KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 30 april 2011

Doosje voor borduurgaren.

Het doosje is een theedoosje bij de Xenos vandaan.
Ik heb het beplakt met papier van Eline's huis.
Op fijn Aïda het woord borduurgaren en een roosje geborduurd (letters en roosje staan in het boek van Eline's huis).
De hoekjes zijn van Tim Holtz.

Het kant langs de deksel komt bij Hobbystunter vandaan.
De pootjes zijn van Tim Holtz.
Nu moet ik nog op zoek naar een ander slotje, want dit past niet bij de hoekjes en de pootjes.

In het deksel heb ik aïdastof met zachte vulling geplakt.
Hierin kan ik naalden en spelden prikken.
De stempel is van Viva.

Een mooie bloementoef op het deksel.
De rozen en bloemblaadjes zijn gemaakt met een Creatable van Marianne Design.
Ik heb de blaadjes en roosjes bewerkt met crackle paint.
De kleine roosjes zijn kant en klare roosjes, bewerkt met distress-inkt.
Tussen de bloementoef heb ik pareltjes geplakt.

Het doosje staat gezellig in de vensterbank van mijn hobbykamer.

Groetjes Jolande

48 opmerkingen:

Henriëtte zei

Wauw Jolande, wat een plaatje weer.

Groetjes Henriëtte

Monique zei

Heel erg mooi gedaan hoor!
groetjes
Monique

hennie zei

Wederom een "schoontje" Jolande.
Af en toe moet je ook wat moois voor jezelf maken hoor.
Groetjes hennie.

José zei

Hartstikke mooi zeg. De roosjes zijn echt een plaatje, ontzettend mooi gemaakt.
groetjes, Jose

Tineke zei

Een schitterend doosje Jolande! Echt een plaatje ;)
Groetjes, Tineke

Ria zei

zo he dat ziet er leuk uit, je brengt me op een idee !! die pootjes heb ik van de week nog in de hand gehad, maar weer terug gehangen.jammer maar die kom ik beslist nog wel weer een keer tegen.

groetjes Ria S.

jaimie zei

Hallo Jolande,

maar alléé zo mooi gemaakt ség !!!
Jij moet een winkeltje openen hoor!!

Groetjes, Jaimie

Liefs Ineke zei

Wauw Jolande wat is dit weer schitterend gemaakt. Geweldig meid.

Groetjes van Ineke

Crea Astrid zei

Wat een leuk naaidoosje heb je gemaakt Helemaal superssss.

Groetjes Astrid.

Miranda de Groot zei

wauw dat ziet er geweldig uit zeg
groetjes miranda

Linda zei

Dit is toch weer helemaal super mooi geworden, echt schitterend
gr linda

Suze zei

Dit is een schitterend doosje Jolande dat is een pronk stuk Prachtig.

lieve groetjes Suze

Gerd@ zei

Wat een pronkstuk Jolanda! echt geweldig leuk gemaakt zo, brengt ook mij op een idee?
Groetjes Gerda

Patricia zei

zo prachtig weer zeg!!!!!
Groet Patricia

Marian de Maijer zei

Het is een plaaje heel mooi en je roos prachtig.Ik ben nog aan het oefenen om de roos goed te krijgen.
Groetjes

Martha zei

Wat heb je weer prachtige dingen gemaakt!! Dit ziet er ook super uit en wat een mooie pootjes trouwens van Tim Holz!!
Groetjes,
Martha

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Ik ben sprakeloos!! Wat is dit mooi en wat creatief! De pootjes eronder van Tim Holtz vind ik super! Ik kan nog wel even doorgaan hoor, maar......het is gewoon prachtig gemaakt!!
Liefs, Frouwkje.

Elly zei

Prachtig doosje zeg!!

netsoojmik zei

Wat mooi gemaakt! Echt een plaatje om in je hobbyruimte te hebben staan!

