KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 5 april 2011

Beschermengel.

Hallo dames.
Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve, leuke reacties op mijn kaart hieronder.
Grappig dat jullie het wel een mooi kaartje vinden.
Ik denk inderdaad dat bij het afgedrukte prentje de kleuren niet kloppen, de zwarte inkt was bijna op en ik denk dat het daaraan lag.
Het prentje op deze kaart is veel mooier van kleur.
Gebruikte materialen:
Het papier: Eline's old fashioned nursery.
De randen van het papier zijn bewerkt met de distresser.
Taartrondje.
Lint met roosjes van de markt.
Swirl: Creatables Marianne Design.
Bloem: Grote daisy pons, het hart van de bloem is gemaakt met een pons (zon) en daarop een plakparel
Plakpareltjes..
Nietjes.

Het prentje is van internet en geprint op papier met linnenstructuur.
Over deze kaart ben ik wel tevreden.

Groetjes Jolande.

44 opmerkingen:

Jose Brok zei

Hoi Jolande , weer een waanzinnig mooie kaart

gr
José

Hélène zei

Super mooie kaart!

Groetjes Hélène

Neltine zei

Sjeeeempie....die is mooooi zeg. Daar blijf je naar kijken. Wat schitterend! Je hebt deze dan wel vandaag geplaatst...maar ben nu alweer zo benieuwd naar de volgende freubel:)

groetjes,
Neltine

Aloesaloes zei

Deze is ook weer prachtig! Schitterend versierd en met een heel mooi [laatje.

Groetjes, Loes

Aloesaloes zei

plaatje

Thea zei

Heel mooi Jolande, wat een mooie afbeelding!

Groetjes Thea

gré zei

heel heel erg mooi
alles je kantje
je afbeelding
wat een inspiratie heb jij toch altijd
groetjes gré

marian zei

Deze is ook weer super zeg.

Groetjes Marian

Rema designs zei

wat een geweldig mooie kaart erg leuk met die afbeelding

groetjes rebecca

Tinie zei

Wowww wat een geheel, prachtig!!!

Groetjes Tinie

Tineke zei

Een prachtige kaart Jolande!!
Wat een mooi kantje heb je gebruikt ;)
Groetjes, Tineke

Henriëtte zei

Alweer zo'n pracht van een kaart. Dit plaatje is idd sprekender van kleur dan de vorige.
Leuk lintje met roosjes heb je gebruikt.

Groetjes Jet

crealinedance zei

Hoi Hoi Mooie kaart.Gr.Nel

Tineke's hobby zei

wat een schitterende kaart heel erg mooi gedaan
Groetjes Tineke

M@rjan zei

Mooi hoor, echt heel apart, Jolande. Mooie afbeelding ook!

Groetjes, Marjan

Debbie zei

wat een schitterend kaartje, mooi dat felle blauw van de prent met het bruine papier!
xxDebbie

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hele leuke kaarten heb je gemaakt!

Die daar onder ook. ook weer iets anders!

Liefs Ida

Aleida zei

hihi, dus nu geen pep-talk? Deze is meer in evenwicht, maar onevenwichtige kaartjes hebben zo hun eigen charme.
Hij is weer heel mooi.
groetjes,

heidy zei

Wow,super mooi kaartje,Jolande!
Groetjes Heidy

Trudy zei

Ooh, wat een prachtige kaart is dit!
Groetjes Trudy

Marian de Maijer zei

Je kaart is weer geweldig mooi
Groetjes

Patricia zei

Wauw PRACHTIG zeg!!
Ook een heel mooi prentje.
Groet Patricia

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

wederom weer een heel mooi kaartje!!! je blijft bij jou je ogen uitkijken!

jans zei

ziet er weer heel mooi uit grt jans

Diane zei

Ha, het plaatje is niet zo mijn stijl, maar je kaart vind ik geweldig, wat een schitterende lay-out weer.

Groetjes,
Diane

Ans zei

Jolande, zelf ben ik niet zo'n grote liefhebber van vintage, maar ik heb iedere keer toch weer bewondering wat jij er allemaal van maakt. Echt helemaal geweldig.....en misschien ben ik wel een beetje jaloers dat ik dit zelf niet zo kan.
Nog een fijne avond verder.
Groetjes van Ans

martina's kaartjes zei

een hele mooie kaart !vooral, je combinatie van de verschillende papiertjes en details, mooi zo !
groetjes, martina
x

regina zei

hoi jolande

schitterende kaart!

en het plaatje vind ik echt super!!

gr regina

Geertje zei

Hallo Jolande,

Een tijdje niks van mij gehoord.
Maar ik heb net je laatste creaties even bewonderd, en ze zijn stuk voor stuk weer super mooi geworden.

Groetjes Geertje,

jaimie zei

Hallo Jolande,

Fantastische kaart!

Groetjes, Jaimie

Suze zei

Prachtige kaart Jolande, mooie kleuren, je kaart hier onder is ook niets mis mee hoor.

lieve groetjes Suze

scraplouise zei

Deze is ook weer prachtig Jolande.

gr.Louise

Kim zei

Dat is dan een geluk bij een ongeluk dat de kleuren van je printer niet goed zijn. Want het is een prachtig plaatje. Je hebt het prachtig gecombineerd met die mooie papiertjes.

Groetjes van Kim

hennie zei

Ook deze vind ik weer super!
Hennie

Miranda zei

Super Jolande, heel mooi geworden, groetjes Miranda

Sandra's Scrapsels zei

Wat een schatje Jolanda! Een heel mooi kaartje met een superlief plaatje!

Groetjes, Sandra

Riet zei

Wowww Jolanda,wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Margo zei

Oh wat prachtig Jolande !
Een heel mooie afbeelding en jij hebt er een geweldig mooi kaartje mee gemaakt !
Liefs
Margo

Adrie van Rooten zei

Deze is ook weer mooi Jolande , ik vind idd. dit plaatje ook mooier dan de vorige.
Groetjes Adrie

crea-elma zei

Mooi kaartje-)

groetjes Elma

Martha zei

Dit is een schitterende kaart Jolande!!
Groetjes,
Martha

janny zei

Heel mooie kaart maar die andere vind ik ook mooi!!

Groetjes Janny

Chantal zei

Erg mooi.

Groetjes Chantal

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Mooi van kleur ook.

Groetjes Astrid.