KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 18 april 2011

Sterrenkaart.

Ondanks het mooie weer, toch een kerstkaartje.
Kerstkaart nr 14.
Ik heb voor deze kaart dezelfde sketsch als onderstaand kaartje gebruikt.
De ondergrond van deze kaart is van spiegelkarton.
Daarop paars cardstock, geémbost met de cuttlebug en met witte inkt behandeld.
De cirkel gemaakt van spiegelkarton en daarop een creatable van Marianne Design, de sterren heb ik met inkt paars gemaakt.
De binnenste cirkel weer geémbost en met paarse inkt bewerkt.
Het lint had ik nog liggen, vind ik zo mooi, maar het is het laatste stukje en ik weet helaas niet meer waar ik het vandaan heb.
Twee sterren geknipt en daarop een gestempelde cirkel geplakt.
Ik vind het wel een chique kaartje geworden.

Groetjes Jolande

39 opmerkingen:

Linda zei

wauw hij is schitterend, helemaal leuk met dat paars
gr linda

crealinedance zei

Je blijft er zin hebben goed van je hoor.
Deze is ook weer leuk.Gr.Nel

Marian de Maijer zei

Vind deze super mooi
Groetjes

Miertje zei

Super kaartje en knap hoor, met dit weer zo'n kaartje, top !!!!
Gr, Miranda

Judith zei

Ja, ik vind deze kaart ook super mooi en super chique! Ik zal je mijn adres mailen... hihi

heidy zei

Hoi Jolande,wat is tie mooi,erg elegant in het paars ,Toppie hoor!
Groetjes Heidy

Henriëtte zei

Is zeker een chique kaartje geworden. Mooi dat paars.

Groetjes Henriëtte

Yvonne Rijk zei

Wow, je bent al lekker op weg met je kerstkaarten Jolande. Mooi gedaan zo in paars (ben er zelf gek op) leuk zo met witte inkt en paarse inkt. In combinatie met de sterrenmal.
Ik vind hem erg leuk. Zo zie je maar zonder afdrukjes of plaatjes kun je ook hele leuke kaarten maken.

Groetjes van Yvonne.

Esther zei

Je kerst voorraadje gaat lekker zo.
Leuke kaart weer.

Groetjes esther

José zei

Prachtig zeg! Leuk dat de sterren overal in terugkomen. Het geemboste effect met de witte inkt vind ik te gek!
Groetjes, Jose

Margo zei

Wat een toffe kaart Jolande !
Ben wel een beetje fan van paars :)
Liefs
Margo

Annemiek zei

Oh leuk, een kerstkaart in het paars, dat zie je niet veel!

gré zei

een heel leuk kaartje
groetjes gré

Irene zei

Ongelooflijk dat je allemaal verschillende kerstkaarten maakt Jolande en deze is in al zijn eenvoud, door dat embossen en bewerken met inkt, zo mooi!

Groetjes, Irene

Aleida zei

en alweer een kerstkaartje klaar! Je bent lekker op schema! Deze is ook mooi geworden.
groetjes,

Tinie zei

Ik vind dat toch zo knap om nu al kerstkaartjes te maken, ziet er heel stijlvol uit!!!

Groetjes Tinie

Ans zei

Echt een chique kaartje Jolande en in mijn favoriete kleur.........paars.
Groetjes van Ans

miriam zei

prachtige kaart,maar ik dacht wat zie daar toch aan de rechterkant tussen de sterren door. maar toen las ik dat je spiegelkartoen hebt gebruikt dus ik neem aan dat het je hand is.

liefs miriam

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolanda.

Liefs Riet.

Crea Astrid zei

Het is inderdaad een mooie chique kaart Jolande. Ik zag je inderdaad in het spiegelkarton. Grappig.

Groetjes Astrid.

Patricia zei

Zo prachtig hoor, ik vind het knap van je met 23 graden hahaha.
Wat gezellig dat je ook Blommies komt maken!!!!!!
Nou ik denk ook wel aan jou hoor(op vakantie) als ik languit in mijn stoel achterover zit met een glaasje rose. WHAWAHAHAHA.
Groetjes Patricia

martina's kaartjes zei

wat een mooie kaart ! super gedaan !
groetjes, martina
x

Martha zei

Alweer een mooi kerstkaartje, mooie kleur!!
Groetjes,
Martha

Jannie zei

Wat een mooi kerstkaartje, je gaat echt lekker met de KK.

Groetjes Jannie.

Anette zei

Mooi in paars! maar ik ga toch echt pas ver na de zomervakantie met de kerstkaarten aan de gang.:O)

Tineke zei

Geweldig mooie kerstkaart!!
Groetjes, Tineke

Yvonne zei

Erg mooi in mijn favoriete kleur.
Groetjes Yvonne.

cristel zei

ik vind hem weer super en in het echt is hij zeker nog mooier en je bent dus ook lekker op dreef met je kerstkaartjes net als ik
grtjs

regina zei

hoi

super mooi kaartje!

gr regina

Suze zei

Prachtige kaart Jolande mooi in het paars het maakt zeker zo een heel sjiek geheel.

Leve groetjes Suze

Miriam zei

Wat een geweldig mooie kaart! Helemaal in mijn favoriete kleur... Sketch ook erg leuk bedacht.

groetjes, Miriam

Ageeth Holster zei

Supers weer Jolande, mooie kleur heb je gekozen.
Groetjes van Ageeth

Annemarie en Merit zei

Wow,wat een leuk kaartje,en dan met van dat prachtige lint!!

hennie zei

Ik vind hem super!
Hennie

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Jolande
Groetjes Trudy.

Aloesaloes zei

Wat een prachtige kaart! Heel apart door de verschillende technieken die je hebt toegepast.

Groetjes, Loes

Adrie van Rooten zei

Jij bent een echte volhouder Jolande , mij is het niet gelukt , ga in september wel weer eens aan kerst denken. Maar je kaart is weer heel mooi geworden.
Groetjes Adrie

Liefs Ineke zei

Je kaart is prachtig Jolande.

Mooie kleur en zo apart.

Gr. Ineke

Diane zei

Wat een mooie kerstkaart weer. Je koelt in gedachten wel lekker af bij zo'n kaart met dit weer ;-)

Groetjes,
Diane