KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 8 mei 2011

Muur organizer.

Hallo allemaal, fijne moederdag gehad?
Ik ben lekker samen met mijn man gaan fietsen op het kleine eilandje Tien- Gemeten, lekker op een terrasje gezeten, heerlijk van het mooie weer genoten.

Deze muur-organizer heb ik voor een collega/vriendin gemaakt, zij en haar man gaan dit week-end verhuizen.
Ik heb papier van Maja Design gebruikt.
Het kant komt bij Hobbystunter vandaan en de lijst heb ik bij Xenos gekocht.

Pennenbakje gemaakt en de pennen ook beplakt met het papier (idee van Annemiek).
De rand gemaakt met een Martha Stewartpons.
Bij de grote roos (Xenos) heb ik de onderste bloemblaadjes weggehaald en ik heb de roos bewerkt met distress-inkt.

Een bakje voor een post-it blokje.
De roos nu compleet gebruikt.
De kleine roosjes komen bij Hobbystunter vandaan.

En nog een bakje voor een klein notitieblokje.
Hier weer de Martha Stewart pons gebruikt.
De roos van Xenos, kleine roosjes, bloemblaadjes gemaakt met een pons van Nellie Snellen, de vlinders zijn gemaakt met met een Martha Stewart pons.

De knijpers komen bij het tuincentum vandaan, ik vind ze zo leuk.
Er kunnen memo's of foto's tussen geklemd worden.
Het roosje erop is van Guttermann en bewerkt met distress-inkt.
Eigenlijk vind ik de organizer leuker dan die van mijzelf, ik kan het stiekem omruilen, ha ha ha, nee hoor, ik gun het Tinie en Henk van harte.

Groetjes Jolande

50 opmerkingen:

Tineke's hobby zei

wow wat heb je dit weer mooi gemaakt super mooi papier heel mooi geheel
Groetjes Tineke

Caroline zei

Schitterend !!! Wat ontzettend leuk gedaan en zo'n leuk cadeautje om te geven. Gelijk even mijn achterstand ingehaald, grote complimenten voor je creaties van de afgelopen tijd, heerlijk om naar te kijken. Groeten Caroline

Aleida zei

Heel erg mooi! Daar zullen ze veel plezier van hebben.
groetjes,

Rema designs zei

wat een superleuk idee het is ook leuk om dingen te maken die je daadwerkelijk ook kan gebruiken of in je huis kan hangen. Schitterend cadeau

groetjes rebecca

crealinedance zei

Deze is leuk,mooi kado om te geven.Gr.Nel

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Wat is dit weer gaaf gemaakt!!
Heel creatief!!
Liefs, Frouwkje.

Patricia zei

Zo mooi weer zeg! Daar zal ze vast HEEL blij mee zijn.
Groet Patricia

Astrid zei

Schitterend bord Jolande wat gaaf gedaan.
Groetjes Astrid

Brenda zei

Wat een gaaf idee zeg!! Wat een super orgineel kado is dit! Je brengt me wéér op ideeën!
Heel gaaf!
Lieve groetjes Brenda

Chantal zei

Heel erg origineel en leuk.

Chantal

heidy zei

Wow,dat ziet er geweldig uit!
Groetjes Heidy

Jannie zei

Wow wat een super gaaf kado heb je gemaakt.

groetjes Jannie

susie zei

Ferm kado heb je daar weer gemaakt Jolande, wat mooi om te krijgen !

Lieve groet :)

M@rjan zei

Wat een geweldig cadeau! Ze zullen het vast een mooie plek geven en het zou leuk zijn als jij dat ziet als jullie ze misschien bezoeken.

Groetjes, Marjan

Liefs Ineke zei

Hoi Jolande, wat heb je dit weer mooi gemaakt. Geweldig meid.

Gr. van Ineke

Marian de Maijer zei

Heel bijzonder om zo cado te krijgen zullen ze wel heel blij mee zijn
Groetjes

Maia zei

Wat een prachtig cadeau, daar zullen ze heel blij mee zijn1
Mooie details en een goede uitleg, deze ga ik gelijk opslaan je weet nooit wanneer zoiets van pas komt.
Fijne week,
Groetjes Maia

Judith zei

Zo een prachtige muur organizer zou ik ook ophangen. Heel veel mooie details, die je collega/vriendin vast allemaal rustig gaat bekijken. Veel plezier met het geven!
groetjes Judith

janny zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
janny zei

hihi vorige bericht even verwijderd hoor ik had letters omgedraaid geen gezicht wat ik eigenlijk zei is:
Jolande wat een leuk idee en wat heb je daar een hoop werk aan gehad!
Schitterend.
Groetjes Janny.

regina zei

hoi

ooo wat prachtig!!

erg mooi gemaakt!

gr regina

Kim zei

In één woord prachtig! Daar zullen ze heel blij mee zijn.

groetjes van Kim

hennie zei

Waaaaauuuuuuw wat is dat gaaf zeg...........
Helemaal geweldig enne dat papier en alles zo leuk in detail.
Hennie

Lia zei

Dit is echt mooi, de vorige ook hoor, mooi afgewerkt, je blijft er naar kijken, heel mooi cadeau,

groetjes Lia

jaimie zei

Hallo Jolande,

Hihi, mijn mond hangt nog open van verbazing , hoe mooi je dit weer hebt gedaan !! Amai ség, écht knap !

