KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 28 juni 2011

Vakantiekaart.

Hallo allemaal, ik wil jullie even laten weten dat ik een blogpauze ga houden.
Ik plaats even niets, dus dit is voor nu even mijn laatste kaartje.
Het heeft hier net even flink gehageld, hagelstenen zo groot als knikkers en ik plaats een heerlijke zomerse kaart.
Ik heb papier van Maja Design gebruikt.
Op de achtergrond een foto ( van internet gehaald ) geprint op linnenstructuurpapier.
Het zonnetje is gemaakt met een pons.
Het kraft papier heb ik gescheurd zodat het een zandeffect geeft.
Echte schelpjes in "zand".

Tilda zit lekker in het zand te genieten van het zonnetje met haar mooie badkleding, ik heb haar ingekleurd met distress-inkt, ik heb met een lijmpen de rondjes ingekleurd en bewerkt met glitters.

Edwin is net klaar met surfen en is ook ingekleurd met distress-inkt.

Zo genieten zij samen van een heerlijke, zonnige vakantie.

Ik wens iedereen die nog met vakantie gaat een fijne vakantie en voor de thuisblijvers, gezellige freubeluurtjes.

Zie jullie binnenkort weer, liefs Jolande.

52 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Jolande,
Mooie kaart, heel leuk bedacht. Geniet maar even van je pauze en mocht je plannen hebben een hele fijne vakantie.
Het is hier nog steeds snikheet! De waterdruk is weg en ik smacht naar een douche, op kantoor was het ook ontzettend warm. Ik was dan ook blij dat m'n man er was met de auto, heerlijk koel.

Groetjes Thea

gré zei

een schattig projectje
heel leuk
en wat je ook ga doen geniet er van
heel veel groetjes van gré

Miranda de Groot zei

een heel mooi zomers kaartje
genier van je vakantie
groetjes miranda

Scrap Girl Online zei

Heel leuk kaartje, echt om een vakantiegevoel van te krijgen!
Hele fijne vakantie, geniet er van!
Groet Helga

Marian de Maijer zei

Mooie vakantie kaart
En geniet van je pauze/vakantie !!!
Geniet ervan
Groetjes

Linda zei

Wauw wat is ie leuk, nou fijne vakantie/pauze en tot ziens maar weer
gr linda

Marlies zei

Wat een super leuke zomer kaart! Geniet van je blog pauze en tot blogs maar weer!
groetjes, Marlies

Kim zei

Wat een heerlijk zomers kaartje.
Een fijne blogpauze en we zien je wel weer verschijnen.

Groetjes van Kim

marian zei

Wat heelijk om zo aan het strand te zitten, heel erg leuk. Het model van de kaart heb je ook zo leuk gedaan, zo zijn ze er ECHT.

Groetjes Marian

Jose Brok zei

Hey Jolande , wat een leuke kaart, trouwens je heb weer goed je best gedaan met de overige inspiratie's .

groetjes

José

Irene zei

Ik zal je missen, zeker na weer zo'n superr leuk kaartje waarmee je gedag zegt voor onbepaalde tijd.
Mocht je met vakantie gaan.....geniet er van!!!

Groetjes, Irene

janny zei

Hoi Jolande,

Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt en ik wens je veel vakantieplezier en anders een fijne rustpauze!
Groetjes Janny.

Hélène zei

Ik heb je kaart gister mogen bewonderen, toen ik mijn eigen kaarten bij Jose kwam brengen, en wat is hij mooi zeg! Echt een zomerse creatie, krijg gelijk zin in de vakantie!

Groetjes Hélène

Fieneke zei

Hoi Jolande, wat een heerlijk zomers kaartje! Geniet van je blogpauze en mocht je nog vakantie gaan vieren dan een hele gezellige vakantie, geniet ervan.
Groetjes Fieneke

Tineke zei

Wat een vrolijke zonnige kaart!! Geniet lekker van je vakantie en veel plezier.
Groetjes Tineke

Marja's Stamp Addiction zei

Jolande je kaart is schitterend. Wat een leuke combi heb je gemaakt. prachtig nij elkaar passen ook qua kleur.
Een heel fijne vakantie toegewenst, geniet lekker.
groetjes Marja

crealinedance zei

Hoi Jolande.Heeeel leuke zomerkaart.Ik heb in de etalage mogen hangen.Gr.Nel

susie zei

O das een héél mooi kaartje, men krijgt zin om nu direct op vakantie te vertrekken :)
Geniet maar van je blogpauze Jolande !

Fijne vakantie en tot wat later hé !

regina zei

hoi jolande

wat een leuke zomerkaart,erg mooi gemaakt!

een hele fijne vakantie!

gr regina

Jannie zei

Wat een schitterende kaart en geniet van je blog vakantie.

Groetjes Jannie.