Groetjes, Kim

Brenda zei

Wauw zeg wat is dit een prachtig doosje geworden! En wat blijft het papier van Eline toch leuk he! Je brengt me wéér op ideeën dank je wel!
Lieve groetjes Brenda

regina zei

hoi

wat een schitterend doosje!!

mooi papier en erg mooi met die roosjes!!

gr regina

Fieneke zei

Wat een super leuk, handig doosje. Mooi gemaakt hoor.
Groetjes Fieneke

susie zei

Dat heb je weer eens MAGNIFIEK gedaan Jolande !!!

Ik heb een tijdje nie geblogd en heb gezien dat je weer PRACHTIGE kaartjes gemaakt hebt !!!

Nog een fijne dag !

Debby zei

Dat is een heel mooi doosje geworden! MIjn complimenten!
Groetjes Debby

heidy zei

Wat een kunstwerkje Jolande!!
Errug mooi!
Groetjes Heidy

miriam zei

Dat heb je weer prachtig gemaakt een echt pronkstuk geworden jolanda.
Vindt je eigen gemaakte bloemen zo mooi.

fijne zondag gr miriam

gré zei

nou jolande
ik zeg maar niks
alles is al gezegd
nou vooruit 1 woord dan
schitterend
groetjes gré

Annemarie en Merit zei

wat MOOI!! ik heb er geen woorden voor,schitterend gemaakt

Kim zei

Wat heb je dat ontzettend leuk gemaakt. Echt genieten van zo'n mooi doosje.

Groetjes van Kim

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

wat gaaaaaffffff!!!!!!

echt om jaloers op te worden!
erg leuk met die pootjes eronder!

M@rjan zei

Heeeeeeeeel mooi doosje en erg functioneel ook nog. Die creatable heb ik toevallig net online gekocht, in Griekenland op het balkon besteld... Ben ik erg, hè??

Groetjes, Marjan

Adrie van Rooten zei

Geweldig Jolande , en heel toepasselijk voor iemand als jij die vaak de borduurnaald hanteerd. Erg mooie details,vooral de hoekjes en pootje. En met dat slotje komt het ook vast wel goed.
Groetjes Adrie

Hannie St zei

In één woord: schitterend Jolande,

groetjes, Hannie

Yvonne zei

Wat een een prachtig en gaaf doosje, een genot om naar te kijken.
Groetjes Yvonne.

Neline zei

ooohhh...wat prachtig gedaan zeg!
Dat staat vast heel mooi te pronken!
groetjes
Neline

Thea zei

Wow, ik heb er geen woorden voor. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt het ziet er ook zo gezellig uit!

Fijne zondag!
Groetjes Thea

Marlies zei

Wat een geweldige doos heb je gemaakt!! Super mooi!! Ik zou het zo willen hebben!!! Dus als je het kwijt wilt....
groetjes, Marlies

Anneke zei

Wat een plaatje!, echt heel erg mooi

crealinedance zei

Hoi Dat heb je weer mooi bedacht,zal zeker leuk staan in je hobbykamer.Gr.Nel

Irene zei

Jolanda, ALLES is hier boven al gezegd en ik sluit me er graag vol bewondering bij aan!!!!

Groetjes, Irene

Trudy zei

Wat een geweldig doosje Jolande!!
Helemaal super.
Groetjes Trudy

Aleida zei

Wat zul je die met veel plezier gebruiken! Hij is super mooi geworden.
groetjes,

Tineke's hobby zei

wow wat heb je dit mooi gedaan heel mooi dat geborduurde
Groetjes Tineke

Judith zei

Dit doosje ziet er weer tip top uit, Jolande. Heel mooi gemaakt. Fijn dat je het leuke doosje zelf houdt!
groetjes Judith

marian zei

Wat een leuk idee om er zo'n mooi doosje van te maken. De rozentoef is ook heel mooi. Zo heb je alles in 1 erg mooi.

Groetjes Marian

Rema designs zei

Wat een superleuk borduurdoosje. Ik heb een tijdje niet geborduurd maar je zou er zo weer zin in krijgen als ik het zo zie. Echt een pronk stuk.

groetjes rebecca

Jannie zei

Wow jolande wat heb je dit ontzettend mooi gemaakt.
Echt schitterend.

Groetjes Jannie.

crea-elma zei

Hoi hoi,

Die is helemaal leuk geworden!

groetjes Elma