KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 1 april 2011

Vlinderkaart.

Gisteren bij Hobbystunter weer heerlijk zitten freubelen.
Nel had dit keer een voorbeeldkaart gemaakt en ik kan zeggen een heel mooie.
We zijn aan het stempelen geslagen.
Ik ben blij dat Nel vlinders had uitgekozen, ik ben gek op vlinders.
De vlinders zijn ingekleurd met Derwents, de lijfjes heb ik bewerkt met de lijmpen en er daarna zwart glitter op gedaan.
Eerst is er met een achtergrond stempel op craftpapier gestempeld, daarna met een achtergrondstempel op wit papier.
De vlinders zijn ook op wit papier gestempeld, ingekleurd en daarna zijn de randen bewerkt met distress-inkt.
Alles is gemat op zwart cardstock.
Ik heb er geen frutsels bij geplakt, zodat deze kaart ook geschikt is voor een man.
Ga even bij NEL kijken, hoe mooi haar kaart is.
Dank je wel Nel, het was weer leerzaam en ik ben blij met mijn kaart.

46 opmerkingen:

Miranda zei

Goeiemorgen Jolande, eindelijk eens de 1e haha, wat een schitterende kaart heb je gemaakt en natuurlijk ook mijn favouriet, de vlinder! Groetjes Miranda

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

wow heel mooi ! had die van nel ook al eens langs zien komen zo mooi!

marian zei

Hoihoi, Het is een prachtige kaart. De vlinders zijn ook heel mooi en altijd vrolijk om te zien....

Groetjes Marian

jaimie zei

Hallo Jolande,

Oh prachtige vlinders op die mooie kaart !!

groetjes, Jaimie

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Vind vlinders ook erg mooi en vooral met paars erin.

Fijn weekend.

Groetjes Astrid.

Wendy Kamp zei

Wauw wat mooi, ik ben ook dol op vlinders! Echt een heerlijke lentekaart!

Groetjes,
Wendy

Tini zei

Echt heel mooi, prachtig die vlinders, je vorige doosje is ook geweldig!
Gr. Tini

Tini zei

Hier ben ik nog een keer, heb jij het patroon van het onderstaande doosje? Lijkt me heel leuk om ook eens te maken.

Gr. Tini

Marja's Stamp Addiction zei

Hi Jolande, wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Eindeloos mooie kleuren en ook mijn gekiefde vlinders.
groetjes Marja

Yvonne Rijk zei

Prachtige kaart Jolande, ben zelf ook gek op vlinders en de kleuren vind ik ook erg mooi. Zo zie je dat je met alleen stempelen ook hele mooie kaarten kunt maken.
Maar ik wil ook nog even reageren op het doosje hieronder want dat is ook weer een kunstwerkje. Wat mooi zeg. O die mal om deze bloemen te maken is echt geweldig. ( had besloten om hem niet te nemen omdat hij meer geschikt is voor doosjes en die maak ik zelf nooit. Terwijl ik ze superleuk vind om te zien
Voor kaarten denk ik dat deze bloem te hoog is om bv in een envelop te versturen.
Het is altijd weer een feestje om bij je langs te komen want er is altijd veel te zien . Wat een creativiteit Jolande.

Groetjes van Yvonne.

Elly zei

Ben ook gek op vlinders....hij is prachtig geworden!!
groetjes,
Elly

Tinie zei

Wat een geheel!!! Prachtig zeg, een super kaart!!!

Groetjes Tinie

Thea zei

Heel mooi Jolande, en zeker geschikt als mannenkaart.

Groetjes Thea

Trudy zei

Wat een prachtige kaart. ik vind vlinders ook heel erg mooi.
Groetjes van Trudy

heidy zei

Hij is helemaal geweldig Jolande,wat een prachtkaart!
Groetjes Heidy

Tineke's hobby zei

wow wat een prachtige kaart heel mooi met die vlinders en de kleuren van die vlinders erg mooi
Groetjes Tineke

crealinedance zei

Hoi Jolande Ik vind de jouwe ook toppie.Gr.Nel

Henriëtte zei

Wauw Jolande, die vlinders vliegen bijna van je kaart af. Wat ziet het er prachtig uit. Jammer hoor, dat ik er niet bij kon zijn.
Ik ga snel even bij Nel kijken.

