KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 4 mei 2011

Maritiem mannenkaart.

Het viel niet mee om dit kaartje op de foto te zetten, want ik heb een plastick sheet gebruikt en dat weerkaatst zo lekker.

De stempels die ik heb gebruikt zijn van Viva en zitten op één sheet.
Ik heb craftpapier gebruikt.
De stempel in het midden heb ik met bruin gestempeld.
Daarna heb ik de randen gepoetst met inkt, 3 kleuren blauw.
De randen heb ik gestempeld met domkerblauw inkt en de zeester met donkerbruin.

Op de kaart van cardstock heb ik een plastick sheet gebruikt.
Hierop heb ik met witte inkt (stazon) gestempeld.
Ik heb dit op een dubbele witte kaart geplakt.
Een stukje touw met houten knopen eraan voor de afwerking.

Groetjes Jolande.

39 opmerkingen:

Ageeth Holster zei

Prachtig gedaan Jolande.
Een echte mannenkaart.
Groetjes van Ageeth

Jannie zei

Wow wat mooi echt schitterend!!!
Wat ben je toch creatief !!!!

Groetjes Jannie.

crea-elma zei

Geweldige mannenkaart, heel gaaf!!!

groetjes Elma

Linda zei

Ohhhhhhhh wat een schitterende kaart, echt geweldig mooi
gr linda

heidy zei

Wow,wat een pracht kaart Jolande!!
Groetjes Heidy

Wil zei

Het is werkelijk een prachtige kaart geworden.
Super.
Groetjes Wil

cristel zei

super hij is gewoon prachtig heel mooi met de schepen op die plastic sheet
grtjs

hennie zei

Heel mooi gedaan. IK vind het knap zo dat stempelen(ben zelf een knoeipot met stempelen.
Hennie

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

Wat gaaaaaaf ! Echt een plaatje!

Riet zei

Wowww Jolanda,wat schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

celia zei

Wat een knap idee! Super gedaan hoor!!!!
Fijne dag, Celia.

angelique zei

jee wat heb je dat weer super gedaan!!

gré zei

heel erg leuk idee
je zou bijna zeggen hoe kom je er op
maar jij schud volgens mij alles zo uit je mouw
groetjes gré

Annemarie en Merit zei

Echt een super kaart voor mannen! je hebt het weer super mooi gemaakt!!

liefs, merit en annemarie

Kim zei

Wat een te gek mooie mannemkaart heb je gemaakt.

Groetjes van Kim

crealinedance zei

Deze is gaaf zeg,mooi gelukt.Gr.Nel

regina zei

hoi

wow superrr gaaf kaartje!!

dat heb je weer erg mooi gemaakt!!

gr regina

Lia zei

Deze is echt super, hoe kom je erop haha, gaaf gedaan met wit gestempeld op een plastic sheet,
toppertje hoor,

groetjes Lia

Fieneke zei

Oooo wat een gave kaart. Wat een creatief idee met die sheet. Een heel mooi geheel!
Groetjes Fieneke

Irene zei

Wat zien we toch elke keer bijzondere dingen bij jou.......kun je nog wel slapen met zo'n creatief brein????

Groetjes, Irene

Tinie zei

Wat een geheel!!! Ik vind het gewoon super!!!

Groetjes Tinie

Astrid zei

Schitterend Jolande, werkelijk schitterend.
Groetjes Astrid

Esther zei

Ziet er geweldig uit!!
Ik vind de viva stempels ook erg leuk altijd.

Groetjes Esther

Thea zei

Schitterend Jolande, hoe bedenk je het toch elke keer weer. Zo knap!

Groetjes Thea

Tineke zei

Supermooi Jolande!! Mannenkaarten zijn altijd lastig maar je hebt er iets heel moois van gemaakt!
Groetjes, Tineke

martina's kaartjes zei

supermooie kaart !!! helemaal toppie hoor ! leuk dat idee om met een plasticje te werken ! knap, groetjes, martina
x

Patricia zei

MOOOOOOOIIIIIIIIII heel leuk gedaan Jolande!!!!!
Groet Patricia

Henriëtte zei

Gaaf zeg, wat een leuke mannenkaart!!!

Groetjes Henriëtte

Suze zei

Oohh dit is mooi Jolande wat een goed idee echt een stoere mannen kaart.

Lieve groetjes Suze

Trudy zei

Wat een schitterende kaart Jolande!
Groetjes Trudy

Creatieve handgemaakte kaarten zei

ooo wat leuk! en het is toch nog goed op de foto gekomen!

Liefs Ida

Marlies zei

Wat super mooi gemaakt! Hoe kom je toch elke keer weer op de geweldige ideeën? Geweldige mannenkaart!
groetjes, Marlies

miriam zei

wat een gave kaart jolanda

Ik heb deze stempels ook maar er nog niets mee gedaan

gr miriam

Gretha zei

SCHITTEREND!!! Wat een aparte mooie kaart.

Groetjes Gretha

Yvonne zei

Erg mooi en heel stoer.
Groetjes Yvonne.

Martha zei

Wow, wat een prachtige kaart zeg!!!

susie zei

Wat heb je dit weer KNAP gefabriceerd Jolande !! PRACHTIG !!!
En je vorige kaartje is ook een schatje !

Fijne week verder !

miranda zei

Hoi,
Mooie kaart.
Groetjes Miranda.

Diane zei

Je blijft verrassen met originele kaarten zeg. Ook deze ziet er weer super uit!

Groetjes,
Diane