KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 1 mei 2011

Cirkels.

De sketsch van dit kaartje is van Mojo Monday nr. 116.
Ik heb het al eerder gebruikt, ik vind het zo'n leuke sketsch, ik ga er ook nog een kerstkaart mee maken.

Papier is van Magnolia.
De randen zijn bewerkt met distress-inkt.
Van roze cardstock een scalloped cirkel gestanst.
Daarna van wit cardstock een cirkel gestanst.
De witte cirkels geémbost en daarna bewerkt met distress-inkt.
De kaart heb ik verder afgewerkt met plakpareltjes en een strik.

Tilda heb ik ingekleurd met distress-inkt.
De onderrok is bewerkt met stickels.

Groetjes Jolande.

40 opmerkingen:

crealinedance zei

Hoi Dit een schatje.Gr.Nel

Miranda de Groot zei

mooi ingekleurd
groetjes miranda

Linda zei

Wat mooi gedaan heb je dat weer, en die embossing roosjes passen zo leuk bij je papier ook
gr linda

Rema designs zei

superleuk met het embossen en mooi ingekleurd

groetjes rebecca

Crea Astrid zei

Wat een schatje. Mooi ingekleurd.

Groetjes Astrid.

Ineke zei

Wat een schitterend kaartje.


Groetjes,
Ineke

Martha zei

Wat een prachtig kaartje is dit, weer helemaal geweldig!!
Groetjes,
Martha

martina's kaartjes zei

hey Jol,heb me daarnet ook in de cirkels geworpen !!! hihihi.... het resultaat zal je ind e loop van de week wel zien. Het is wel helemaal anders dan de jouwe hoor ! ik vind hem helemaal geslaagd !
groetjes, martina
x

marian zei

Wat is het weer een leuke kaart. Tilda vind ik een liefie...en mooi gekleurd.

Groetjes Marian

angelique zei

prachtig, ik vind de achtergronden ook erg mooi gedaan zo!

Scrap Girl Olnine zei

Leuk kaartje, en erg mooi ingekleurd.
Hopelijk kan ik het ook een beetje na dinsdag avond na de workshop bij hobbystunter, hihi.
Groet Helga

Liefs Ineke zei

Hoi Jolande wat is tie weer schitterend mooi.

Groetjes van Ineke

Astrid zei

Een prachtige kaart Jolande echt schitterend.
Groetjes Astrid

Marian de Maijer zei

Je kaart is super en mooi dat embossing en dan bewerkt met inkt.
Prachtig Groetjes

gré zei

een heel mooi kaartje
leuk dat embossing
groetjes gré

Ageeth Holster zei

Prachtig Jolande! Mooi ingekleurd ook.
Groetjes van Ageeth

heidy zei

Ziet er weer super uit Jolande!!
Groetjes Heidy

Jannie zei

Schitterende kaart Jolande.

Groetjes Jannie

regina zei

hoi jolande

een schitterend kaartje!!

gr regina

Miertje zei

Wat een schitterend kaartje !!!
Groetjes, Miranda

Lia zei

Prachtig gedaan, het lijkt net een hart, al de cirkels, leuk ingekleurd,

groetjes Lia

M@rjan zei

Schitterende kaart! En wat heb je dat meisje weer mooi gekleurd, lijkt me geen makkelijke techniek.

Groetjes van Marjan eindelijk weer eens in de zon op een balkon in Griekenland :):)

Riet zei

Schitterende kaart Jolanda,zo lief en mooi ingekleurd is tilda.

Liefs Riet.

hennie zei

Een geweldige kaart!
Hennie

Trudy zei

Wat een prachtige kaart is dit Jolande!!
Groetjes Trudy

Neline zei

wat een leuke kaart met de achtergrond. Ik vind hem helemaal super.
groetjes
Neline

janny zei

Mooie kaart Jolande en ik vind die achtergrond super, natuurlijk weer prachtig gekleurd!!!!

Groetjes Janny.

Patricia zei

WAUW leuke kaart zeg en wat mooi gekleurd zeg!!!!!!!
Groet Patricia

Yvonne Rijk zei

Nou Jolande, het is een schatje hoor. Vooral Tilda vind ik erg mooi ingekleurd en de stickles op haar rokje maken het wel af hoor.

GRoetjes van Yvonne Rijk.

Tineke zei

Een supermooi kaartje!
Groetjes, Tineke

Aleida zei

Mooi kaartje! Leuk, het positief en negatief van dat embossingstencil.
groetjes,

Marlies zei

Een prachtige kaart, mooi met de embossing en een hele leuke Tilda, deze heb ik nog nooit gezien.
groetjes, Marlies

miriam zei

mooi hoor zo met dat geemboste. prachtige kaart

gr miriam

cristel zei

wauuuww schitterende kaart
grtjs

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wat een lieverdje ség!

groetjes, Jaimie

Kim zei

Dat is inderdaad een leuke sketch. Wat heb je Tilda mooi ingekleurd, prachtig kaartje.

Groetjes van Kim

Miranda zei

helemaal WOW, erg lief kaartje Jolande
knuf
Miranda

Ans zei

Helemaal super mooi.Leuk om de onderrok met stickles te bewerken, ook eens proberen.

Liefs Ans

Margo zei

Wat een prachtige kaart Jolande !
Heel tof die geemboste stukken !
Liefs
Margo

Adrie van Rooten zei

Wat leuk al die roosjes , en wat heb je Tilda schitterend ingekleurd.Ben benieuwd naar je kerstkaart , maar die wordt ook vast weer super.
groetjes Adrie