KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 25 juni 2011

Dagdromer Edwin.

Hallo dames, ik ga het druk krijgen met al de uitnodigingen om op de koffie te komen ha ha ha.

Ik heb hetzelfde doosje gemaakt, maar nu in een heel andere uitvoering.

Voor het doosje heb ik papier van Maja Design (Live In The Country) gebruikt.
Ik heb een randpons gebruikt, vlinderpons en een bedeltje.
Het visje heb ik met borduurzijde aan de hengel vast gemaakt.

Edwin heb ik ingekleurd met Distress_inkt, de achtergrond heb ik bewerkt met Chalk.

In het doosje passen 12 mercireepjes.

En dan wil ik nog even laten weten dat onze dochter is geslaagd voor haar opleiding H.B.O Pedagogiek, we zijn ontzettend trots op haar.

Een heel fijn week-end, groetjes Jolande.

46 opmerkingen:

José zei

Hahaha ja je gaat het idd druk krijgen! Is ook niet gek. Deze vind ik ook erg leuk. Wat heb je die stempel onwijs mooi ingekleurd zeg! En het visje aan het lijntje vind ik erg gaaf gedaan! Het papier past er ook hartstikke goed bij. Toppertje!
Groetjes, jose

Diana zei

Ook deze is weer geweldig leuk Jolande...leuk toch als je werk zo gewaardeerd word!!
Gefeliciteerd met het slagen van je dochter!!
fijn weekend....

groetjes Diana

hennie zei

Van harte gefeliciteerd Jolande ,met de prestatie van je dochter en deze leuke creaties (die van gisteren was ook zo leuk).
Ik wens je een fijne dag toe, groetjes hennie.

Linda zei

Hahaha ook hier staat de koffie klaar voor je hoor....het is weer een supermooi doosje.
En de felicitaties met jullie geslaagde dochter, knap gedaan.
gr linda

Ans zei

Hallo Jolande, gefeliciteerd met je dochter wat zul je trots zijn. Dit is een supermooi doosje ook de vorige creaties zijn heel mooi.

Liefs Ans

miriam zei

Dag Jolanda
Hartelijk gefeliciteerd met e dochter en je mag er trots op zijn .
Ook deze is weer heel erg leuk ,vindt dit stempeltje ook zo leuk.

fijn weekend gr miriam

Lia zei

Goed zeg! Gefeliciteerd met jullie dochter, logisch dat je trots bent. Dit cadeautje met Edwin is ook erg leuk hoor, gaaf papier toch?

groetjes Lia

Scrap Girl Online zei

Goede morgen,
Wat een leuk doosje en je stempel is ook heel mooi ingekleurd.
Gefeliciteerd met je dochter, knap koppie, HBO!
Fijne dag Gr. Helga

Crea Astrid zei

Allereerst gefeliciteerd met je dochter. Daar mag je zeker trots op zijn.

Je doosje ziet er weer erg leuk uit. De inhoud ook. Je bent sneller met de afdruk dan ik hoor. Hihihi.

Fijn weekend.

Groetjes Astrid.

Tinie zei

Gefeliciteerd met je dochter!! En dit ziet er ook weer schitterend uit, heerlijk hoe die daar zit te dromen....

Groetjes Tinie

Irene zei

Terecht dat je trots bent Jolande, super gefeliciteerd met je dochter!!!!!
Ja, wat zal ik eens zeggen over je creatie.....wil je een routebeschrijving naar Groningen??????? Het is weer zooooooo leuk allemaal, enig die charm aan de hengel, mooier had niet gekund!!!
Kun je de werkbeschrijving van het doosje met ons delen??

Feestelijke weekend, Irene

Liefs Ineke zei

Hartelijk gefeliciteerd met je dochter en je creatie is weer schitterend meid. Heel veel liefs van Ineke

netsoojmik zei

Erg leuk gedaan met het visje! En gefeliciteerd met je dochters prestatie! (Zo te lezen, een 'collega' ik heb dezelfde opleiding afgerond dit jaar)

Groetjes, Kim

miranda zei

Hoi,
Deze is ook heel erg leuk.
Groetjes Miranda.

Thea zei

Hoi Jolande,
Gefeliciteerd met je dochter! En ook dit doosjes is weer ontzettend leuk, het is dan ook een heel mooi modelletje. Wat heb je Edwin mooi ingekleurd met inkt, super!

Groetjes Thea

Neline zei

Gefeliciteerd met je dochter, daar mag je inderdaad trots op zijn!!!
Je doosje is weer prachtig geworden, deze Edwin stempel is echt heel leuk.
Groetjes
Neline

Mieke'S zei

Heel apart en heel leuk om te krijgen!

