KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 4 juni 2011

Geborduurde vlinder.

Dit keer heb ik weer eens een kaart geborduurd.
Het borduurwerk had ik al een poosje geleden gedaan, lekker in de tuin.
Ik heb papier op de kaart gebruikt, waar ik echt de naam niet meer van weet.
Ik heb eerst geborduurd, daarna het borduurwerk gemaskt en tekst op de achtergrond gestempeld ( Viva).
De randen heb ik gesponst met distress-inkt.
De stiksteekjes zijn ook met de hand genaaid.
Voor het hoekje heb ik een oude embossingmal gebruikt en gesponst met distress-inkt, daarna het hoekje uitgeknipt en kant op het randje geplakt.

Het borduurpatroontje komt uit een Hobby Dols boekje ( Vrolijke vlinders geborduurd in frisse kleuren).
De bloemenpailetten komen bij Blokker vandaan, in het hart heb ik een parelkraaltje geplakt.

De tekst op de label is een stempel van marianne Design.
De bloemen langs de rand is een stempel van Kaiser Kraft (Lullaby Collection).
Het vlindertje is gemaakt met een pons ( Kruidvat) op het lijfje zitten plakstrassteentjes.

Hier nog een foto van Praag.
Dit is het Representatiehuis, zo'n mooi gebouw, helaas mochten we binnen geen foto's met flitser maken en hebben we daar geen foto's van, achteraf hebben we spijt dat we het niet zonder flitser hebben gebrobeerd, het was zo indrukwekkend.



Ik wens jullie allemaal een fijne zonnige dag, liefs Jolande.

34 opmerkingen:

Fieneke zei

Mooi kaartje, Leuk dat gemaskerde borduurwerk!
Groetjes Fieneke

Caroline zei

Zooo, dat is nog eens een prachtige borduurkaart, niks tuttigs aan, wat heb je dat leuk gedaan, de achtergrondstempel past er ook zo mooi bij !
Schitterende foto's van Praag !!!

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Wat een mooi kaartje! En leuk gedaan zo met de gemaskerde vlinder!
Wat een prachtig gebouw! Ik hou daar ook wel van. En dat het binnen indrukwekkend was dat kan ik me voorstellen. De buitenkant van het gebouw is al zo mooi!
Liefs, Frouwkje

Marja's Stamp Addiction zei

Prachtig geborduurde vlinder Jolande. Leuke achtergrond.
Groetjes Marja

Tineke zei

Een prachtige boduurkaart Jolande!! Leuk de stempelde tekst achter de vlinder.
Mooie foto van Praag.
Groetjes Tineke

Yvonne zei

Mooie borduurkaart Jolande.
Ik vind de tekststempel ook erg mooi.
Groetjes Yvonne.

Maia zei

Een heel ander kaartje, veel werk maar super mooie geworden zeg!
Wat een mooie blauwe lucht op de foto van Praag!
Echt genieten die foto!
Fijne avond,
Groetjes Maia

heidy zei

Hoi Jolande,prachtig kaartje!
En wat een mooi geboue!
Groetjes Heidy

Linda zei

wat een super mooie kaart, zo fijn geborduurd echt schitterend gedaan
gr linda

Aleida zei

Mooi borduurwerk! Dat masken met dat dikke borduurwerk is nog goed gelukt! Het is een heel mooi kaartje geworden.
groetjes,

scraplouise zei

Wat een schitterend kaartje, mooi borduurwerk.

Prachtige foto's van Praag, zo te zien hadden jullie prachtig weer.

gr.Louise

Patricia zei

Wat een SUPER mooie kaart zeg, PRACHTIG gewoon!!!!!
En in Praag.... dat ziet er ook heel mooi uit!!!!
Groet Patricia

M@rjan zei

Ik heb deze foto even groter gemaakt om de mooie details beter te zien. Heel veel mooi borduurwerk en dat masken ervan in combinatie met de achtergrond geeft een erg apart effect. Heeel mooi gedaan, Jolande!

Groetjes, Marjan

Trudy zei

Wat een mooi kaartje Jolande! En leuk gedaan zo met de gemaskerde vlinder!
Groetjes Trudy

cristel zei

heel mooie combinatie hoor zo dat borduurwerk en de gestempelde achtergrond en hele mooie foto's ook
grtjs

Aloesaloes zei

Prachtige kaart met erg mooi borduurwerk! Super gedaan ook met het maskeren. Schitterend en heel apart vind ik dit!

Groetjes, Loes

Irene zei

Prachtig Jolande!!!
Ik heb hem groot gemaakt en dan weet ik het nog niet zeker...heb je ook over alle tekst geborduurd?????? Het is net of het er dik op ligt, schitterend!

Groetjes, Irene

Rema designs zei

wauw wat prachtig maar wat een werk. Echt heel knap

groetjes rebecca

Riet zei

Wowww Jolanda,Wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

regina zei

hoi jolande

een schitterend kaartje!

heel erg mooi gemaakt en weer erg mooi geborduurd!

gr regina

susie zei

Schitterende kaart Jolande !!!
Wat een precisiewerk , zo fijntjes geborduurd !
Héél knap van je !

Fijne zondag nog !

crea-elma zei

Hoi hoi,

Mooi borduurkaasrtje en zo tye zien was Praag ook supers!

greets Elma

hennie zei

Hele mooie kaart! Leuke foto,s.
Ik kan heel slecht op blog dus reageer hier ook gelijk voor de vorige kaart!
Helemaal super.....
Hennie

Adrie van Rooten zei

Jammer dat je die foto's binnen niet hebt geprobeert,maar ja dat is meestal achteraf he ?
Je kaart staat in ieder geval prima op de foto , heel fijntjes allemaal. leuke details.
Groetjes Adrie

Anoniem zei

Super je kaartje! groetjes Hanny (kaartengallery)

miriam zei

wat een mooie kaart zo met die vlinder

gr miriam

Miranda de Groot zei

wauw wat mooi. prachtig die vlinder.
groetjes miranda

Ans zei

Wow, dit is supermooi.

Liefs Ans

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

wederom weer een mooi kaartje het blijft me verbazen !

Marlies zei

Wat een prachtige kaart, super mooi geborduurd! Prachtig geheel!!
groetjes, Marlies

Gerd@ zei

Het is wederom een Plaatje van een Kaartje!!!
Groetjes Gerda

Margo zei

Wat knap Jolande !
Erg mooie foto's ook !
Liefs
Margo

marian zei

Hoi Jolande,
Wat een mooi borduur werkje is het zeg. een heel mooi kaartje zo.
Je vorige creaties vin ik ook stuk voor stuk heel mooi. Kon helaas niet reageren,want blogger werkte niet mee...

Groetjes Marian

jolanda zei

hoi Jolande, wat een mooi borduurpatroon is dat en het komt heel mooi uit zoals je dat gedaan hebt met de tekststempel op de achtergrond.
Dus je bent er lekker even tussenuit geweest lees ik nu. Dat praag heel mooi is, had ik al eens gehoord maar nu zie ik het hier ook op je foto's... prachtig!
groetjes, jolanda