ik mijn adres al eens gegeven, haha. Past hier echt door de brievenbus.

Liefs Ans

Anneke zei

Een heel mooi kerstkaartje! het blijft toch wel handig om ze het hele jaar door te blijven maken.
Groetjes Anneke

Geertje zei

Weer een PRACHTIGE kerstkaart Jolande.
Helemaal super.

Groetjes Geertje,