KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 28 april 2011

Klokkenluider.

Hier is dan het kaartje wat sommigen al gezien hadden, maar dat weer was verdwenen.
Ik heb voor deze kaart spiegelkarton gebruikt.
Hierop heb ik een rand gestempeld en bewerkt met witte embossingpoeder, stempel is van Viva.
Ik heb op wit kaartkarton het patroon geprikt en daarna heb ik het karton gesponst met blauwe inkt.
Ik heb de bloemen die er bij horen niet geborduurd en alleen de swirls geborduurd.
De bloemen heb ik gemaakt met creatables van Marianne Design, dit heb ik van heel mooi papier met een subtiel glitterlaagje gemaakt.
Pareltjes in het hart van de bloemen genaaid.
Het hoekje is gemaakt met een shapeabilities.
De sterretjes zijn lovertjes die ik met een kraaltje heb vast genaaid.


De stempel is van ??????? ingekleurd met Derwent potloden..
Op de klok heb ik de krul met een lijmpen nagetekend en er daarna glitters op gedaan
Ook de rand van de muts heb ik op die manier bewerkt.

Groetjes Jolande.

38 opmerkingen:

regina zei

hoi jolande


wat een lief kaartje,een heel leuk stempeltje!!

weer erg mooi geborduurd!

gr regina

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig kaartje Jolande!

Liefs ida

Henriëtte zei

Hartstikke mooi gedaan, wat een lieve kaart is het geworden.

groetjes Henriette

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wat een prachtkaart ség!!!

groetjes, jaimie

heidy zei

Wat een leuk kaartje Jolande!
Wat een werk met al die lovertjes
Groetjes Heidy

Lia zei

Wat een schatje zeg, maar wel bewerkelijk zo te zien?

groetjes Lia

M@rjan zei

Mooi en met een heel aparte uitstraling! Prachtig gemaakt!

Groetjes, Marjan

hennie zei

Weer heel erg mooi gedaan Jolande.
Ik ben toch wel een grote fan van jou hoor.
Groetjes hennie.

Tineke zei

Weer heel mooi Jolande! Zo leuk gedaan.
Ik had idd dit kaartje in mn bloglijst gezien maar kon het nergens vinden...maar nu is het er weer!
Groetjes, Tineke

gré zei

wat een schattig kaartje
en een werk zeg
heel mooi gedaan
groetjes gré

Jannie zei

Wat een schitterend kaartje Jolande.
Hier zal je best veel werk aan hebben gehad maar dan heb je wel iets geweldigs moois.

Groetjes Jannie

Hannie St zei

Prachtige kaart Jolande,
heel mooi die witte rand.

Groetjes, Hannie

Wil zei

Je heb er weer een hele mooie kaart van gemaakt Jolanda.
Heel mooi afgewerkt zo met die sterretjes en lovertjes.
Groetjes Wil

Thea zei

Ontzettend mooi Jolande! De witte rand is ook schitterend gemaakt.

Groetjes Thea

Rema designs zei

hoi ben even niet meer op je blog geweest jeetje wat een hoop mooie kaarten heb je gemaakt super

groetjes rebecca

Astrid zei

Een prachtige kaart Jolande, en de rand is heel apart, geweldig mooi.
Groetjes Astrid

Suze zei

Prachtige kaart Jolanda heel mooi het borduurtje zo met de stempel gecombineert.

Lieve groetjes Suze

Frouwkje zei

Prachtig Jolande.
Mooi zo met die verschillende technieken!!
Liefs, Frouwkje.

Miranda de Groot zei

het is weer een prachtige kaart
groetjes miranda

Linda zei

Wat is ie weer schitterend, heel leuk gedaan
gr linda

Jose Brok zei

hij is weer prachtig

groetjes

José

Tineke's hobby zei

wat een prachtige kaart heel mooi met het borduurwerk mooie stempel super gedaan
Groetjes Tineke

janny zei

Wat een mooie kaart weer zeg en wat een werk heb je eraan gehad!!
Die witte rand op spiegelkarton vind ik heel mooi hihi goed onthouden maar weer!!
Groetjes Janny.

Mandy's Magnolia cards zei

je kaartje is zo als altijd weer prachtig zeg!
echt een schatje
groetjes, Mandy

Marlies zei

Een prachtige kaart, een hoop werk lijkt me met zoveel verschillende technieken maar wel een schitterend resultaat!!
groetjes, Marlies

crealinedance zei

Hoi Weer leuk gedaan.Gr.Nel

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jolanda.

Liefs Riet.

cristel zei

prachtige kaart heb je weer gemaakt en inderdaad ik zag hem staan maar niet op je site heel leuk de sterretjes met kraaltjes en de digi kon je volgens mij free dowloaden want ik heb hem ook gemaakt en opgeslagen
grtjs

Miranda zei

hi jolande, is het niet een smookie van Nellie Snellen of zo
je kaart is in ieder geval erg lief
knuf
Miranda

miriam zei

Wat een mooi kaartje weer jolanda Eindelijk kan ik hem zien ,zag elke keer in de leeslijst wel de titel staan maar als ik dan klikt kwam hij niet tevoorschijn.

gr miriam

crea-elma zei

Hoi hoi,

Mooi kaartje geworden.

greets Elma

Durvina zei

Wat heb je nu weer voor moois gemaakt!
Prachtig.

groetjes, Durvina

Wilma zei

Die had ik gezien!! Ik vind het zo'n schatje! Fijn weekend.

Diane zei

Wouw, wat een variatie kerstkaarten heb jij straks zeg.

Groetjes,
Diane

Liefs Ineke zei

Wauw Jolande wat heb je er weer iets moois van gemaakt. Ik vind het echt helemaal geweldig hoor.

Groetjes van Ineke

Patricia zei

Heel SCHATTIG!!!
Groet Patricia

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart. Mooi gedaan.

Groetjes Astrid.

Marian de Maijer zei

Je kaart is prachtig mooi
Groetjes