Marja's Stamp Addiction zei

Jolande allereerst van harte gefeliciteerd met het slagen van je dochter. Super. Dan wat een mooi doosje weer en inderdaad een heel andere uitstraling, maar wat mooi en super apart.
Fijn weekend
groetjes Marja

Scrapfanaat Peter zei

Hallo Jolande Leuk dit doosje, leuk om zo iets weg tegeven. Gefeliciteerd met je dochter die haar diploma heeft gehaald.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Miranda de Groot zei

Dit is ook al zo'n mooi doosje.
Gefeliciteerd met je dochter.
Groetjes Miranda

janny zei

Allereerst Gefeliciteerd met je dochter haar diploma wat zullen jullie trots zijn!
Je doosje is schattig geworden en leuk dat bedeltje onderin hihi hij heeft echt beet!
Wat een prachtig papier is dat majadegin toch deze heb ik nog niet dus ........heb, heb, heb, moet even bij Marlous langs hihihi.
Groetjes Janny.

Trudy zei

Het is weer een super doosje Jolande!!
en gefeliciteerd met je dochter.
Groetjes Trudy

M@rjan zei

Straks moet je ook nog mee uit vissen, pas maar op! Gaaf ook deze!

Van harte met je dochter, erg leuk!

Groetjes, Marjan

Tineke zei

Een superleuke creatie Jolande!! Trouwens, de vorige is ook zo prachtig. Hihihi...de koffie komt je straks je neus en oren uit...;)
En felicitatie voor je dochter...super!
Groetjes Tineke

Jannie zei

Een super mooie doosje Jolande !Prachtig papier, hele mooie kleuren, echt een schitterend geheel!!
Gefeliciteerd met het behaalde succes van je dochter, super !!!!

Groetjes fijn weekend Jannie

Irene zei

Dankjewel Jol, ik heb het gevonden en direct bij mijn favorites gezet dus ga het ook eens proberen!!!

Liefs, Irene

redscrap zei

leuk doosje erg leuk ga mhem zeker ook eens maken
groetjes mina

marian zei

Trots kan je zeker zijn op je dochter.
Dit kadodoosje is ook weer helemaal leuk.

Groetjes Marian

Suze zei

Gefeliciteerd met je dochter Jolande, je doosje is weer heel leuk zo zie je dat je hem steeds op een andere manier kan maken geweldig gedaan.

Lieve groetjes Suze

gré zei

dit is ook weer een leuk doosje
en gefeliciteerd met je dochter

groetjes gré

Riet zei

Prachtig gemaakt Jolanda,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Je papier is weer super.

Liefs Riet.

Aleida zei

Als je bij Irene geweest bent, mag je ook wel even bij mij binnen wippen, voor jou is dat "in de buurt".
Gefeliciteerd met je dochter!
groetjes,

Marlies zei

Ook deze doosje is weer super mooi geworden!
Gefeliciteerd met je dochter!
groetjes, Marlies

crealinedance zei

Hoi Jolande Gefeliciteerd met je dochter.
Deze is ook weer leuk.Gr.Nel

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtige creatie Jolande!

En van harte gefeliciteerd met je dochter!

Liefs Ida

Judith zei

Op jullie dochter mag je zeker trots zijn, gefeliciteerd!
Leuk doosje, mooi papier ook.
Veel plezier tijdens alle koffieuurtjes (-; hihi

hildedewilde zei

prachtig gedaan weer jolande! En ook van mij nen dikke proficiat met je dochter!
gr, hilde

Maia zei

Proficiat met je dochter knap hoor, pittige studie!
Wat een schitterende kaart, zo leuk bedacht met die vis bedel aan een touwtje!
Natuurlijk moet jij bij iedereen op de koffie, ze hopen allemaal dat je zoiets moois voor ze mee brengt natuurlijk haha!
Fijne warme zondag? moet het nog zien...
Groetjes Maia

Henriëtte zei

Deze is ook weer super. Bij mij mag je ook best op de koffie komen (na de vakantie dan) en hoef je niets mee te nemen hoor hihi.
Feliciteer Anouk van me!

Groetjes Jet

jaimie zei

Hallo Jolande,

Oh nog zo een prachtige doos !!

Groetjes, Jaimie

Patricia zei

Hoi deze is ook weer super leuk zeg!
Mooie kleuren!
Wanneer kom je naar mij voor een bakkie? hahaha
Groetjes Patricia

celia zei

Dikke bravo voor de dochter!!!!
Je doosje is weer super knap geworden!!!!
Fijne dag,Celia.

Brenda zei

Wat super knap van je dochter, gefeliciflapstaart!! Je doosje....ja die is gewoon weg weer helemaal GEWELDIG!! Dat visje aan de hengel, super!!!
Fijne dag en lieve groetjes Brenda

Adrie van Rooten zei

Eerst je dochter natuurlijk , van harte gefeliciteerd , geweldige prestatie.Tuurlijk ben je daar supertrots op. En dat kun je ook zijn op het doosje , ik vind ook deze weer geweldig.Maar volgens mij is Edwin het wachten een beetje beu.
groetjes Adrie

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

hij is geweldig dat doosje heel leuk! vind het ook mooi gekleurd met distress!

Monique Lokhorst zei

Hoi Jolande,

Wat een schatje! Echt superlief, je mag dit schattige doosje gerust cadeau doen hoor! Krijgt het bij mij een heel mooi plaatsje. Ik vind je hengel ook heel erg leuk!

Veel liefs,
Monique xxx