KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 3 juni 2011

Zwart/wit.

Hallo allemaal, wij zijn heerlijk een paar dagen naar Praag geweest.
Voordat ik wegging heb ik deze tentkaart gemaakt.
Het papier is van Magnolia.
De hoekjes en swirls zijn Creatables, de bloemen zijn gemaakt met een retropons, in de hartjes van de bloemen heb ik plakpareltjes geplakt.

Een tentkaart maak je door de kaart dubbel te vouwen en aan de onderkant plak je een strook.
Ik heb de strook hier 8 cm bij 15 cm gemaakt, dan ril je op 1,4,en 7 cm, dit vouw je en plak je tussen de kaart.

De cirkel en het vogeltje zijn Creatables en heb ik bewerkt met Distress-inkt.

Fijn week-end, liefs Jolande.

32 opmerkingen:

Patricia zei

Fijn dat je het fijn hebt gehad, enne te veel toetjes gegeten???haha
Je kaart is prachtig!
Tot gauw weer
Groetjes Patricia

scraplouise zei

Hoi Jolande, Ja, ik miste je al, fijn dat jullie het naar je zin hebt gehad, is altijd lekker even weg.
Prachtig kaart en wat een leuk model en wat een mooie details.

Wens jou ook een fijn weekend, Louise

martina's kaartjes zei

hoi jolande, ik hoop dat je eenfijne tijd gehad hebt ! praag is mijn geboortestad, iedereen is er altijd van in de wolken, dus ik hoop dat het voor jou ook meegevallen is ! een hele mooie creatie heb je hier, knap gemaakt
grtjs en geniet nog van de zonnige dag,
martina
x

Aloesaloes zei

Wat een prachtige kaart! Een heel leuk model en erg mooi versierd.
Wat fijn dat je het naar de zin hebt gehad in Praag!

Groetjes, Loes

Hélène zei

Fijn te lezen dat je een paar mooie dagen in Praag hebt gehad.. geen last van de voeten gehad? ;-)

Je kaart is prachtig, ziet er door de kleurencombi heel sjiek uit.

Fijne zonnige dag,
Groetjes Hélène

Irene zei

Praag is zooo mooi -het Parijs van het Oosten toch??? Je zult beslist genoten hebben of mis je ook het creatief zijn als je weg bent zoasl ik wel eens lees?
Schitterende kaart Jol!!

Zonnige dagen, Irene

Gerd@ zei

Geweldig kaartje weer Jolanda, en bedankt voor je uitleg!
Groetjes Gerda

Marja's Stamp Addiction zei

Fijn te lezen dat je pracht dagen in Praag gehad hebt. Lijkt me ook heel erg mooi Jolande.
Deze retrokasrt is ook prachtig. Wat leuk je uitleg er bij, want ik had er nog niet eerder van gehoord. Erg mooi.
groetjes Marja

Fieneke zei

Wat heerlijk ze een paar dagen praag. En wat een super mooi stemmig kaartje.
Groetjes Fieneke

Miranda de Groot zei

dat heeft wel iets dat zwart wit. heel mooi.
groetjes miranda

Martha zei

Wat schitterend is dit!! Heel mooi gedaan :-)
groetjes,
Martha

Astrid zei

Leuk hoor deze tentkaart, en lekker dat je een paar daagjes weg was, heerlijk.
Groetjes Astrid

Esther zei

Ziet er weer prachtig uit.
Ze blijven ook altijd leuk die tentkaartjes.

Groetjes Esther

crealinedance zei

Hoi hoi Ik had je al gemist op het blog.Fijn dat je leuke dagen hebt gehad.
Je kaart is ook weer mooi.Gr.Nel

heidy zei

Oh Jolande
Wat een prachtig kaartje
Ik hoop dat je heerlijke daagjes hebt gehad!
Groetjes Heidy

Tinie zei

Wat een geweldig mooie kaart, helemaal met die kleuren!!! Stijlvol!!!

Groetjes Tinie

hennie zei

Prachtige kaart Jolande!
Leuk model ook.
Groetjes hennie.

Frouwkje zei

Heerlijk hé, een paar dagen weg! Ik hoop dat je het leuk hebt gehad!
Ik vind je kaartje heel leuk in het zwart/wit en mooie details!!
Liefs, Frouwkje

Neline zei

Ik vond het al zo stilletjes bij je...maar je was lekker een paar daagjes weg.
Fijne dagen gehad?
Je kaart is echt heeeeel sjiekies.
prachtig gedaan.
groetjes
Neline

miriam zei

fijn om te lezen dat jullie het leuk hebben gehad.
Mooie kaart weer jolanda

groetjes miriam

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

regina zei

hoi jolande

oo wat lekker een paar daagjes weg!

je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt!
erg chique!!

gr regina

Aleida zei

Ja, Praag is mooi!
Wat een mooi kaartje! Ik vind zwart/wit vaak zo moeilijk, maar hier lijkt het als vanzelf gegaan.

groetjes,

Ans zei

Dit is heel stijlvol, prachtig gewoon.

Praag is ook mooi.

Liefs Ans

Rema designs zei

hoi,

wat is die mooi geworden toevallig heb ik ook een kaart zwart wit grijs gemaakt weer eens wat anders

groetjes rebecca

Linda zei

wat een schitterende kaart en wat leuk dat je een paar daagjes weg bent geweest, dat is natuurlijk altijd leuk
gr linda

Maia zei

Lijkt me mooi Praag en dan nu als toetje ook nog een mooi weekend hier in eigen land!
Prachtig die kaart! Zo mooie gefotografeerd ook!
Geniet, fijn weekend1
Groetjes Maia

cristel zei

jij hebt genoten in praag en wij genieten van je prachtige kaart
grtjs

Tineke zei

Gezellig om er ff tussenuit te zijn geweest.
Je kaartje is weer schitterend!
Groetjes Tineke

Crea Astrid zei

Wat een prachtige tentkaart heb je gemaakt met dat mooie papier.

Lekker toch een paar daagjes weg. Zal wel erg mooi zijn. Zal vast nog wel wat foto's van je zien, hoe het is geweest.

Fijn weekend.

Groetjes Astrid.

susie zei

Prachtige kaart Jolande !

Zaaaalig weekend nog !

Henriëtte zei

Gave kaart Jolanda. Toch is zwart-wit dan weer heel leuk.
Leuk, een paar dagen naar Praag.
Fijn weekend,
Groetjes Jet