KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 12 april 2011

Weer een canvas gescrapt.

Mijn tweede gescrapte canvas.
Het canvas heb ik een lichte tint gegeven met paper soft color ( dit is een zeer vloeibare verf, die je makkelijk uitwrijft).
De randen heb ik wat aangezet met een bruine tint paper soft color.
Daarna heb ik de achtergrond bestempeld met een achtergrond stempel.
Het papier is van Bo Bunny, de randen heb ik bewerkt met de distresser en distressinkt.
Het hoekje is gemaakt met een Creatable van Marianne design.
In de hoek heb ik nog plakparels geplakt en op de foto heb ik hoekjes geplakt.

Ik heb nog gehaakte randjes gebruikt, met parelkraaltjes erop.


De swirl heb ik gemaakt met een Alterations van Tim Holtz en van chipboard.
De swirl heb ik geverfd met crackle paint en toen gedroogd met een heattool, daarna
heb ik het nog bewerkt met distressinkt.
De roosjes zijn gemaakt met creatables van Marianne Design, in het hart van de roosjes zit een parelkraal.

De foto heb ik weer geprint op Aqaurelpapier en de randen zijn bewerkt met de distresser en distressinkt.
De foto is 4 jaar oud en mijn kapsel, een boblijn is ingeruild voor een lekker kort kapsel.
Het hangt mooi bij elkaar, de canvas van de kids en deze canvas en ik ben er blij mee en niet geheel onbelangrijk, het is hier ook goedgekeurd ha ha ha.

Groetjes Jolande.

46 opmerkingen:

Ageeth Holster zei

Wauw Jolande, wat een prachtig exemplaar weer. Helemaal top joh, die hoekjes ook met de gehaakte bloemen, zucht, daar kan ik alleen maar van dromen. Echt prachtig gedaan.
Groetjes van Ageeth

regina zei

hoi jolande

wat een supergave canvas!
heel erg mooi met die gehaakte bloemen!

super gemaakt en een hele mooie foto!

gr regina

gré zei

ooohh jolande
wat is dat schitterend mooi gedaan
en dat haakwerk
geweldig, kan het nog steeds niet
een waar kunststuk
groetjes van gré

angelique zei

wooow wat een super gave canvas is dit zeg! prachtig, wat zal dat mooi staan allemaal bij elkaar!

Esther zei

Nou dit ziet er ook weer prachtig uit zeg.
Helemaal leuk!!
Jammer dat ik niet zo een haakster ben.haha

Groetjes Esther

Linda zei

wauw joh, wat een kunstwerk. Ik vind het schitterend
gr linda

M@rjan zei

Ook deze is weer zo mooi gedaan! Die achtergrondstempel vind ik ook geweldig erbij! Heel mooie details erbij en wat een onwijs leuke foto!!!

Groetjes, Marjan

Patricia zei

WAUW mooi zeg!!!
Complimenten hoor, ik heb er een concurent bij wahaha.
Groeten Patricia

hennie zei

Hij is geweldig! Ik heb er ook nog een gemaakt maar kan deze nog niet plaatsen want mijn moeder krijgt hem donderdag. En ze kijkt op mijn blog.
Hennie

heidy zei

Hoi Jolande,toch een nieuwe verslaving erbij haha,hij is prachtig geworden,een mooi setje met ddie van de kinderen erbij.
Groetjes Heidy

Miertje zei

Prachtig !!
Gr, Miranda

cristel zei

hij is weer schitterend mooie foto en je hebt hem ook weer super versiert
grtjs

miranda zei

Hoi Jolande,
Wow,
deze is ook super mooi.
Leuk gedaan.
Groetjes Miranda.

Lia zei

Dat heb je weer mooi gedaan, prachtig, hoekjes op de foto en de gehaakte bloemetjes heb je ook heel leuk gedaan, samen met die van de kids toch weer een mooie blijvende aanwinst nietwaar?

Groetjes Lia

Miranda de Groot zei

wauw wat mooi.
groetjes miranda

Fieneke zei

Wauw super gaaf zeg!
Groetjes Fieneke

jaimie zei

Hallo Jolande,

Oh deze is ook al zo mooi, en ik kan geloven dat ze nu hangen te pronken naast elkaar en het een schitterend geheel is zo!!


Groetjes, jaimie

Neline zei

wat heb je dat super gedaan, prachtig stel jullie samen!
enne....je gehaakte hoekjes......wauwieeeee!!!
groetjes
Neline

Ans zei

Wouw, dit is super mooi. En dan dat gehaakte kantje!!!!!! echt heel mooi Jolande.