Groetjes, Jaimie

Miertje zei

Wauw, wat super gaaf !!
Dat papier is ook geweldig
Alles is zo leuk echt een top werkje !!
Gr, Miranda

chantal zei

wat een prachtig cadeau! En zulke mooie details. Hier zullen ze superblij mee zijn
liefs Chantal

gré zei

heel erg mooi hoor jolande
maar de vorige die je gemaakt heb is ook super mooi
groetjes gré

Gwendolyn zei

Wat een geweldig ideee!!! Dat ga ik misschien wel liften!

Veel liefs Gwendolyn

Irene zei

Dat wodrt een pronkstuk aan de muur, schitterend Jolande!

Groetjes, Irene

Fieneke zei

Mooi gemaakt Jolande, Super al die details. Zal jouw collega/vriendin vast heel blij mee zijn.
Groetjes Fieneke

Crea Astrid zei

Wat een mooi cadeau om te geven Jolande. Je hebt het prachtig gemaakt. Ik zie wel, als ik een paar dagen niet gekeken heb dat je er heel wat bij geplaatst hebt. Maar ik heb er bij alles nog wat bij gezet hoor. Bij trouwe volgers doe je dat, toch.

Groetjes Astrid.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw heel erg mooi Jolande!

Zal ze vast erg blij mee zijn.

Liefs Ida

Thea zei

Hoi Jolande,
Wat een prachtig kado heb je gemaakt, dat zal zeker een mooi plekje krijgen. En die knijpertjes zijn ontzettend leuk! Altijd weer verrassend om op je blog te komen, wat ben je toch creatief!

Groetjes Thea

Gretha zei

Wat gaaf zeg zo`n organizer en prachtig aangekleed met hele mooi kleuren.
Een prachtig kado om te mogen ontvangen.
Groetjes Gretha

Ans zei

OOO, wat een super leuk kado. Vindt het prachtig.

Liefs Ans

miriam zei

Wat leuk om het zo te maken ,het is een prachtig cadeau geworden

gr miriam

Margo zei

Wat prachtig Jolande !
Dat is echt een tof kado om te krijgen, die zal vast een mooi plaatsje krijgen in hun nieuwe stek !
Liefs
Margo

Miranda de Groot zei

.het ziet er weer schitterend uit
tiengemeten is een mooi eilandje. ben er jaren geleden geweest toen onze paarden daar liepen.
groetjes miranda

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

PRACHTIG!!!!!!!

misschien leuk voor een workshopje ;-)

hint ,hint......:-)

gr chantal

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

jolanda zei

hoi Jolande, wat is het een prachtige organizer geworden! Daar is ze vast erg blij mee.
Ik ben al een poosje niet langs geweest bij je zie ik... wat heb je een mooie dingen gemaakt ondertussen!!! Dat doorzichtige sheet bestempeld met witte inkt vind ik erg mooi en ook het borduurdoosje is schitterend.
Leuk die workshop distress inkt, ziet er heel goed uit joh!
groetjes, jolanda

Wilma zei

Superleuk idee zo'n muurorganiser! Ik zie na mijn vakantie dat je ontzettend mooie creaties hebt gemaakt. Allemaal even prachtig!!
Knap hoor, Jolande!
Liefs
Wilma

angelique zei

wat een super mooi idee en schitterend uitgewerkt hoor!!

Tineke zei

Geweldig mooi is deze organizer Jolande! Wat zullen ze er blij mee zijn.
Groetjes Tineke

Henriëtte zei

Wat een gave kadootjes maak jij toch voor iedereen. Ze boffen maar met je.

Groetjes Jet

Diane zei

Wouw wat ziet dat er gaaf uit! Dat zal je vriendin mooi vinden.

Groetjes,
Diane

Mieke'S zei

Is echt heel mooi!

Debbie zei

supergaaf kado, daar is zo te zien een boel werk en zeker liefde ingegaan!
xxDebbie

cristel zei

wauw jolande hij is gewoon schitterend gemaakt met al die vakjes super
grtjs