KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 22 maart 2011

Vintage kaart voor Anette.

Anette geeft een candy weg, maar je moet er wel wat voor doen, een kaartje maken voor haar verjaardag.
En Annet heeft ook nog een opdracht, scheuren.
Zie mijn sidebar.

De papieren randen heb ik dus gescheurd en bewerkt met distress-inkt.
Het papier is van Magnolia.
Het kant komt van de markt.
De bloemblaadjes zijn Creatables van marianne Design.

De bloem heb ik gemaakt á la Anette.
Het prentje komt van TLC. Ik heb het ingekleurd met de Derwents op papier van papicolor, speciaal om stempels in te kleuren, er zitten verschillende zachte kleurtjes papier in en ik heb hiervoor zacht blauw gebruikt.

Groetjes Jolande

49 opmerkingen:

Ageeth Holster zei

Goedemorgen Jolande, tis weer een schitterend exemplaar, bij het zien van deze kaart durft niemand meer in te zenden joh. Hij is zo mooi!
Groetjes van Ageeth

regina zei

hoi

een schitterend kaartje!!

hele mooie details!
en een heel leuk plaatje!!

gr regina

Lia zei

Hij is weer prachtig, leuk dat gescheurde, ik was zo snel bij haar, toen ze deze uitdaging er nog niet op had, maar ga toch nog een kaart maken, vind de bloem ook erg mooi,

groetjes Lia

Esther zei

Ziet er geweldig uit.
Prachtige bloem.
Kan ik de werkwijze hiervan ergens vinden?

Groetjes Esther

Patricia zei

WAUW wat een PRACHTIGE kaart zeg!
Daar wil ik ook wel jarig voor worden haha.
Groetjes Patricia.

heidy zei

Prachtig kaartje Jolande!
Groetjes Heidy

Miertje zei

Wauw wat een mooie kaart en je bloem is geweldig !!
Gr, Miranda

Tini zei

Heel mooi gedaan! Vooral de bloem is heel mooi, met welke creatables heb je at gedaan? Echt super hoor.

Gr. Tini

Linda zei

superssssssssss wat is ie mooi
gr linda

miriam zei

schitterend kaartje en wat een mooi afdrukje en eigengemaakte bloem

gr miriam

Basteltante Ursula zei

Die Karte ist wunderschön, gefällt mir sehr gut.

Liebe Grüße
Ursula

Annemiek zei

Supers wat een prachtig kaartje, daar zal ze wel heel blij mee zijn!

Neline zei

wat een gave kaart weer! en een super stempel.
Je bloem is weer prachtig. Daar wordt iedere jarige blij van.
groetjes
Neline

thea zei

Super leuke kaart zeg!

Adrie van Rooten zei

Je hebt er een heel schilderijtje van gemaakt Jolande , schitterend die achtergrond.Ook je bloem vind ik geweldig.
Groetjes Adrie

M@rjan zei

Prachtige kaart en die bloem... geweldig!! Zal Anette erg mooi vinden!

Groetjes, Marjan

Frouwkje zei

Wauw, wat is het een prachtig kaartje geworden!!
Mooi afdrukje en ook mooi ingekleurd!
Lieve groetjes, Frouwkje.

Suze zei

Schattige kaart Jolande en de bloem prachtig.

Fijne dag gewenst

Groetjes Suze

Tineke zei

Supermooie kaart Jolande!!! En de bloem is helemaal super...echt een blikvanger ;)
Groetjes, Tineke

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

die bloem is gewoon te mooi! en dat stempeltje zo lief! stuper!

Astrid zei

Het ziet er weer schitterend uit Jolande, en je bloem heel mooi.
Groetjes Astrid

Mandy's Magnolia cards zei

schitterend!
& wat een prachtige bloem!!!
groetjes, Mandy

jolanda zei

Wat een schattig plaatje is dat... doet zo nostalgisch aan vind ik. Dat scheuren van papier was vast niet zo makkelijk voor iemand die altijd heel netjes werkt hé? hihihi
Ik vind dat tenminste zelf altijd best lastig om dingen scheef te plakken bv... bij mij moet altijd alles heel precies, maar dat hoort natuurlijk niet bij vintage.
Je bloem vind ik ook prachtig!!
groetjes, jolanda

Wendy Kamp zei

Ohhh wat een beauty! Ik ben ook helemaal weg van het afdrukje,zo schattig!

