KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 13 april 2011

Sterkte.


Ook deze kaartjes zijn helaas nodig.
Ik heb parelmoerpapier geémbost met de cuttlebug.
De bloem is een stempel van Penny Black en heb ik met bruine stazoninkt gestempeld.
Daarna de bloem zelf met distress-inkt op aquarelpapier gestempeld en met 3D foam opgeplakt.
Op de kleine ovaal sterkte gestempeld en 2 sneetjes erin gemaakt, zodat ik het lint erdoor kon rijgen.
2x gemat op cardstock, steenrood en bruin en toen op de kaart geplakt.
Ik vind het zelf een mooi, stijlvol kaartje, het parelmoer papier geeft een heel mooi effect, wat helaas op de foto niet goed te zien is.

Je zou denken dat er aan zo'n kaartje niets fout kan gaan, niets is minder waar.
Na het stempelen wilde ik te snel verder, dus een veeg bruin inkt op de kaart, weer opnieuw embossen en stempelen.
Daarna het steenrode cardstock in de verkeerde maat snijden.
En toen ook nog de kaart op zijn kop op de onderkaart plakken, GRRRRRRRRRRRR!!!!!!
Maar het is goed gekomen, ik heb alleen wat papier extra in de prullenbak liggen.

Groetjes Jolande

48 opmerkingen:

Patricia zei

Wauw hij is prachtig!
Ja dat heb je wel eens he zo'n maandag(woensdag)morgenmonster haha.
Groetjes tot straks.
Patricia

Tineke's hobby zei

Ja helaas hebben we ze af en toe nodig maar als je dan zo'n mooie kaart krijgt zit het wel goed
En soms gaat alles fout maar het is een schitterende kaart geworden
Groetjes Tineke

Hannie St zei

Prachtige kaart Jolande,
tja, soms gaat er weleens wat fout....

groetjes, Hannie

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Jolande!
Groetjes Trudy

martina's kaartjes zei

hoi jolande, moet ook nog aan zo eentje beginnen... stel het altijd uit, maar dat lost natuurlijk niks op !
heel mooi gemaakt !
groetjes, martina
x

Marian de Maijer zei

Je kaart is prachtig geworden. Heel bijzonder voor de ontvanger om zo mooie kaart te krijgen
Groetjes

Lia zei

Prachtige stijlvolle kaart, vind de bloem heel mooi gedaan zo, hier verdwijnt er ook regelmatig wat in de prullebak hoor, je bent echt niet de enige,

groetjes Lia

Linda zei

heel mooi en stijlvol kaartje, echt prachtig
gr linda

Annemarie en Merit zei

de kaart is prachtig, die prullenmand loopt soms over maar als het eid resultaat dan maar naar je zin is.

Aleida zei

Haastige spoed is zelden goed. Ik probeer ook rustig eerst alles op te ruimen en dicht te doen, maar soms gaat het toch mis. Maar de aanhouder wint en uiteindelijk heb je een heel mooi kaartje. Ik hoop voor je dat hij nog heel lang op de plank kan blijven liggen en dat je hem niet meteen hoeft te gebruiken.
groetjes,

Neline zei

prachtige stijlvolle kaart! Heel herkenbaar hoor, hier beland ook regelmatig wat in de prul.
groetjes
Neline

Miranda de Groot zei

een heel stijlvol kaartje
groetjes miranda

Thea zei

Hoi Jolande,

Ook al is de gelegenheid niet het mooiste, de kaart is prachtig en stijlvol. Het laatste wat je schrijft herken ik heel goed, gaat er bij mij iets fout hup in de prullenbak. Hoe kritisch kun je zijn op jezelf.

Fijne avond,
liefs Thea

Jannie zei

Hoi Jolande maar uiteindelijk heb je wel een heel mooi en stijlvol kaartje.

groetjes Jannie

Tinie zei

Wat een prachtige stijlvolle kaart!!!

Groetjes Tinie

susie zei

Stijlvolle kaart Jolande ! Héél mooi !

En de canvas waar jullie foto opstaat is prachtig !
Zéér mooie accessoires gebruikt !
Nu is het een schitterend geheel samen met de andere canvas met jullie kids op.

Fijne avond nog !

Irene zei

Heel mooi geworden Jolande en echt chique!! Oh gelukkig gaat er bij de briljante scrappers ook nog wel eens iets goed fout, troostrijke gedachte, hihihi!!!

Groetjes, Irene

cristel zei

ja inderdaad hebben we die soms nodig maar je hebt er inderdaad een hele stijlvolle mooie kaart van gemaakt toppie
grtjs

Astrid zei

HiHi wat een verhaald, ik zie het helemaal voor me. Maar hij is zeer stijlvol geworden je kaart.
Groetjes Astrid

M@rjan zei

Ja, die foutjes ken ik maar al te goed... uitschiters met de Perlenpen zo... Gelukkig is deze kaart heel erg mooi geworden, zo chique en stijlvol!

