KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 7 april 2011

Workshop canvas scrappen

Gisteravond bij HOBBYSTUNTER heb ik een workshop gevolgd canvas scrappen, verzorgt door PATRICIA.
We waren met 8 personen en het is zo leuk om te zien hoe verschillend ze zijn geworden met 1 sketch, die Patricia heeft ontworpen.
Ik heb het mooie papier van Bo bunny gebruikt, ik vind het geheel zo mooi bij mijn camelkleurige muur passen.

Ik heb een foto van mijn kids, geprint op dik aqaurelpapier.
Deze foto is van 4 jaar geleden.
Broer en zus zijn gek op elkaar, altijd al geweest, het waren geen ruzieénde kinderen.
Patrick was zo trots toen zijn zusje 22 jaar geleden geboren was, hij bleef zijn zusje kussen en maar met haar kroelen, mama telde niet meer mee.

Het was heel leerzaam, dit was voor mij de eerste keer, nu maar hopen dat ik er geen nieuwe verslaving bij heb ha ha ha.
Ik ga er wel nog een kleinere bij maken van mij en mijn mannetje, met een foto uit dezelfde fotoserie.
Patricia bedankt, ik heb een heerlijke avond gehad.

Groetjes Jolande.

53 opmerkingen:

Wil zei

Het is echt heel mooie geworden.
En de kleuren zijn heel mooi zo bij die foto.
Groetjes Wil

Patricia zei

Hij is echt PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja echt wel dat jij er een verslaving bij hebt hahaha.......
Groetjes Patricia

Miranda de Groot zei

hij is schitterend
groetjes miranda

Ageeth Holster zei

Prachtig Jolande, je hebt een mooi en fijn stel kinderen dat zie je zo!
Groetjes van Ageeth

marian zei

Je LO is heel mooi geworden.
En ik denk dat je er wel een nieuwe verslaving bij krijg hoor....haha.

Groetjes Marian

Judith zei

Hier mag je zeker trots op zijn! Natuurlijk op je super leuke canvas, maar ZEKER op jullie mooie kinderen!
Weet je dat de uitsnede van de foto direct naast die van jou en je man komt te staan? Je kunt hier goed zien dat ze op hun vader en moeder lijken.
Mooi!
Fijne dag en zonnige groetjes, Judith

Frouwkje zei

Prachtig!!!, Jolande.
Liefs, Frouwkje.

Irene zei

Wedden dat aan jouw super lange lijst van vaardigheden en hobby's er eentje is bijgekomen, hihihi!!!!! Heel leuk om de foto van je blog nu zo mooi verwerkt te zien en te lezen hoe goed die 2 met elkaar kunnen...meer wil je toch niet als Mamma???

Groetjes, Irene

heidy zei

Hoi Jolande,was erg leuk om je gisteren weer eens te zien en je creatie is supermooi geworden!
Groetjes Heidy

Miranda zei

Hoi Jolande, wat is ie mooi geworden en wat een stel lieve kids heb jij! Fijn dat ze zo close zijn dat is heel waardevol! Lijkt me inderdaad mooi net zón mooi werkje ernaast van jou en je man! Groetjes Miranda

janny zei

Wat een leuk idee zeg!
Ja jij heb er een nieuwe verslaving bij hoor, hihi ik heb nog een zwik canvasdoeken staan eigenlijk om te schilderen maar dit is veel leuker en dan van de kleinkinderen!!
Je kan wel zien wie op wie lijkt zeg met je kids eerlijk verdeeld hoor ze zijn prachtig!!
Hahaha ik kijk uit naar je volgende doek!!

Groetjes Janny.

Anneke zei

wat een prachtig stukje werk is dit en wat een leuk stel kinderen

Tinie zei

Wat een prachtig geheel, het is super mooi!!!

Groetjes Tinie

Thea zei

Hoi Jolande,

Prachtig geworden, kan ook bijna niet anders met zo'n leuk stel kinderen. Vind de foto ook heel erg mooi! Ben benieuwd naar je volgende hoor.

Fijne dag,
groetjes Thea

M@rjan zei

Erg mooi is je eerste canvas geworden! Die bloemen erbij staan ook superleuk. Ben benieuwd naar de tweede... :)

Groetjes, Marjan

Fieneke zei

Wat mooi Jolande! Super mooi om op te hangen...enne weer een verslaving erbij? Dan komt jouw muur wel vol te hangen.
Groetjes Fieneke

miranda zei

Hoi,
Hij is echt heel mooi geworden,vond het heel gezellig.
Groetjes Miranda.

Hélène zei

Wat mooi zeg! En een prachtige foto van broer en zus!

Groetjes Hélène

scraplouise zei

Schitterend Jolande, hij is heel stijlvol, leuk om te doen hé ik heb er ook een paar gescrapt van mijn kleinzoon, prachtige foto trouwens ven je kinderen.

