KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 10 mei 2011

Step-card.

Dit is zo'n leuk model kaart om te maken.
Het papier is van Basic Grey (Eskimo kisses).

De kerstbomen (stempel Eline Pellinkhof) heb ik op dessinpapier gestempeld, in 3D opgeplakt en bewerkt met 3D snow.

Het kerkje is een stempel van Whiff of Joy en ingekleurd met distress-inkt.
Sneeuw gemaakt met 3D snow en op de boompjes heb ik glitters aangebracht.

Stempel is van Eline Pellinkhof en ingekleurd met de distress-inkt.

Verder heb ik voor de afwerking een strik gemaakt en bij de kerstbomen geponste sneeuwvlokken.
Hoe je deze kaart maak vind je HIER.
Ik heb er alleen strookjes tussen geplakt, anders zakt de kaart zo inelkaar.

Groetjes Jolande.

48 opmerkingen:

regina zei

hoi

wow schitterend!!!

erg mooi gemaakt superkaartje!

gr regina

heidy zei

Oh Jolande,wat een geweldige mooie kaart,alles klopt!
Groetjes heidy

celia zei

Wow deze is terug zo mooi! Leuk hoor al de details...en wat knap gevonden om tussenstukjes te plakken, die tip ga ik zeker onthouden!
Fijne dag, Celia.

hennie zei

Ik vind hem helemaal geweldig........

Patricia zei

Prachtige kaart!!!!!!!
Groet Patricia

hennie zei

Het is een "plaatje" hoor Jolande!
...en lekker op tijd klaar (grapje).
Groetjes hennie.

Miertje zei

Wauw, wat een gave kerst kaart !!!
Gr, Miranda

Margo zei

Wat een kunstwerkje is dit zeg !
Eigenlijk is elke laag al een kaartje op zich !
Wat knap gedaan, petje af !
Liefs
Margo

crea-elma zei

Leuke kaart geworden.

groetjes Elma

angelique zei

jeee wat een gave kerstkaart! helemaal mooi!

Thea zei

Schitterende kerstkaart Jolande, wat een mooi tafereeltje. Krijg bijna al weer zin in de winter met een pak sneeuw!

Groetjes Thea

Miranda de Groot zei

je hebt er een heel kunstwerk van gemaakt
groetjes miranda

Henriëtte zei

Wat een werk heb je van deze kerstkaart gemaakt zeg! Hij is werkelijk prachtig. Je mag m mij zo sturen hoor in december hihi.

Groetjes Jet

Neline zei

oohhhhh....wat een geweldig tafereeltje bij elkaar.
super gedaan!
groetjes
Neline

Ans zei

Wat een super gave kerstkaart, schitterend. Een goed idee om er strookjes tussen te plakken, soms zijn ze net te zwaar en dan zakken ze echt in.

Liefs Ans

crealinedance zei

Heeeel mooi.Gr.Nel

Irene zei

Wat ben ik blij dat ik al zit anders zouden er op de vroege ochtend al ongelukken gebeuren.............prachtig Jolande!!!

Groetjes, Irene

Tineke zei

Wauw wat een geweldig mooie kerstkaart Jolande!!! Ik wil mn adres wel geven zodat deze in dec op mijn deurmat valt...hihihi...;)
Groetjes Tineke

Astrid zei

WOW WOW Jolande wat leuk gedaan zeg, je krijgt echt een 3D effect, dat ga ik zeker een keer uitproberen, heel mooi.
Groetjes Astrid

janny zei

Schitterende kaart zeg hihi door jou krijg ik zin kerstkaarten te gaan maken.
Wat een goed idee die tussenstukjes want ik had de kaart ook al eens gemaakt maar weggegooid omdat hij zo uitzakte!!
Ga het weer proberen.
Groetjes Janny.

Gerd@ zei

Wauw!!!! geweldig leuk Jolande het is echt een schilderijtje zo.
Groetjes Gerda

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

wat een mooie kaart!!!!!! en wat een werk zit er in die zou ik idd ook zo met kerst willen krijgen
;-)

Lia zei

Geweldig weer, je hebt er weer veel energie in gestoken, heel mooi afgewerkt, gaaf modelletje, heb hem opgeslagen, wie weet?