Patricia zei

PRACHTIG vind ik je kaart, heel speciaal!!!!!
Nou fijne rustpauze/vakantie.
Ik ga jullie vanaf zaterdag ook even verlaten voor een weekje viva la france
Groet Patricia

Miertje zei

Super leuke kaart !!
Geniet van je blog pauze en tot na de vakantie !!
Gr, Miranda

miriam zei

Mooie vrolijke zomerse kaart
Geniet even van je rust jolanda en tot na de vakantie

gr mriiam

miranda zei

Hoi,
Wat een leuk kaartje.
Een hele fijne vakantie.
Groetjes Miranda.

hennie zei

Hallo jolande
Wat een leuk kaartje!
Geniet van je blogpauze en een fijne vakantie.
Hennie

angelique zei

Prachtige kaart jolanda! Geniet van de rust en de vrije tijd en natuurlijk vakantie! Heel veel plezier met alles hoor!!

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Wat een gave kaart weer!! Super gemaakt!
Geniet van alle andere dingen die je gaat doen!
We zien je wel weer verschijnen!
Liefs, Frouwkje

Esther zei

Jij ook fijne vakantie en je kaartje is weer prachtig.

Groetjes Esther

Crea Astrid zei

Wat een prachtige zonnige kaart is het geworden Jolande.

Fijne vakantie.

Groetjes Astrid.

Henriëtte zei

Jolande, wat een heerlijke zomerkaart zeg! Op zoek naar die zonnige stranden dan maar.
fijne vakantie ook voor jezelf hoor.

Groetjes Henriëtte

M@rjan zei

Wat een leuke kaart! Ik vind het net een stukje reclame uit een blad voor een mooie vakantie naar een tropisch eiland. Erg apart en mooi.
Veel plezier tijdens je blogpauze, we zullen je missen.

Groetjes, Marjan

Jeannette zei

Wat een heerlijk zomers tafereeltje! Edwin en Tilda genieten lekker zo te zien, dus doe jij dat ook maar. Fijne vakantie!
Groetjes, Jeannette

Astrid zei

Hi Jolande, wat een leuk zomerkaartje , geniet maar lekker van je blogpauze.
Groetjes Astrid

Lia zei

Wat een gezellige vakantiekaart, ik wens jullie een fijne vakantie,

groetjes Lia

Trudy zei

Wat een prachtige kaart weer Jolande!
Groetjes Trudy

jans zei

wauw wat een mooi zomers kaartje grt jans

Judith zei

Geniet maar lekker van het niets-doen! Leuk, dat je nog even een zomerse kaart hebt geplaatst, mooi gemaakt!
Fijne vakantie,
groetjes, Judith

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

super mooi kaartje en geniet van je zomer stop!

Aleida zei

Je laat ons wel achter met een beauty! Fijne vakantie en veel inspiratie opdoen!
groetjes,

martina's kaartjes zei

dag Jol,
een hele leuke kaart ! ik wens je veel ontspanningstijd en zal je wel missen ! bedankt voor je lieve reacties op mijn blog,
liefs,
groetjes en tot later,
martina
x

Margo zei

Wat tof Jolande !
Liefs
Margo

Maia zei

Schitterend zomers kaartje!
Dat kraft met die schelpjes helemaal mooi!
Geniet van je vakantie1
Groetjes Maia

Nora zei

Prachtige kaart Jolande! Geniet van je vakantie!

Miranda zei

in het echt is je kaartje nog veel mooier, hij ziet er toppie uit jolande
fijne vakantie
knuf
miranda

Liefs Ineke zei

Mooie kaart weer Jolande, geniet van je pauze. Ik ga het over een paar weken ook doen hoor.

Groetjes van Ineke

jaimie zei

Hallo Jolande,

Zéér prachtige kaart !!

En dat onweer zwijg me ervan, we zijn ondergelopen en zijn nog aan de opkuis bezig :-(

Geniet van je blogpauze en tot hoors !

Groetjes, Jaimie

Wilma zei

Jolande, geniet van je blogpauze en wellicht ga je met vakantie, dan wens ik een hele fijne tijd toe! Ik zal je prachtige creaties missen hoor!
Liefs Wilma

Rebecca zei

een mooi zomers kaartje Jolande en geniet van je vakantie!

groetjes Rebecca

Sylvia zei

Hoi Jolande
Wat een leuk blog heb je met geweldige haak uitleg. Ik heb ook een kaart gemaakt met haakwerk en kraaltjes, ik zal hem op mn blog zetten met vermelding van jou blog.
Veel succes met alles.
Groetjes van Sylvia Scharp.

jolanda zei

Hopelijk werp je zo nu en dan nog even een blik op je blog, want ik wil je toch wel graag een héle fijne vakantie wensen!! Waarschijnlijk hou je geen kaarten-maak-pauze dus kunnen we een hoop moois tegemoet zien hahaha.
groetjes, Jolanda

Scrappingann zei

Hoi, ik kwam jou tegen op een andere blog, ik heb een nieuwe providor en hoor nu van andere dat ik niet meer te vinden ben.
Dus bij deze heb ik me opnieuw aangemeld als volger.
Groetjes van Anja / Scrappingann

jaimie zei

Hallo Jolande,

mail jij mij even aub op

jaimie.pisonier@telenet.be (staat punt tussen de namen)

want ik vind geen mailadres van je hier?

dank u

groetjes, Jaimie