KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 20 mei 2011

Homemade for You.

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties die ik steeds krijg, zo leuk om te lezen.

Ik heb een kaart gemaakt met Mercichocolade erin, voor een jarige.
Het papier is van Tilda.
De doily, swirls, bloem, rand en het roosje zijn gemaakt met Creatables.
Breed organzalint om de kaart met een strik te sluiten en ik heb het lint door de rand geweven en een strik erop geplakt.
Verder heb ik nog plakpareltjes gebruikt en in het hart van de roos heb ik een parelkraal geplakt.
Alle randen zijn bewerkt met distress-inkt (Walnut Stain).
Alles wat is geémbost heb ik met rose collorbox-inkt bewerkt.


De achterkant:
De cirkel is ook van papier van Tilda.


Voor en achterkant.


Binnenkant:
Ik heb 2 doosjes gemaakt waar de Mercireepjes in kunnen.
Ikzelf vind het een leuk cadeautje.

Groetjes Jolande

47 opmerkingen:

hennie zei

Wauw die ziet er leuk uit! En leuk dat geemboste gekleurd.....Leuk om cadeau te doen.
Hennie

Linda zei

Heel erg mooi, prachtig gemaakt en schitetrende kleuren. jammer dat ik niet jarig ben LOL.
Dank je wel voor de tips, ik ga het weekend even kijken of ik er nog wat mee kan.
gr Linda

Martha zei

Schitterend is dit zeg!!! Wat een prachtige details. Ik heb het een paar keer bekeken, super!!
En geweldig papier :-)
Fijn weekend en groetjes,
Martha

Miranda de Groot zei

ooow wat is ie mooi. prachtig papier.
groetjes miranda

miranda zei

hOI,
Oh, hij is heel erg mooi,en lekker.
Groetjes Miranda.

gré zei

wouw wat heb je deze mooi gedaan
prachtig papier en kleuren
schitterend
groetjes gré

Neline zei

Dat heb je weer prachtig gedaan! Mooi van kleur en mooie details.
De inhoud is om te smullennnn;)
groetjes
Neline

wilga zei

een "leuk " doosje!!
Het is gewoon een SUPER doosje.
Groetjes,Wilga

Marja's Stamp Addiction zei

Mag je zeggen Jolande. Wat een pracht. Ben er weg van. De kleuren eindeloos en de combinatie geweldig mooi.
Fijn weekend groetjes Marja

Maris zei

woww wat prachtig gemaakt zeg, mooi bloem ook in het midden xx

Irene zei

Jij vindt het een mooi cadeautje??
Dat is the understatement of the year Jolande..........ik denk dat iedereen dit een geweldig presentje vindt!!!

Groetjes, Irene

M@rjan zei

Wow, dit is weer helemaal af!! Prachtig meid!

Groetjes, Marjan

Tinie zei

Prachtige kleuren op een prachtige kaart!!

Groetjes Tinie

scrapcreations-judith zei

Hallo Jolande,
Wat een prachtige creaties maak je. Je laatste Mercikaart vindt ik ook heel erg mooi, met de prachtige kleuren. Ben gelijk volger van je geworden. Kan ik vaker bij je langs komen.
Groetjes Judith

Lia zei

Deze is weer schitterend mooi en lekker natuurlijk, mooi papier natuurlijk, vind de randjes heel leuk bewerkt,

fijn weekend, groetjes Lia

janny zei

Heel erg mooi met een hoop details en de kleur is prachtig!!
Groetjes Janny.

Fieneke zei

Hoi Jolande, Mooi kado! Heel mooi van kleur en details. Past allemaal prachtig bij elkaar.
Groetjes Fieneke

Aloesaloes zei

Prachtig! Een heel mooi modelletje en erg leuk versierd.

Groetjes, Loes

Claudia7 zei

Hoi Jolande
Ik vind je merci kaart heel gaaf! Wat een leuk cadeau.
De bloem in het midden vind ik helemaal het einde.

groetjes, Claudia

Tineke zei

Het mercidoosje is schitterend Jolande!! Mooi met het Tildapapier en aale details..
Groetjes Tineke

Patricia zei

O wauw super mooi weer zeg!!!
Enne .... nog bedankt voor je hulp!!!!
Gr. Patricia

Aleida zei

Hij is heel mooi geworden! Een echt kadootje!
groetjes,

José zei

Ik vind het prachtig! Heel leuk kadootjes om te krijgen per post. Ik vind het papier te gek. Het geeft een heel mooi effect.
groetjes, jose

heidy zei

Wat een heerlijke kaart om te krijgen hihi,heb je weer mooi gemaakt!
Groetjes Heidy

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

PRACHTIG!!!!!!

Frouwkje zei

Prachtig Jolande!! Mooi papier!
Liefs, Frouwkje

scraplouise zei

Wat schitterend weer Jolande je zal het toch maar Kado krijgen.

gr.Louise

Riet zei

Wowww Jolanda,Wat schitterend gemaakt,mooi papier gebruikt.

Liefs Riet.

Margo zei

Oh wat leuk Jolande ... en lekker !
Liefs
Margo

Trudy zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt Jolande!
Groetjes Trudy

regina zei

hoi jolande

een schitterende creatie heb je gemaakt!

erg mooi papier super!!

gr regina

Suze zei

Wauww wat leuk Jolande leuk zo met dit vrolijk papier.

lieve groetjes Suze

Jannie zei

Wow weer al zo'n super gave creatie.
Echt schitterend Jolande.

groetjes Jannie

Esther zei

Pracht kado ziet er geweldig uit.

Groetjes Esther

Annemiek zei

Wat een gave kaart, echt heel leuk gedaan met die Merci's erin!

Gerd@ zei

Schitterend gewoon Jolanda!
Groetjes Gerda

Ans zei

Schitterend, heel mooi papier. Dit is leuk om kado te geven.

Liefs Ans

Marlies zei

Wauw, helemaal geweldig Jol!! Prachtig gemaakt, super mooi en een heel leuk cadeau!
groetjes, Marlies

Adrie van Rooten zei

Da's lekker om te krijgen , en nog heel mooi gemaakt ook. Een boffert hoor de ontvanger.
Supermooi afgewerkt Jolande.
Groetjes Adrie

Marian de Maijer zei

Prachtig presentje ziet er super verzorgd uit
Groetjes

Judith zei

Ik vind je cadeautje ook heel mooi! Prachtig en chique. Zoiets ontvang je toch met open mond (-; - eeem armen...
groetjes Judith

Maia zei

Wat een prachtige kleuren en wat een te geweldig cadeautje om te krijgen!
Zo schitterend afgewerkt alles echt een kunstwerkje heb je er van gemaakt!
Fijne zondag,
Groetjes Maia

Wil zei

Het is een geweldig leuk doosje geworden, wie wil dit nu niet als kado'tje.
Groetjes Wil

Henriëtte zei

Is een superleuke merci-doosjes kaart Jolande. Leuk verzonnen en idd een leuk kadootje.
Groetjes Jet

Thea zei

Supermooi gemaakt Jolande!

Groetjes Thea

Wilma zei

Wat een schitterend mercidoosje!! Supermooi!!
Prachtig gemaakt! I love it!
Liefs Wilma

Rema designs zei

jeetje wat is die mooi zeg met dat tilda papier
schitterend

groetjes rebecca