KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 15 mei 2011

Te veel gesnoept.

Hallo allemaal.
Vinden jullie deze Edwin niet lief, hij heeft te veel van het lekkere fruit gesnoept en heeft nu pijn in zijn buik.
Ik heb eindelijk deze magnoliastempel eens gebruikt, ik heb hem al zo lang, maar nog nooit gebruikt en zo liggen er nog meer, ik moet me schamen.

Gebruikte materialen:
Papier: Magnoilia.
Embossingmal voor de achtergrond, bewerkt met distress-inkt.
Kant van de markt.
Lint.
Een randpons.
Bloemen gemaakt met een pons, daarop kraaltjes geplakt.
2 verschillende ponsen voor de blaadjes.
Vlinderpons, op de lijfjes heb ik kraaltjes geplakt.
Het hekje is van Magnolia.
Edwin heb ik ingekleurd met distress-inkt, nog wat extra schaduw aangezet met een derwentpotlood (black-brown nr. 640).

Ik ga weer proberen om bij jullie een reactie achter te laten, het gaat zo traag, dat ik het had opgegeven.

Groetjes Jolande.

46 opmerkingen:

Wil zei

Hoi Jolande,
Wat heb je weer een geweldig kaartje gemaakt.
Je tsmpel vind ik super.
Groetjes Wil

M@rjan zei

Oh wat een sneu mannetje... Maar hij heeft wel een mooie omgeving, wat zijn die takjes met bloemetjes schattig!! Mooi gedaan, hoor!

Groetjes, Marjan

Tineke's hobby zei

wat een prachtig kaartje zo mooi als die op het hekje zit en de bloemetjes bovenaan erg mooi
Groetjes Tineke

Irene zei

Wat leuk hoe hij daar zit Jol, net of het een prieeltje is! Weer wat van je geleerd want ik heb dat ponsje ook maar vind het dodelijk saai en heb het al eens ingeknipt en zitten frutten om te zien of het een bloemetje wilde worden...nu weet ik het dus...bomvol kraaltjes en het is helemaal super!!!!

Liefs, Irene

Frouwkje zei

Wat een gaaf kaartje Jolande! Leuk met de kraaltjes en het lint vind ik ook erg leuk!
Liefs, Frouwkje.

Trudy zei

Wat een mooie kaart Jolande!
De stempel is ook mooi zeg!
Groetjes Trudy

Tinie zei

Hij is lief, maar best wel zielig:) Hele mooie kaart hoor!!!

Groetjes Tinie

Patricia zei

Super leuk kaartje, enne schamen...... welnee dat hebben we toch allemaal....... toch?????
Groeten Patricia

Maris zei

wat een leukertje zeg xx

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolanda,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.

Liefs Riet.

Scrap Girl Online zei

Het is echt een schatje!
Gr. Helga

Marja's Stamp Addiction zei

Jolanda wat een lief en mooi kaartje. Mooie layout met je takjes en rand.
groetjes Marja

Brenda zei

Wat een leuke en lieve kaart! Ben helemaal gek van de kleine vlindertjes met de pareltjes...zo leuk! Lieve groetjes Brenda

Miranda de Groot zei

ach wat kijk ie zielig.
je hebt er een mooi kaartje van gemaakt.
groetjes miranda

scraplouise zei

Prachtig kaartje, bloemtjes zijn erg leuk zo.
Ja, heel herkenbaar heb ook nog wel dingen liggen die ik nog nooit gebruikt heb, maar ik roep altijd maar je kan het maar hebben liggen toch!.

Fijne avond,


Louise

crealinedance zei

Hoi Jolande Mooi kaartje.Gr.Nel

heidy zei

Ojeetje,ik herken zijn gevoelige buikje,ik heb net gegeten,ben ook een beetje aan het uitbuiken haha.
Hij is weer super!
groetjes Heidy

martina's kaartjes zei

ach, je kan nu eenmaal niet alles in een keer gebruiken, dat heeft tijd, creativiteit en zin nodig en dan komt het vanzelf, je ziet ! mooi gedaan, en dat van die buikpijn, vind ik wel grappig !!! hahaha....
groetjes en tot morgen,
martina
x

Neline zei

Hij ziet er inderdaad een beetje ziekies uit!
Maar jij hebt er weer wat prachtigs van gemaakt.
enne....heel herkenbaar hoor....ongebruikte stempels. Heb ik ook last van.
groetjes
Neline

Aleida zei

O ja, hij ziet er heel ongelukkig uit! En hij heeft totaal geen oog voor zijn super romantische omgeving! Al je kunsten zijn aan hem niet besteed..... Maar vast wel aan de ontvanger van de kaart!
groetjes,

Rema designs zei

wat een superleuke kaart zeg leuk met al die kraaltjes erbij. Ik ken het zoveel leuke stempels liggen maar ook nog niet gebruikt. Ach komt wel

groetjes rebecca

Myriam zei

Hoi Jolande,

Wat een prachtige kaart! Edwin zit er zo lief, maar ook een beetje zielig bij. :)
Een zeer geslaagd kaartje.