Groetjes Henriëtte

Patricia zei

Zoooooooooooooooo prachtig zeg, ik ben wel een beetje jaloers hoor dat ik nooit donderdags kan knutsefrutsen!
Gr. Patricia

Neline zei

prachtig Jolande, de vlinders willen zo weg vliegen, net echt allemaal.
groetjes
Neline

Hannie St zei

Wauw....die is heel erg mooi Jolande,

groetjes, Hannie

Tineke zei

Schitterende kaart Jolande!! Mooi met alle vlinders...
Groetjes, Tineke

Ans zei

Jolande, wat ben je toch een "handige" tante en wat maak je geweldige mooie dingen. Het is iedere keer weer genieten als ik al dat moois op je blog bekijk. En.........net als jij ben ik ook gek van vlinders. Ze hebben een hele speciale betekenis voor me. Schitterende kaart geworden hoor.
Fijn weekend en tot een volgende keer.
Groetjes van Ans

Liefs Ineke zei

Hoi Jolande wat heb je toch weer een schitterende creatie gemaakt. Heel erg mooi.

Heel veel liefs van Ineke

Yvonne zei

Wat een prachtige kaart.
Hele mooie kleuren en zoveel vlinders...heerlijk.
Groetjes, Yvonne.

Caroline zei

Wat een schitterende kaart ! Ik ben er helemaal verliefd op !!!

gré zei

het is een schitterende kaart
groetjes gré

M@rjan zei

Inderdaad HEEL mooi!! De vlinders zou ik ook leuk vinden en ze zijn door jou prachtig gekleurd. Topkaart!!

Groetjes, Marjan

Marian de Maijer zei

Je kaart is heel mooi en vlinders zijn prachtig
Groetjes

Adrie van Rooten zei

Prachtig al die vlinders Jolande , ook ik ben er gek op. Ze zijn geweldig mooi ingekleurd.
Groetjes Adrie

regina zei

hoi

een super mooie kaart heb je gemaakt!

heel erg mooi met die vlinders super mooi!!

gr regina

Marlies zei

Prachtige kaart! Heel apart en super mooi gemaakt!
groetjes, Marlies

Riet zei

Wowwww Jolanda,wat prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

Aleida zei

Een hele mooie! De vlinders vliegen bijna weg!
groetjes,

Yvonne zei

Een hele stijlvolle kaart.Lieve groet Yvon

janny zei

Hoi, een hele mooie kaart geworden maar wat een werk zeg!!!!!!!

Groetjes Janny.

Jannie zei

Wow wat mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Jannie

Martha zei

Wow, schitterend!!
Groetjes van een vlinderfan :-)

Diane zei

Dat ziet er geweldig uit!!!

Groetjes,
Diane

Margo zei

Wat een prachtige kaart !
Erg leuk stempelwerk !
Bedankt voor de tips op mijn blog !
Liefs
Margo

Ans zei

Zo mooi, helemaal mijn kleuren weer. Prachtige kaart.

Liefs Ans

martina's kaartjes zei

prachtige kaart weer ! super, die kleurencombo van blauw en paars. zat deze week ongeveer me hetzelfde idee in m'n hoofd, maar dan horizontaal, wie weet komt het er vandaag nog wel van ! jij bent wel alweer vroeg op he ?
liefs en nog een fijne dag,
groetjes, martina
x

Jose Brok zei

Wat een mooie kaart weer Jolande

groetjes

José

Marja zei

Weer een prachtige kaart geworden Jolande.
Vlinders hebben altijd iets moois en ik moet ook oppassen dat ik overal een vlinder opplak.
Ze zijn mooi ingekleurd en het is een leuke neutrale kaart geworden.

jolanda zei

Wat een schitterende kaart weer Jolande!! Vlinders blijven toch ook mooi om te gebruiken op een kaart hé? Ik vind ze ook mooi, maar mijn moeder was er helemaal gek op! Alle knipvellen met vlinders moesten altijd gelijk mee naar huis en rollen inpakpapier met vlinders kon ze ook niet laten staan. En natuurlijk heb je dan nog de stickervellen met vlinders... waren ook favoriet hoor! Dus deze kaart had ze ook vast prachtig gevonden.
groetjes, jolanda

Debbie zei

mooimooimooi en heel chique dit kaartje!
xxDebbie