KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 5 mei 2011

Het model voor dit kaartje vind je HIER.
Ik heb de kaart groter gemaakt dan op het patroon.

Papier is van Kars X-mas Collection.
De cirkel is een shapeabilitie.
De swirl op de zijkanten zijn creatables.
De sneeuwvlokken zijn met verschillende ponsen gemaakt.
De tekststempel is van kruitvat.
Voor de afwerking heb ik nog plakpareltjes met glitter erop gebruikt.

De stempel is van Whiff of Joy en heb ik ingekleurd met Derwent potloden.

Groetjes Jolande.

40 opmerkingen:

Esther zei

Woww dat ziet er weer prachtig uit zeg.
Heel leuk geheel heb je ervan gemaakt,top!!

Groetjes Esther

Frouwkje zei

Prachtig Jolande. Mooi papier en leuke details!
Liefs, Frouwkje.

Neline zei

prachtig gedaan weer Jolande, leuk modelletje, super papier en mooie details.
groetjes
Neline

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

hij is weer prachtig!

gré zei

je hebt het weer keurig gedaan
mooie details
en de sneeuwman vind ik heel mooi
ingekleurd
groetjes gré

Thea zei

Wat een geweldig mooie kerstkaart Jolande!

Groetjes Thea

Astrid zei

Schitterend deze kaart Jolande wat mooi zeg.
Groetjes Astrid

Suze zei

Prachtige kaart Jolande , leuk model en het stempeltje is zo leuk..!!

Lieve groetjes Suze

Tinie zei

Wat een super mooi geheel!! Prachtige kleuren en wat heb je prachtige details gebruikt!!

Groetjes Tinie

José zei

Ik vind het een prachtkaart! Die zou ik graag in mijn bus krijgen. De stempel vind ik snoezig en eeeerg mooi ingekleurd. Hele mooi details verder en een leuk model kaart!
Groetjes, Jose

Aloesaloes zei

Prachtige kaart! Heel mooi van kleur en erg leuk versierd. De geinige sneeuwpop is schitterend ingekleurd!

Groetjes, Loes

cristel zei

wauw hij is super mooi leuk model ook
grtjs

Diana zei

Supermooi kaartje weer Jolande!!


groetjes Diana

freubeltjes kaarten zei

Hoi Jolande,

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt.

Groetjes Ageeth.

Wil zei

Wat een plaatje weer zeg. Je kaartje is super mooi geworden.
Groetjes Wil

Trudy zei

Wat een schitterende kaart weer Jolande!
Groetjes Trudy

heidy zei

Geweldig leuk kaartje Jolande!!
Groetjes Heidy

Martha zei

Wauw, wat is dit schitterend!!! Super gemaakt!
Groetjes,
Martha

Aleida zei

O, die mooie stempel! Dat is een van de weinigen die ik heb.... goed idee, ik moet ook nodig weer eens aan mijn voorraad gaan werken.
Je hebt er een beauty van gemaakt.
groetjes,

Marlies zei

Een super mooie kaart! leuk model en super details!
groetjes, Marlies

crealinedance zei

Hoi die is gaaf zeg.Gr.Nel

Diane zei

Allemoppies, ik zit gewoon te kwijlen. Wat is tie weer mooi!!! Degene die hem in de bus krijgt tzt is een geluksvogel.

Groetjes,
Diane

Marian de Maijer zei

Ziet er geweldig mooi uit
Groetjes

Adrie van Rooten zei

Dat is wel heel veel werk voor een kerstkaart.Maar wel schitterend , een feestje als je die met kerst mag ontvangen.
Groetjes Adrie

Linda zei

wat een lieffie
gr linda

Tineke zei

Supermooie kerstkaart Jolande! Leuke stempel en gaaf het modelletje.
Groetjes Tineke

miranda zei

Hoi,
Wow,wat een leuke kaart.
Groetjes Miranda.

Patricia zei

Super super super leuke kaart zeg!!!!!
Mooi gekleurd ook hoor.
Groet Patricia

miriam zei

Het ziet er weer prachtig uit jolanda

gr miriam

Rema designs zei

wat een supermooie kaart zeg prachtig gekleurd
heb even niets meer gemaakt voor op mijn blog ben druk bezig met opruimen en wat hobbyspullen op marktplaats te zetten

groetjes rebecca

Alie de Vrij-Venema zei

Wauw! Dit is een prachtige kaart!
~Alie~

Miranda de Groot zei

oooow wat schattig dat sneeuwpopje
groetjes miranda

jaimie zei

Hallo Jolande,

wat een leuk model van kaartje en een lief stempeltje !

Groetjes, Jaimie

Joke zei

Hallo Jolanda ik kwam via via op je blog terecht wat een prachtig blog met hele mooie creatie,s ik ben ook volger geworden kom je ook eens bij mij kijken.
Groetjes Joke

Judith zei

De sneeuwpop is een dotje, Jolande. En het geheel schitterend!
groetjes Judith

Jannie zei

Wow wat mooi!!!!!!!!!!!!!!!!
Heel leuk model kaart en wat heb je die sneeuwpop ontzettend mooi ingekleurd.

Groetjes Jannie.

anita01 zei

Heerlijk *cool* kaartje hi,hi, vind het reuze knap hoor met deze mooie temperaturen en dan toch een kerstgroet te maken, mijn complimentjes hoor Jolanda.

Warme groetjes,
Anita.

Kim zei

Wat een ontzettend mooi kerstkaartje en die sneeuwpop is geweldig.

Groetjes van Kim

Crea Astrid zei

Wowww, wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Je lievelingskerststempel gebruikt, die je zo graag wilde hebben. Lol.

Groetjes Astrid.

Henriëtte zei

Oeps, ik zie dat ik een heeeeeel eind achter loop bij je.
Deze is gaaf zeg! Ik ga gauw je andere creaties bekijken.

Groetjes Jet