Liefs Ans

Thea zei

Hoi Jolanda,

Ook deze is prachtig geworden en al weer zo'n mooie foto ook! Zal een mooi geheel zijn met de canvas van jullie kinderen.

Fijne dag,
groetjes Thea

Tineke zei

Ook de canvas van jullie saampjes is supermooi Jolande!! De gehaakte bloemen, roosjes, hoekjes...alles past perfect bij elkaar. Wat zal dat mooi staan bij elkaar ;)
Groetjes, Tineke

martina's kaartjes zei

wat een prachtige kaart ! supermooi ! vooral die details en je bloempjes, helemaal top ! ik ben fan !
groetjes,martina
x

Adrie van Rooten zei

Wat zal dat mooi staan met die van je kids er bij. Geweldig mooi gemaakt Jolande.
Groetjes Adrie

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

hij is gaaaaaaaffffff!!! heel mooi !

celia zei

Heel knap! Geniet er maar van zou ik zeker ook doen!De gehaakte kantjes zijn weer geweldig mooi!!!!
Veel liefs,Celia.

Marlies zei

Wat heb je deze ook geweldig gemaakt! super mooi, prachtige details, vooral het gehaakte randje en ook een hele leuke foto!!
groetjes, Marlies

Yvonne Rijk zei

Hoi Jolande, wat een romantisch geheel is dit geworden. Erg mooi hoor. Je hebt de foto mooi verwerkt in het geheel. En je gehaakte randjes zijn supermooi.

Groetjes van Yvonne.

Trudy zei

Wat een Prachtige canvas Jolande!
Groetjes Trudy

crealinedance zei

Hoi Jolande Mooi canvas heb je gemaakt.Gr.Nel

Bianca zei

Hij is echt schitterend.
Groetjes,
Bianca

Martha zei

Dit is prachtig Jolande!!! Super mooi gemaakt en leuke foto!! Die bloemen heb ik denk ik ook, maar vind ze lastig te maken! Of het ligt aan mij denk ik. Hoe lijm jij het vast?
Groetjes,
Martha

Miranda zei

prachtige sraplayout Jolande echt supermooi!
knuf
Miranda

Aleida zei

Zo, nu hangen jullie gezellig bijelkaar! Zal vast heel mooi staan! Leuke foto!
groetjes,

Tinie zei

Wat weer een super mooie details, schitterend geheel!!!

Groetjes Tinie

Rema designs zei

Wat is die weer supermooi geworden en leuk met die creatable en pareltjes. Prachtig.

groetjes Rebecca

Riet zei

Ohhh wowwww Jolanda,wat prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

Henriëtte zei

Dus toch een nieuwe verslaving.
Deze is ook weer heel mooi geworden. Leuke randjes heb je ook weer gehaakt zeg!! Knap hoor, hoe je die telkens weer verzint.
Leuk dat je ze bij elkaar hebt gehangen en dat alles goed is gekeurd thuis.

Groetjes Jet

Hannie St zei

Prachtig Jolande, ziet er echt supermooi uit.

groetjes, Hannie

Martha zei

Dankjewel Jolande, ik zal nog een poging wagen :)
Ze zijn inderdaad wel erg mooi!
Groetjes en fijne avond!
Martha

Diane zei

Wat leuk en mooi. Daar kun je je creativiteit wel op kwijt.

Groetjes,
Diane

Geertje zei

Wauwwwwww deze is ook weer super mooi geworden.
Weer een DIKKE tien verdiend Jolande.

Groetjes Geertje,

Anette zei

leuk dat ze qua stijl zo mooi bij elkaar passen. Mooie juweeltjes om lang naar te kijken! Jullie staan er mooi op.

Tineke's hobby zei

wow wat heb je dit weer schitterend gemaakt ja die haaksels blijven zooooooo moooooii het is een prachtig geheel
Groetjes Tineke

Aloesaloes zei

Schitterend! Heel mooi ingedeeld en prachtig versierd. Heerlijk om naar te kijken!

Groetjes, Loes

Crea Astrid zei

Ook deze is weer heel erg mooi geworden. Vind het haakwerk ook erg mooi gedaaan Jolande.

Groetjes Astrid.

anita01 zei

Eindeloos mooi weer gegeven...weergegeven, ligt aan je klemtoon, hi,hi, maar jeetje meid, wat ben jij hier super goed in. Je kantje is zo liefjes en je bob,....is toch ook wel erug lief bij dat koppie maar nu los gegooit...dus weer lekker anders, super juweeltje aan je wand....

Warme groetjes,
Anita.