KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 26 mei 2011

Cadeautje.

Ik heb weer een doosje gemaakt en ben er met nog één bezig, ik heb nogal wat cadeautjes nodig.

Ik heb weer een doosje gemaakt om cadeau te geven.
Ik heb voor op de deksel wit papier met linnenstructuur geémbost.
De stiksteekjes heb ik geborduurd met touw, dat vond ik wel leuk, het lieve wit gecombineerd met stoer touw.
De swirls zijn stempels van inkadinkado.
Op de swirls heb ik plaksteentjes geplakt.


De bloem heb ik gemaakt bij de workshop van Patricia.

Ik heb een vakverdeling in het doosje gemaakt en het gevuld met chocolade.

Groetjes Jolande.

43 opmerkingen:

celia zei

Mmmmmmmh dat ziet er lekker uit! En mooi wat ik hier weer allemaal te zien krijg,super gewerkt!!!
Fijne dag, Celia.

hennie zei

Prachtig Jolande!
Dat heb je heel erg leuk gedaan.
Groetjes hennie.

Liefs Ineke zei

Wauw dit is echt een schitterend cadeautje Jolande.

Fijne dag vandaag en groetjes van Ineke

Miertje zei

Prachtig kadootje en wat is je bloem mooi !!
Gr, Miranda

martina's kaartjes zei

Mmmmmm ! wat lekker en mooi helemaal toppie, je bloem
groetjes, martina
x

miriam zei

Mmmmmmmmm dat ziet er lekker uit wat erin zit . Mooi doosje en schitterende bloem

gr miriam

Miranda de Groot zei

een prachtig doosje. en van die lekkere koekjes mmmmm.
groetjes miranda

Annemarie en Merit zei

wat mooi Jolande, prachtig fijn doosje en dan dat stoere touw erdoor en die mooie bloem echt SCHITTEREND!!

gré zei

wat een leuk stoer doosje
met overheerlijke chocolaatjes

groetjes gré

Frouwkje zei

Wat een leuk doosje Jolande! En de bloem is prachtig!
Liefs, Frouwkje

Patricia zei

ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO wat GAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt heel mooi gedaan zo met de bloem en swirls COMPLIMENTEN weer!!!
Groeten Patricia
Tot vanavond.....

Henriëtte zei

Alweer zo'n supergaaf kadootje met van die lekkere chocolade erin.
Degene die dit krijgt boft er maar mee.

Groetjes Henriëtte

Neline zei

weer helemaal super gedaan, je bloem is echt prachtig!!!
groetjes
Neline

Miranda zei

Hoi Jolanda, wat een beautie zeg en de inkhoud mmmmmmm, groetjes Miranda- gave bloem, een 'Timmie' die?

Crea Astrid zei

Leuk doosje Jolande. De inhoud ziet er ook lekker uit.

Vind je kerstkaart ook erg prachtig geworden.

Groetjes Astrid.

Anoniem zei

Hartstikke leuk en lekker maar slecht voor mij hahaha groetjes Hanny (kaartengallery)

Gretha zei

Wat een schitterend en heerlijk doosje ;-)
Prachtig dat wit met bruin gecombineerd.
De chocolaatjes passen er goed bij.
Groetjes Gretha

jaimie zei

Hallo Jolande,

Zeer stijlvol doosje geworden, leuk met dat stoerdere touw gecombineerd zo, staat mooi!

Groetjes, jaimie

Lia zei

Wat een mooi cadeaudoosje heb je weer gemaakt zeg!!!!

groetjes Lia

heidy zei

iet er weer super uit Jolande!
Groetjes Heidy

Trudy zei

Hoi Jolande,
je hebt een prachtige kadodoosje gemaakt, mooi dat wit met bruin.
Groetjes Trudy

Adrie van Rooten zei

Wat is het toch leuk he om een eigengemaakt cadeautje te geven , maakt het toch persoonlijker. Je bloem is prachtig geworden Jolande , en de inhoud........ik zou moeten oppassen dat die niet leeg is voor het weggeven.
Groetjes Adrie

Astrid zei

Ziet er heerlijk uit Jolande, Leuk gedaan.
Groetjes Astrid

Irene zei

Schiiterend dat wit met bruin Jolande en de bloem is gaaf!!!! Lekkere inhoud ook dus jij bent beslist meeeer dan welkom op de verjaardagen!

Groetjes, Irene

Tinie zei

Geweldig wat een mooie creatie, die bloem is echt schitterend!!!

Groetjes Tinie

regina zei

hoi jolande

dat ziet er leuk uit!

de bloem is prachtig en een hele lekkere inhoud!!

gr regina

Aloesaloes zei

Prachtig doosje, heerlijke inhoud en de bloem vind ik schitterend!

Groetjes, Loes

Linda zei

schitterend gemaakt joh en ook de inhoud staat me wel aan haha
gr linda

Maia zei

Wat een prachtige bloem, die lijkt ook wel van chocola! Schitterend geheel met lekkere inhoud!
Groetjes Maia

crealinedance zei

Hoi hoi zie er leuk en lekker uit.Gr.Nel

susie zei

Wat een chic doosje jolande !!!!!!
En die bloem !!!!
Dacht eerst dat ze van chocolade gemaakt was :)
Prachtgeheel !!!

Nog een mooie dag !

hennie zei

Hij ziet er weer super uit. En die bloem geweldig!
Hennie

M@rjan zei

Zoooo.. dit is weer een echte JOLANDE!! Heel erg mooi!

Groetjes, Marjan

Hélène zei

Jammie! de inhoud alleen is al super ;-)

Ziet er weer prachtig uit Jolanda, vooral de bloem is een blikvanger.

Groetjes Hélène

Fieneke zei

Mooi en lekker, wat een sjiek doosje. Erg mooie die bloem!
Groetjes Fieneke

Marian de Maijer zei

Gave bloem echt prachtig je doosje
Groetjes

Aleida zei

Die bruine bloem is een goede reminder: ik moet mijn bloemen effe uit de thee vissen!
Ik vind je doosje heel mooi geworden, leuk dat borduren met dikker materiaal.
groetjes,

Riet zei

Schitterend doosje Jolanda,wat heb je die bloem mooi gemaakt.

Liefs Riet.

Martha zei

Schitterend al je creaties!! Weer helemaal super!
Groetjes,
Martha

Debby zei

Mooi doosje en erg leuke bloem zo!
Groetjes Debby

Tineke zei

Schitterend doosje!!! Prachtige bloem heb je gemaakt en de inhoud is ook jammie...;)
Groetjes Tineke

Judith zei

Het doosje is: Heel gaaf!
groetjes Judith

José zei

Hij is prachtig Anita! Die bloem is geweldig en ik vind het idee van het geregen lint en de vrijgelaten gaatjes erg leuk! Toppertje!
groetjes, Jose