Groetjes,
Wendy

Tinie zei

Wowww wat een mooie kaart, schitterende details!!! Hij is super!!!

Groetjes Tinie

Hélène zei

Prachtig zeg!! Wat een leuke opdracht ook.... vind je bloem schitterend, en het stempelafdrukje erg cute!

Groetjes Hélène

Trudy zei

Hoi Jolande, Wat een super mooi kaartje!
Groetjes Trudy

Miranda de Groot zei

je hebt een schitterende kaart gemaakt
groetjes miranda

Martha zei

Prachtig Jolande!! Die stempel is super leuk en die bloem geweldig :)
Groetjes,
Martha

Henriëtte zei

Wat een lieve kaart is het geworden.
Ik ben even op de blog van TLC wezen kijken en er gelijk volger geworden. Wat een leuke blog is dat zeg
Bedankt voor de tip.

Rema designs zei

jeetje wat een schitterende kaart en die bloem helemaal geweldig heb je die toevallig met een joy pons gemaakt?

groetjes rebecca

martina's kaartjes zei

wat een prachtige kaart ! zeker weer scoren !!! mooi,bedankt nog voor je lieve woorden op mijn blog,
groetjes en tot morgen,
martina
x

Renata van Miltenburg zei

Wat een lief tafreeltje, helemaal lente. Prachtige bloem en mooi kantje.

Warme groet, Renata

Irene zei

Ze zal er super blij mee zijn Jolande want hij is gaaf!!!! Waar vinden we die mooie bloem, is hij van dezelfde Anette of een andere??
Vanmorgen heb ik een workshop inkleuren met Derwent gevolgd en veel geleerd. We hebben ook dit papier gebruikt en dat heb ik dus direct gekocht en nu maar hopen dat ik voortaan ook tevreden ben over mijn eindproduct!

Groetjes, Irene

Marlies zei

Wat een geweldige kaart! Hele leuke afbeelding en prachtige gekleurd. Geweldig bloem!
groetjes, Marlies

Aleida zei

Anette wordt verwend! Hij is super en wat een geweldig mooi kleurwerk! Heel erg mooi.
groetjes,

gré zei

heel erg mooi
groetjes gré

Margo zei

Wat een prachtige kaart Jolande !
Liefs
Margo

scraplouise zei

Wat een prachtig stijlvol kaartje heb je gemaakt, je bloem is echt prachtig geworden.

gr.Louise

Riet zei

Schitterende kaart Jolanda,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Mooi papier,en die bloem,prachtiggggggg.

Liefs Riet.

marian zei

Het ziet er weer super mooi uit.
Groetjes Marian

Brenda zei

Heel erg mooi zeg dit kaartje!!
Lieve groetjes Brenda

jaimie zei

Hallo Jolande,

Prachtige kaart!

groetjes, Jaimie

Diane zei

O wouw, je kaart is super. Ik zou haast zeggen zal ik mijn adres even doorgeven, zo'n fantastische kaart wil ik wel op mijn deurmat vinden hoor ;-) Hij is super gelukt, nu maar hopen op de candy zou ik zeggen,

Groetjes,
Diane

Ans zei

Wat een schitterende kaart, super lief. Hele mooie kleuren love vintage kaarten.

Liefs Ans

Anette zei

Zo te zien vind iedereen hem prachtig! Ik dus ook!! leuk dat je met de candy/ challenge meedoet.

Groetjes,
Anette

cristel zei

amaai schitterend en een prachtige stempel
grtjs

Irene zei

Dankjewel voor de link naar de bloem!!!

Irene

Yvonne zei

Wat een ontzettend mooi kaartje, de stempel is prachtig.
Succes met de candy.
Groetjes, Yvonne.