Fijne dag,

Louise

gré zei

wat is dat mooi geworden
echt mooi hoor op canvas
groetjes gré

hennie zei

Ik vind hem helemaal geweldig! Enne vond het een hele gezellige avond zo met zijn allen.
Hennie

crealinedance zei

Hoi Deze is geweldig geworden.Gr.Nel

Renata van Miltenburg zei

Geweldig mooi dit! Wat een prachtige herinnering aan de muur.

Toedels, Renata

Tineke zei

Je hebt een schitterende LO van je kids gemaakt Jolande!! Een mooi blijvend iets.
En nu nog nr. 2 ;)
Groetjes, Tineke

Rema designs zei

Supergaaf lijkt me leuk om te doen weer eens wat anders dan in een scrapalbum super

groetjes Rebecca

Marian de Maijer zei

Ziet er super mooi uit.
Groetjes

Margo zei

He Jolande,
wat prachtig zeg !
Het resultaat is echt super en wat leuk dat je kunstwerk al in je woonkamer hangt !
Liefs
Margo

Martha zei

Wat een prachtige kinderen!! Leuke foto en het is schitterend geworden!!!
Super!

Aleida zei

Hij is heel mooi geworden en zal zeker in je kamer staan.
groetjes,

Scrap en Kaartenfun zei

Jolande,
Wat een leuke foto! Door de eenvoud van de lay-out spring hij eruit en is het geheel heel leuk geworden. Je maakt denk ik graag foto's. Of is deze geen "eigen werk"?
Gezellig weekend.

groetjes Lida

Alie de Vrij-Venema zei

Dit ziet er prachtig uit!! Zeker een plaatje voor aan de muur!

Diane zei

Wat gaaf. Leuke workshop zeg!

Groetjes,
Diane

Marlies zei

Wat prachtig!! Super mooi gemaakt en een hele leuke foto van je kinderen!
groetjes, Marlies

martina's kaartjes zei

dit is super geslaagd ! mooi !
groetjes, martina
x

Aloesaloes zei

Ja, ik denk ook dat je er een verslaving bij hebt... Kijk toch eens hoe schitterend dit geworden is, daar kun je niet meer buiten! Heel mooi van kleur en met een geweldige foto.

Groetjes, Loes

regina zei

hoi

wow schitterend lo!!
een hele mooie foto van je kinderen!

gr regina

Anette zei

Wat een heerlijke foto om te scrappen. En leuke blommetjes eronder!

Suze zei

Oohh dit heb je prachtig gemaakt Jolande en een leuke foto van je kinderen daar mag je trot op zijn.

Lieve groetjes Suze

Miranda zei

schitterende layout Jolande en je kids mogen er ook zijn hoor!
kunf
Miranda

Ans zei

Schitterende kleuren, een hele mooi foto van de kids. Een prachtig geheel.

Liefs Ans

Henriëtte zei

Tis weer mooi Jolande. Ik denk dat je er dus WEL weer een verslaving bij hebt. Succes met de kleinere, die zien we misschien hier ook wel verschijnen.

Groetjes Henriëtte

hildedewilde zei

prachtig gedaan jolande! Ook je kinderen mogen er wezen!!
gr, hilde

Madam zei

such a beautifull! hope to be continued....))))

Ans zei

Logisch dat er al zoveel reacties bij je zijn binnengekomen. Het is ook schitterend. Weer een nieuwe "hobby" erbij.
Veel succes met de 2e foto.
Groetjes Ans

Riet zei

Wowwww Jolanda,wat schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Tineke's hobby zei

WOW wat heb je dit super mooi gemaakt je hebt een mooi stel kids
Groetjes Tineke

Marja's Stamp Addiction zei

Jolanda wat mooi gedaan. Ik kan me voorstellen dat je suptertrots bent op dit stel en zeker nu op dit mooie canvas.
Gr. marja

Liefs Ineke zei

Dit is echt zo mooi Jolande. Ik ben er stil van.

Gr. van Ineke

Crea Astrid zei

Wowww, wat heb je het mooi verwerkt op het Canvas jolande. Mooi ook, dat je de foto op aquerelpapier hebt uitgeprint. Staat er mooi bij zo.

Groetjes Astrid.

susie zei

Wat heb je dit weer PRACHTIG gedaan Jolande !! WAUW !!!
En je vorige kaartje is ook zo'n bijouke !! SCHITTEREND !!
Knap hoor zoals jij altijd maar nieuwe dingen maakt !

Fijne week nog !

Diana zei

Prachtige LO Jolande mooie foto!!

groetjes Diana

jaimie zei

Hallo Jolande,

Deze creatie is zowel mooi in zijn geheel, als alleen de foto van borer en zus, zo close, prachtig toch hé!

Groetjes, Jaimie

Jose Brok zei

hoi Jolande

jammer dat ik er door omstandigheden niet bij kon zijn , maar hij is prachtig geworden .

groetjes

José