KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 24 mei 2011

Bon-bon doosje.

Ik heb een doosje gemaakt en gevuld met heerlijke bon-bons.
Het papier is van magnolia.
De rand heg ik geponst met een Martha Stewart randpons.

De hoekjes zijn gemaakt met een shapeabilitie, bewerkt met inkt.
De grote roosjes zijn gemaakt met een creatable, de randen ervan het ik bewerkt met inkt.
De bloemblaadjes zijn gemaakt met een pons van Nellie Snellen.
Verder heb ik nog parelkraaltjes gebruikt.




Groetjes Jolande.

27 opmerkingen:

regina zei

hoi

ik vind het een prachtig doosje!

heel mooi die roosjes en mooi papier!

gr regina

Patricia zei

Wat een PRACHTIG doosje zeg!
Mooie details, vooral de parels op de blaadjes vind ik geniaal.
Leuk om cadeau te geven, maar nog leuker voor de ontvanger!!!!!
Groetjes Patricia

heidy zei

Wat een prachtig doosje!
Groetjes Heidy

Linda zei

wat een mooi doosje (en lekker ook) wat leuk gedaan met die parelkraaltjes.
gr linda

scraplouise zei

Schitterend, wat een prachtig papier en wat een prachtige bloementoef heb je gemaakt, mooi zo met die pareltjes, je zal het maar Kado krijgen!.

gr.Louise

hennie zei

Het ziet er weer perfect uit hoor Jolande!
De bonbons zitten lekker veilig in dat mooie doosje.
Groetjes hennie.

Esther zei

Ziet er geweldig uit hoor je bon bon doosje.

Groetjes Esther

Henriëtte zei

Wat een lief doosje weer en wat heb je er leuk papier voor gebruikt. Lekker rose.

Groetjes Jet

hennie zei

Wat een geweldig leuk doosje!
Hennie

cristel zei

gewoon weer een prachtig doosje en inderdaad je pareltjes zijn er heel mooi bij brengt me wel op een idee heb er nog zoveel kraaltjes liggen bedankt voor de tip
grtjs

Marlies zei

Een prachtig doosje heb je gemaakt! Hele mooie details!
groetjes, Marlies

M@rjan zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
M@rjan zei

Wat een mooi en een beetje nostalgisch doosje! Mijn oma had vroeger zo'n printje op een stoffen doosje voor zakdoekjes. Prachtig gedaan weer, Jolande!

Groetjes, Marjan

Astrid zei

Een prachtig doosje Jolande, prachtige roosjes ook en schitterend papier. Geweldig gemaakt hoor.
Groetjes Astrid

Jannie zei

Wat een schitterend doosje Jolande.

Groetjes Jannie

Miranda de Groot zei

een heel mooi doosje. daar zitten vast lekkere bonbons in.
groetjes miranda

Martha zei

Mooi zeg en prachtig bloemen!!
Groetjes,
Martha

Lia zei

Prachtig doosje heb je weer gemaakt, leuke details, doet mij gelijk denken aan een aantal houten sigarendoosjes, die hier nog steeds liggen, moet ik nodig wat mee doen,

groetjes Lia

Maia zei

Echt een heel schattig doosje zeg!
Wat een mooie bloemetjes, leuk dat idee om de randjes ervan te inkten ziet er meteen weer anders uit.
Fijne avond,
Groetjes Maia

Judith zei

Een doosje, waar je trots op mag zijn. Wat een details weer, leuk!
groetjes, Judith

Tinie zei

Wat een geheel, prachtige kleuren weer en het past weer allemaal schitterend bij elkaar!!!

Groetjes Tinie

Rema designs zei

jeetje wat prachtig leuk met dat magnolia papier en die bloemen ook leuk die je zelf hebt gemaakt echt een prachtig geheel

groetjes rebecca

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat heb je weer iets moois gemaakt zeg!

Liefs Ida

CraftyC zei

This is gorgeous Jolande, so very pretty and love the magnolia paper
Clairexx

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wat een mooie bon bondoos, en prachtige bloemen erop ség!

groetjes, Jaimie

Anoniem zei

Hoi Jolanda, Blogger doet het niet goed dus ik probeer het even anoniem.
Wat een prachtig doosje met schitterende bloemen, echt een juweeltje!
Groetjes, Jose

Anoniem zei

Hoi Jolande, wat een mooi doosje. Prachtig papier hiervoor gebruikt. En jouw roosjes lukken ook zo mooi. Bij mij zijn het echt nog opgerolde strookjes papier.
groetjes Fieneke