KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 27 april 2011

Lavendel.

Hier is dan het kaartje met borduurpatroon wat ik ook voor het geurzakje heb gebruikt.
Het papier is van Maja Design.
De swirls en roosjes zijn gemaakt met een creatable van Marianne Design.
Het hoekje is een shapeabilities.
De rand heb ik met een Magnolia Dies gemaakt van heel fijn Aïda stof.
Verder heb ik nog vlindertjes gebruikt.


De roosjes zijn ook gemaakt van heel fijn Aïda stof.


Ik heb lekker in de tuin in het zonnetje zitten borduren.
Het patroon komt uit het Hobby Dolsboekje: Natuurlijk Borduren.

Groetjes Jolande.

32 opmerkingen:

Thea zei

Prachtig Jolande! Blijft mooi borduren, inderdaad een heerlijk werkje om buiten te doen, ga het ook zeker weer oppakken.

Groetjes Thea

crealinedance zei

Mooi kaartje zeker lekker om dit buiten te doen.Gr.Nel

Jannie zei

Wowwww wat mooi!!!!!!!
Een schitterende kaart Jolande.
Groetjes Jannie.

Lia zei

Ook je kaart is met dit borduurwerkje prachtig geworden, ik heb totaal geen geduld m te borduren, heb het wel geprobeerd,

groetjes Lia

Miranda de Groot zei

het is een prachtige kaart
groetjes miranda

hennie zei

Een JUWEELTJE!
Ik ben diep onder de indruk.
Een 10 met een griffel van mij.
Liefs hennie.

Marian de Maijer zei

Het is heel erg mooi prachtig die bloemen
Groetjes

Linda zei

Wauw heel erg mooi geworden, wat een leuk patroon is dat, niet moeilijk en het geeft zo'n leuk effect
gr linda

miriam zei

wat mooi geworden jolanda Weer eens helemaal wat anders zo met het geborduurde stof en de kralen

gr miriam

Neline zei

wat een pracht kaart weer! Leuk gedaan de roos van stof.
groetjes
Neline

Irene zei

Ik sluit me helemaal bij Hennie aan: een dikke 10, zoen van de meester/juf en een bank vooruit!!!

Groetjes, Irene

gré zei

heel erg mooi jolande
je krijg van mij ook een hele dikke 10 hoor
groetjes gré

hennie zei

Hoi Jolande, nu krijg ik van Irene ook een 10 voor mijn kaart van vandaag.
Zo deel je een complimentje uit, zo is hij weer teruggekaatst.
Nu moet ik echt gaan stofzuigen, maar dit vind ik veel leuker.
Groetjes hennie.

Frouwkje zei

Prachtig Jolande. En wat creatief om de rand en roosjes van stof te maken!! Ik vind het echt heel mooi!
Liefs, Frouwkje.

regina zei

hoi jolande

wow schitterend!!

heel erg mooi gemaakt erg leuk die bloem van stof!!

gr regina

Astrid zei

Mooi Jolande echt heeeeel Mooi.
Groetjes Astrid

heidy zei

Hoi Jolande,wat mooi en wat een mooie stof heb je gebruikt!!
Groetjes Heidy

M@rjan zei

Mwid, wat een werk, die piepkleine steekjes, maar wel heel mooi! Je hele kaart ziet er super uit in deze kleuren en die roosjes... Zucht... :)
Kaartje hieronder is trouwens ook erg leuk!

Groetjes, Marjan

Tineke zei

Wat geweldig mooi is je kaartje!!! Prachtig is de lavendel.
Groetjes, Tineke

Adrie van Rooten zei

Ook de kaart met lavendel is prachtig geworden Jolande , super zoals je met stof hebt gewerkt.
Groetjes Adrie

Ans zei

Leuk kaartje, die roosjes van stof zijn prachtig. Heerlijk dat je deze werkjes buiten kunt doen, alleen laat het zonnetje het hier nu afweten.

Liefs Ans

jaimie zei

Hallo Jolande,

Gewoon prachtig en zeer uniek !

Groetjes, Jaimie

Riet zei

Ohhh wowwww Jolanda,Wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

wat mooi! ik vind het zo orgineel!

erg leuk!

Debby zei

Wat een mooie kaart weer!
Groetjes Debby

Marlies zei

Wat een prachtige kaart, Super mooi geborduurd. Ik vind je roosjes ook echt prachtig gemaakt! Echt een schitterend geheel!!
groetjes, Marlies

Aleida zei

OOOO!!! Dan moet je wel heel voorzichtig ponsen! Of had je het met versteviger ingesprayed? Ik vind het super origineel, nog nooit eerder gezien. Je bent een trentsetter!
groetjes,

Gretha zei

Woww, prachtige kaart en zo anders.
Groetjes Gretha

Hannie St zei

Prachtige kaart Jolande,

groetjes, Hannie

marian zei

Wat een mooie kaart. Leuk met het de kraaltjes erop.

Groetjes Marian

hennie zei

Wat een geweldige mooie kaart!
Hennie

Diane zei

Schitterend, erg mooi!

Groetjes,
Diane