KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 7 mei 2011

Kaart-tasje.

Geïnspireerd door MARIANNE heb ik dit tasje gemaakt.
Papier is van Maja Design.
De rand heb ik gemaakt met een Martha Stewart pons.
De rozet is gemaakt met een nestabilitie,
Erop een roos gemaakt met een creatable van Marianne Design.
In het hart van de roos een parel.

Het tasje uit gevouwen.
Dit is de binnenkant.

Dezelfde nestabilitie als van de rozet.
Stempel is van Marianne Design.
De roosjes en bloemblaadjes zijn gemaakt met een creatable van Marianne Design.

De buitenkant van het tasje.

Anouk heeft voor mij een digitale stempel gemaakt, ik vind het zo mooi, dank je wel lieverd.

Het tasje weer dichtgevouwen, het sluit met een klittenbandrondje.

Na drie week-enden werken ben ik dit week-end eindelijk vrij.
Straks gaan we plantjes voor in de tuin halen en morgen lekker fietsen.

Geniet allemaal van het mooie week-end, liefs Jolande

37 opmerkingen:

hennie zei

Wat een gaaf tasje enne dat papier helemaal super........
Heel fijn weekend
Ik ga zo werken hennie

jaimie zei

Hallo Jolande,

Mooi tasje en wat een toffe digitale stempel ség!

Geniet van je vrij weekendje, elkaar en de zon!

Groetjes, Jaimie

regina zei

hoi jolande

wat een super leuk doosje!!

mooi papier en een hele leuke stempel!!

gr regina

Lia zei

Supergaaf tasje en je stempel is supergemaakt,
geniet van je vrije weekend,

groetjes Lia

Wil zei

Hoi Jolande,
Wat een geweldig tasje heb je gemaakt.
Ik heb toevallig gisteren ook de rozet mail gekocht.
Dus kan daar van de week lekker mee aan de slag.
Geniet lekker van je vrije weekend.
Groetjes Wil

martina's kaartjes zei

wat super mooi !!! helemaal top ! en eh... zo'n persoonlijke stempel, wauw ! dat geeft net dat iets persoonlijkere toets erbij
groetjes, martina
x

José zei

Dit is echt zooooo mooi! Ik ben er stil van. Die rozet is prachtig met de roos van binnen. Wat een werk zeg. Helemaal top.
groetjes, Jose

Miranda de Groot zei

dat ziet er weer heel mooi uit
groetjes miranda

Neline zei

wat is tie prachtig geworden, heel mooi papier heb je weer gebruikt!
je digistempel is super.
groetjes
Neline

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

hij is geweldig! mooi gemaakt weer!

en wat een mooie naam digi zeg! ;-) jaloers!

crealinedance zei

Hoi Gaaf tasje,geniet van je weekend.Gr.nel

Trudy zei

Wat een gave creatie Jolande!!
Groetjes Trudy

miranda zei

Hoi,
Wat een gaaf tasje,is dit.
Fijn weekend.
Groetjes Miranda.

susie zei

Jolande wat is dit weer een prachtige creatie !!
Leuke stempel heb je gekregen !

Zalig weekend !

Linda zei

Wauw wat een gaaf tasje, helemaal leuk
gr linda

Judith zei

Een pracht-project! Het was vast arbeidsintensief? Oef, ik moet nog iets voor moederdag verzinnen, en dan nog afkrijgen voor morgen... (heb te veel in mijn hoofd aan ideeën, dan wordt het vaak nachtwerk...)
Jullie in ieder geval veel fietsplezier gewenst en een lekkere tuindag (-:
groetjes Judith

Marian de Maijer zei

Heel erg mooi en de binnenkant wat super. En wat een werk. De bloem super mooi
Groetjes

Elly zei

Super leuk!!!

heidy zei

Wow,schitterend tasje Jolande!
Fijn weekend!
Groetjes Heidy

Yvonne zei

Wat een leuk tasje.
Ik vind je stempel erg mooi.
Veel plezier in de tuin.
Groetjes, Yvonne.

M@rjan zei

Heel, heel mooi Jolande, petje af!

Groetjes, Marjan

Tineke's hobby zei

wow wat een schitterend kaart tasje zo mooi dat model, ziet er ingewikkeld uit.Die stempel is erg mooi
Groetjes Tineke

Gerd@ zei

Geweldig mooi Jolanda , ik heb er geen woorden voor eigenlijk? super leuk!!!
Fijn weekend
Groetjes Gerda

Frouwkje zei

Gaaf doosje Jolande en mooie kleuren!
Leuk met zo'n rozet erop!
Fijn weekend!! En voor morgen....fiets ze!!
Liefs, Frouwjke.

Aleida zei

Een heel mooi tasje!
Geniet van je vrije weekend!
groetjes,

Ans zei

Schitterend tasje, geniet van je vrije weekend.

Liefs Ans

Martha zei

Wat een schitterend tasje!! En mooie digitale stempel ook! En wat je gemaakt heb tijdens de workshop is ook prachtig geworden!
Groetjes,
Martha

Astrid zei

Prachtig tasje Jolande, en de rozet is erg leuk erop zo. Mooie digi heb je voor je naam.
Groetjes Astrid

Tineke zei

Een supermooi tasje Jolande!! Leuk is de rozet en gaaf is je naamstempel.
Groetjes Tineke

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi Jolande!
En wat een mooie papier, en wat een hoop werk zal dit geweest zijn!

Liefs Ida

Adrie van Rooten zei

Wat een klus Jolande,maar je hebt eer van je werk hoor.Hij is schitterend.Ja en zo kun je dus ook een rozet maken zie ik,heel mooi.De tuindag heb je nu gehad,en zal wel heerlijk geweest zijn,maar dat fietsen voor vandaag......hier staat veel wind en het regent al.Maar je zal je niet vervelen denk ik.
Groetjes Adrie

Patricia zei

Super gaaf je tasje en je stempel........
een BEAUTY!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groet Patricia.
P.S. ik kom je morgen om 18.55 uur ophalen!

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

janny zei

Geweldig zeg en natuurlijk weer schitterend gemaakt die kleuren zo prachtig.
Groetjes Janny.

Crea Astrid zei

Het is en blijft een leuk tasje om te maken en om naar te kijken. Heb het model ook nog steeds liggen, maar de tijd hé. De digi heeft je dochter ook leuk gemaakt.

Groetjes Astrid.

Henriëtte zei

Ik heb m in het echie gezien. Hij is supermooi hoor. Dat Maja-papier is er prachtig voor.

Diane zei

Wat mooi, dat moet ik ook eens gaan proberen. leuk.

Groetjes,
Diane