Groetjes Lia

Tinie zei

Hij is werkelijk schitterend, wat een super mooie details heb je erin verwerkt!!!

Groetjes Tinie

Linda zei

Geweldig mooi kaartje weer joh, ik krijg meteen zin om de kerstboom weer op te zetten haha.
gr linda

Martha zei

Wow, wat een kunstwerk, prachtig is dit!! En je muurdecoratie in je vorige bericht is ook geweldig!
Groetjes,
Martha

Yvonne Rijk zei

O Jolande, wat is ie leuk zeg. Heb zelf ook het rendier en de boompjes maar zo met dat kerkje erbij is het echt een leuk tafereeltje. Je hebt het prachtig ingekleurd en leuke effechten met die sneeuw. Erg leuk modelletje kaart is het ook. Ze blijven zo leuk , die stempels van Eline.

groetjes van Yvonne.

miriam zei

hij is schitterend en zoveel details erop

gr miriam

Aloesaloes zei

Schitterend!! Wat een leuk model, prachtig ingekleurd en mooi gedaan met de kerstbomen.

Groetjes, Loes

gré zei

leuk zo n kaart
het model op zich is ook gaaf
mooi gedaan
groetjes gré

Adrie van Rooten zei

Wat een werk Jolande , maar wel heel mooi werk.
Heel apart , kan zo naast de kerststal gezet worden.
Groetjes Adrie

Frouwkje zei

Wat moet ik toevoegen aan al die reactie's??
Alles is al gezegd............Ik vind hem super!
Liefs, Frouwkje

Riet zei

Ohhh wowwww Jolanda,wat prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

Suze zei

Wohh wat heb je dit prachtig gemaakt Jolande, leuk he dit model om te maken.

Lieve groetjes Suze

anita01 zei

Lekker modelletje en heerlijke stempels in de mooiste kleurtjes, zalig kaartje hoor.

Warme groetjes en bedankt voor je trouwe bezoekjes, enig...

Anita.

martina's kaartjes zei

jij ook al trapjes =)
leuk gemaakt hoor !
groetjes, martina
x

Marlies zei

Wat een prachtige kaart!! Heel leuk model, gewoon prachtig!
groetjes, Marlies

Diane zei

Wat een schatje weer. Erg leuk en mooi.

Groetjes,
Diane

Fieneke zei

Super!! leuk model en erg veel leuke details!
Groetjes Fieneke

Brenda zei

Hoi hoi Jolande,

Wat een geweldig mooie kaart! Eigenlijk kan ik alleen maar het volgende zeggen: SUPER MOOI!
Alles is net zo mooi, je afdrukjes zijn geweldig mooi ingekleurd.... De ontvanger zal er super blij mee zijn!
Ik wil je graag even bedanken voor de leuke reacties die je elke keer weer achterlaat op mijn blog! Hartstikke leuk om te lezen....
De pioenrozen komen al open....en zijn zo mooi!
Ik kijk weer uit naar je volgende creatie!
Ben erg benieuwd wat het is....maar dat weet je bij jouw maar nooit ;-)
Lieve groetjes Brenda

jaimie zei

Hallo Jolande,

Zeer mooie trapkaart !!

Groetjes, Jaimie

Tessa Tegendraads zei

Wat een mooi kaartje, helemaal gaaf zo, er zit echt diepte in zo... de ontvangen heeft er vast veel plezier van!

xx Tessa

M@rjan zei

Jeetje, wat een werk!!! Maar MOOOOOOOIII!! Knap gemaakt, hoor!

Groetjes, Marjan

Maris zei

ohhhh zo prachtig gemaakt, heel mooi, ik ben gelijk je volger geworden xx

Wilma zei

Wat een schatje! Geweldig! Maar wat zul je er veel werk mee gehad hebben!

Diana zei

Wat een prachtige kaart is dit echt super!!

groetjes Diana

Debbie zei

In één woord: WOW! Echt een lief en supermooi kaartje!
xxDebbie

cristel zei

amaai het is net een klein schilderijtje super gewoon
grtjs