KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 25 mei 2011

A Special Christmas Hug.

Hallo allemaal, zoals zoveel anderen kon ik geen reacties plaatsen.
Nu las ik de tip van Miriam om de optie bij het aanmelden onthouden/ aangemeld blijven uit te zetten en nu lukt het wel.
Vanaf nu kan ik dus weer een reactie plaatsen, hoop dat dat zo blijft.
Dit kaartje heb ik gemaakt met papier van Kars (X-mas Collection).
Ik heb voor de rand en het vierkant een shapeabilitie gebruikt.
Het kantje heb ik bij Euromarkt gekocht.
De randjes heb ik dit keer met het naaimachine genaaid.

De swirl is een creatable.
De bloemen en takjes zijn gemaakt met Nellie Snellen ponsen.
In het hart van de bloemen heb ik plakpareltjes geplakt.

Tilda is ingekleurd met distress-inkt.
De kantjes aan haar jurk heb ik bewerkt met stickels.
Het bontje aan haar muts heb ik bewerkt met 3D snow en toen het droog was nog eens bewerkt met stickels.

Ik ben nu lekker anderhalve week vrij en daar ga ik heerlijk van genieten.

Groetjes Jolande.

35 opmerkingen:

freubeltjes kaarten zei

Hoi Jolande,

Schittende kerstkaart heb je gemaakt.

Groetjes Ageeth.

Tinie zei

Het is weer een plaatje!!! Schitterend ingekleurd en super leuke details!!!

Groetjes Tinie

Neline zei

prachtig kaartje weer, je gaat lekker met de kerstkaarten. Leuk papier heb je gebruikt.
groetjes
Neline

Neline zei

enne....dank je wel voor tip (aangemeld uitzetten) Het lukte me dus om eindelijk wat te plaatsen.
groetjes

gré zei

dank je voor de tip
het werkt
enne heel mooie kaart
groetjes gré

Lia zei

Wat een gezellige kerstkaart heb je gemaakt, geniet van je vrije dagen,

groetjes Lia

Tineke zei

Wat een superleuk kaartje!
En het aanmelden ga ik ff uitzetten, kijken of dat werkt. Nu zat ik telkens op Firefox maar ga het nu weer met IE proberen. Alvast bedankt!
Groetjes Tineke

Aleida zei

Je kaartje is super! En nog vakantie ook! Veel plezier.
groetjes,

susie zei

PRACHTIG kaartje Jolande !
Leuk kleurtje voor een kerstkaartje :) en mooi ingekleurd !
Je bonbon-doosje is ook een beauty ! Knap gedaan met inkt op de bloemekes !

Geniet nog van deze mooie dag !

crealinedance zei

Hoi een schatje ook je bonbonsdoosje is leuk.Gr.Nel

miriam zei

Wat een scheetje en je bloemen rank is mooi geworden.

Was een goede tip he van carine nu kunnen we tenminste weer bloggen

gr miriam

Trudy zei

Hoi Jolande
wat een mooie kerstkaart,
en bedankt voor je tip, ik kan weer reactie's geven.
Groetjes Trudy

Ans zei

Super mooi.

Dank je wel voor de reactie op mijn blog, probeer het zo en het lukt.

Liefs Ans

Patricia zei

Super leuke kaart Jolande, ik vind dat rose met groene Tildaatje erg leuk!
Groet Patricia

Adrie van Rooten zei

Wat ben ik blij met de tip die ik bij jou las.Ik probeer al de hele dag reactie's te plaatsen,maar mooi niet.Nu gelukkig wel en kan ik zeggen dat ik het weer een geweldig leuke kerstkaart vind,erg leuk met die bloemetjes op de takken.
Groetjes Adrie

cristel zei

ik vind hem gewoon weer super mooi hoor
grtjs

martina's kaartjes zei

waaaaauw, wat een supermooie kaart is dit ! ik moet jullie bewonderen, in kerststemming te zijn om zulke mooie creaties te maken. ik kom er helemaal niet toe, lukt me ook niet...
knap gemaakt !
tot morgen, grtjes
martina
x

heidy zei

Hij is weersuper Jolande en ga heerlijk van je vrije daagjes genieten!!
Groetjes Heidy

Annemarie en Merit zei

wat een scattig kerstkaartje,leuk al die bloemetjes

Linda zei

wat is ie weer prachtig, echt een lekker kerst sfeertje
gr linda

Frouwkje zei

Prachtig, Jolande!
Geniet lekker van je vrije dagen!
Liefs, Frouwkje

Rema designs zei

wat is die leuk weer zeg met die takjes en bloemen

groetjes rebecca

M@rjan zei

Tjonge, wat een mooie weer!! Degene die deze kaart krijgt is wel een bofferd!
Zoveel details en aandacht aan besteed!

Groetjes, Marjan

Irene zei

Zoals je ziet lukt het reageren weer en ik zet me nu al schrap voor wat er gaat komen als jij een weekje vrij bent, hihihi!!!!
Je kaartje is weer lief en het bonbondoosje hier onder helemaal een plaatje!

Groetjes, Irene

hennie zei

Hallo jolande
Het is een plaatje en als je dit leest is het bij dus ook gelukt om een reactie te geven!
Lukt al 2 dagen niet maar ben niet verslaafd hoor! Hennie

scraplouise zei

Wat een lieverdje en wat heb je haar prachtig ingekleurd. Geniet van je vrije dagen.

gr.Louise

Marlies zei

Een super leuke kerstkaart! Geniet van je vrije dagen.
groetjes, Marlies

Henriëtte zei

Wat een schattige kaart weer zeg! Geniet van je vrije dagen.

Groetjes Jet

Liefs Ineke zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Jolande

Groetjes van Ineke

angelique zei

Schitterende kerstkaart heb je gemaakt zeg!!

Maia zei

Oeps wat veel reakties heb je al!
Ben een beetje laat. Wat een ellende de laatste week met blogger zeg!
Een super kerstkaartje heb je gemaakt zeg!
Wat een leuk idee die sneeuw en daarna nog stickels erover.

Groetjes Maia

janny zei

Leuke kaart zeg mooie kleuren hiervan krijg je zin in kerstkaarten hihi.
Groetjes Janny.

Miranda de Groot zei

wat een lieffie
geniet van je vrije dagen
groetjes miranda

Riet zei

Ohhhh Jolanda,Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Henriëtte zei

Hoi Jolande, wat een schatje is dit weer zeg. Bij mij ligt de kerstkaarten-makerij nu al een poosje stil. Knap hoor dat je het zo vol kan houden.

Groetjes Henriëtte