Henriëtte zei

Inderdaad jammer dat je zulk soort kaartjes nodig hebt en als het dan ook nog niet in één keer goed gaat.....
Maar je kaart is heel stijlvol en supermooi geworden.

Groetjes Jet

jaimie zei

Hallo Jolande,

Och amai je hebt er wat voor moeten doen dus , maar het is wel goed gekomen nu en het is een mooi'ke geworden!!

Groetjes, Jaimie

heidy zei

Hoi Jolande,hij is prachtig,en ik ben blij toe dat ik niet de enige ben bij wie er wel eens wat fout gaat haha
Groetjes Heidy

marian zei

Het is een mooi en stijlvolle kaart.
Toch wel apart om zulke kaarten te maken vind ik, maar wat je zegt het is idd. weleens nodig.
Groetjes Marian

janny zei

Heel mooi, stijlvol!

Groetjes Janny.

Aloesaloes zei

Prachtig gedaan met de bloem en de embossing!! Het is een mooie stijlvolle kaart geworden.

Groetjes, Loes

crea-elma zei

Mooie kaart, ook al zat dees tegen.

groetjes Elma

Liefs Ineke zei

Prachtig gedaan Jolande. Heel erg mooi.

Groetjes van Ineke

gré zei

ja helaas is zo n kaart wel eens nodig
maar je hebt hem heel mooi gemaakt
groetjes gré

Tineke zei

Je kaart is prachtig, heel stijlvol!!
En eind goed, al goed ;)
Groetjes, Tineke

regina zei

hoi jolande

een prachtige stijlvolle kaart!

gr regina

hennie zei

Hallo jolande
Ziet er heel mooi uit!
Hennie

Gretha zei

Ziet er prachtig uit Jolande, heel stijlvol.
Ja, je hebt soms van die dagen.........
Groetjes Gretha

hennie zei

Wat ben je toch een papierkunstenares Jolande!
Het is allemaal zo mooi wat je maakt, zo ook weer deze creatie.
Dank voor je vele reacties op mijn blog.
Groetjes hennie.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Wat je al zegt, deze moeten ook weleens gemaatk worden. Ik had het gisteren toevallig ook met mijn kaart, dat het verkeerd erop geplakt zat. Heb toen maar een andere oplissing ervoor gevonden. Kan weleens gebeuren.

Groetjes Astrid.

Anneke zei

wat een prachtige en stijlvolle kaart voor deze gebeurtenis.
schitterend ook de embossing

Marlies zei

Ik sluit me aan bij de rest, een prachtige stijlvolle kaart heb je gemaakt! Super mooi!!
groetjes, Marlies

Adrie van Rooten zei

Ja ze horen er helaas ook bij he , ik heb er pas een paar op voorraad gemaakt , want andere kaarten zijn toch leuker om te maken.Hij is in ieder geval heel mooi geworden Jolande , en ja soms zit het mee , en soms zit het tegen he.
Maar we zien er gelukkig niets meer van.
Groetjes Adrie

jolanda zei

Uiteindelijk is het dan toch nog goedgekomen zie ik... het is een erg mooi kaartje ook al is de reden dat je zo'n kaartje nodig hebt niet zo fijn helaas.
Ik zag dat ik een aantal posts van je gemist heb en heb het allemaal bekeken hoor. Mooie dingen heb je gemaakt en vooral het vintage kerstkaartje vind ik mooi... het is een prachtig plaatje ook dus ik heb hem opgeslagen hoor.
groetjes, jolanda

Ans zei

Echt een schitterende kaart Jolande. Weet uit ervaring dat een eigengemaakte kaart erg in de smaak valt bij de ontvanger.
Jolande, nog een fijne avond en tot een volgend bezoekje.
Groetjes van Ans

Ans zei

Helaas heb je deze kaartjes ook nodig. Vindt deze heel stijlvol.

Liefs Ans

Martha zei

Dat heb ik regelmatig hoor :-)
Je kaart is heel stijlvol geworden en het is jammer dat zulke kaarten ook nodig zijn.
Groetjes,
Martha

Hélène zei

Ik vind je kaart een klassieke en sjieke uitstraling hebben, heel erg mooi!

Groetjes Hélène

miriam zei

ondanks dat ze helaas nodig zijn is het wel een prachtig kaartje geworden Vindt je bloem mooi

liefs miriam

Yvonne zei

Ja, ze zijn helaas wel eens nodig maar dan kan je beter een mooie kaart sturen die met liefde is gemaakt.
Deze kaart is erg stijlvol, heel mooi.
Groetjes, Yvonne.

Fieneke zei

Mooie kaart zeg! Heel stijlvol. Ik moest laatst een rouwkaart hebben en die ben ik maar gewoon gaan kopen omdat ik het erg lastig vind om te maken...misschien toch eens proberen.
Groetjes Fieneke

Annemiek zei

Na zoveel tegenslag hen je wel eer van je kaart, hij is echt super!

Riet zei

Heel chique kaartje Jolanda.

Liefs Riet.