Liefs, Myriam

Marlies zei

Wat een leuke kaart! Prachtig gedaan met alle takjes en bloemen, echt schitterend!
groetjes, Marlies

hennie zei

Wat een leuke kaart!
Hennie

Linda zei

Wat een mooi kaartje, ook die achtergrond is erg mooi
gr linda

Yvonne zei

Agossie, die arme Edwin.
Maar het is wel een mooie kaart geworden.
Groetjes, Yvonne.

Margo zei

Hoi Jolande,
wat is je kaartje leuk zeg, die takken bovenaan zijn heel tof en Edwin is echt prachtig ingekleurd !
Liefs
Margo

Marian de Maijer zei

Heel erg leuk dat mannetje met pijn in zijn buik Mooie kleuren en leuk verhaaltje
Groetjes

regina zei

een superleuk kaarteje!!

superrr leuk gemaakt !

gr regina

Esther zei

Je bent niet de enige hoor met dit probleem.haha
Ik moet er ook nog een paar gaan gebruiken.
Maar jou kaartje is alvast erg leuk.

Groetjes Esther

Aloesaloes zei

Schitterende kaart! Leuk die gedachtengang erbij, want hij zit zo lekker in de tuin op het hekje met een prachtige begroeiing erbij... Superleuk gedaan!!

Ook ik ben schuldig aan nog nooit gebruikte stempels...

Groetjes, Loes

Judith zei

Die arme knul... Maar hij kan wel genieten van zijn prachtige omgeving. Mooi heb je de rand gemaakt!
Veel plezier met je 'nieuwe' stempels.
groetjes van Judith

janny zei

Hahaha hij kijkt idd heel zielig hoor!
Een erg leuk kaart heb je gemaakt leuk idee zo met die bloemen!
Groetjes Janny.

Suze zei

Prachtige kaart Jolande en edwin is zeker een liefje.

Lieve groetjes Suze

Maia zei

haha, echt leuk kaartje...teveel gesnoept!
Mooi ingekleurd ook en wat leuk met zoveel takjes en bloemetjes erbij!
Fijne week,
Groetjes maia

Lia zei

En buikpijn al over? Lol, vind het superleuk bedacht van je, ik heb nog niets met de butterflyserie gedaan, alleen gestempeld, maar er ligt er nu een op mijn bureau voor de lichtblauwe Woensdag,

groetjes Lia

hildedewilde zei

hij is wel heel erg cute! En dat van die stempels herken ik helemaal, ik heb er ook zo'n aantal!
gr, hilde

Hilda zei

Wauwwwwwwwwwwwwwww heb even op je blog weer rond gekeken. Wat heb jij de afgelopen tijd gave creaties gemaakt zeg.
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Groetjes HIlda

Henriëtte zei

Tis weer een leuke Jolande

Groetjes Jet

Tineke zei

Wat heb Edwin heerlijk neergezet op het hekje in het prieeltje Jolande!!
Superleuk kaartje!
Groetjes Tineke

Gusta zei

wat een mooie creaties heb je gemaakt Jolande
echt heel mooi

Groetjes Gusta

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

wat een mooie kaart weer!
en idd dat hebben we allemaal wel dingen die we nog niet hebben gebruikt!

Martha zei

Oh wat super leuk en super lief!! Mooi gedaan! En die bloemen in je vorige bericht, helemaal super :-)
Groetjes,
Martha

jolanda zei

Volgens mij ben je niet de enige die ongebruikte stempels heeft liggen Jolande. Hier liggen er ook nog een aantal te wachten hoor en ik vind ze juist zó schattig... het zijn ponsen van magnolia en van LoTV. Maar ja, zoveel hobbies en zo weinig tijd hahaha.
Jouw kaartje is in ieder geval heel erg leuk geworden!!
groetjes, jolanda

cristel zei

weer een mooie kaart en je bloemenslingers zijn prachtig
grtjs

Wilma zei

Prachtig plaatje zo met Edwin onder de bloemenranken. Ik ken het ook kopen..kopen en niks mee doen. Hier is het ook al bijna een complete winkel in hobbymateriaal!
Liefs
Wilma