KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 23 juni 2011

Zomaar een aardigheidje.

Ik heb een aardigheidje gemaakt om mee te nemen als we op visite gaan.
Ik heb papier van Tilda gebruikt.
Voor de afwerking heb ik strassteentjes gebruikt.

De stempel op de cirkel is van Inkadinkado.
Daarop een kleine geëmboste cirkel.
Het randje langs de cirkel heb ik gehaakt.
Nog een strikje en een roosje voor de afwerking.

De uitleg van dit doosje vind je bij Karen Doodles diva gallerij

Gevuld met lekkere Merci.

Groetjes Jolande

45 opmerkingen:

Miranda de Groot zei

nou zo mag jij wel op visite komen. wat een leuk idee.
groetjes miranda

celia zei

Ja bij mij ook ;)) geweldig mooi!!!!!

Marja's Stamp Addiction zei

Zowel van buiten als van binnen prachtig en heerlijk.
Wat een pracht kadootje om mee te nemen. Super Jolande. Wil ik best krijgen (haha)
groetjes Marja

hennie zei

Heel leuk gedaan zeg!
Hennie

gré zei

wat een schattig doosje
heel anders dan die andere mercidoosjes
heel mooi
groetjes gré

Lia zei

Zo, dat is wel een heel leuk/lekker aardigheidje, lief doosje hoor,

groetjes Lia

Neline zei

Ik vind jouw aardigheidje wel heel goed gelukt!
prachtig, ook het haakrandje is weer supers.
groetjes
Neline

Irene zei

Zo langzamerhand kijken de mensen met een giga lange nek UIT naar jouw bezoekjes want wie wil er nu niet verwend worden met iets moois van jou???

Irene

crealinedance zei

Hoi Dit is ook weer een leuke modeltje.Altijd makkelijk om op voorraad te hebben.Gr.Nel

regina zei

hoi

wat een leuk doosje!

erg leuk gemaakt en leuk om cadeau te geven!

gr regina

Tini zei

Echt heel leuk gemaakt Jolande, altijd leuk om zoiets mee te nemen met een aardigheidje in, dat wordt meestal erg gewaardeerd, deze heb je heel creatief gemaakt hoor met het kanten randje.

Gr. Tini

Aleida zei

Oef! Dat ziet er ingewikkeld uit! Maar wel heel mooi! Leuk om mee te nemen, het zal zeker gewaardeerd worden.
groetjes,

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

Lia zei

Je bent hier altijd welkom......heb je mijn adres????? :)
Het is weer héél leuk geworden!
groetjes Lia

Tinie zei

Wat een mooi geheel, het haakrandje geeft het net iets speciaals!!

Groetjes Tinie

Linda zei

wauw dat heb je weer erg mooi gemaakt
gr linda

Crea Astrid zei

Ziet er erg leuk en lekker uit. Als je te lang in de auto zit, dan mag je het wel inpakken. Anders krijgen ze denk het doosje zonder inhoud. Lol.

Groetjes Astrid.

Judith zei

Wanneer was onze afspraak ook alweer? ... hihi

Prachtig gemaakt, Jolande. Ik denk dat jullie wel vaker worden uitgenodigd, zeker als jij zo iets moois meeneemt (-:
Groetjes en veel plezier,
Judith

Ans zei

Jou Jolande, dat "zomaar aardigheidje" mag je best naar Noorwegen komen brengen hoor. Je bent van harte welkom. En wel eventjes blijven hoor, want dan kan ik nog veel van je leren.
Fijne avond verder en tot een volgend bezoekje.
Groetjes Ans

Ans zei

Er staat een foutje, moet zijn Nou Jolande, in plaats van Jou Jolande. Sorry

M@rjan zei

Hè... aardigheidje?? Alsof je dit zo in elkaar hebt geflanst! Meid, het is een prachtstukje en ik zie echt wel hoeveel werk erin zit!! :)

Groetjes, Marjan

Annemarie en Merit zei

schitterend Jolande,kom gerust om een "BAKKIE".

cristel zei

heel mooi hoor kom je bij mij ook even op visite (lol)
grtjs

Marlies zei

Super gemaakt en een heel leuk idee, hele leuke vorm ook en heel chique!
groetjes, Marlies

Brenda zei

Kom je bij mij op visite? hahaha!
Wat heb je dit doosje toch weer mooi gemaakt zeg!
Lieve groetjes Brenda

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wat een leuke attentie ség !

Groetjes, Jaimie

Mandy's Magnolia cards zei

wat een prachtige creatie! erg leuk modelletje zeg
groetjes, Mandy

redscrap zei

wat een leuke doosje
leuk om te geven
groetjes mina

Maia zei

Prachtig wat maak jij daar altijd veel werk van!
Een genot om een cadeautje van je te krijgen lijkt me!
Zo mooi dat gehaakte randje eraan ook.
Fijne vrijdag,
Groetjes Maia

susie zei

Schitterende creatie Jolande en het mooie gehaakte randje eraan maakt het af ! Tegen welk uur ben je hier ongeveer ? ;)

miriam zei

Het ziet er weer mooi uit jolanda.

gr miriam

Hélène zei

wow zeg! Dit ziet er prachtig uit, zin in koffie het weekend? ;-) hahaha
Je gehaakte randje vind ik ook erg mooi.

Groetjes Hélène

Jannie zei

Wow wat heb je dit weer geweldig mooi gemaakt.

groetjes Jannie

miranda zei

Hoi,
Heel erg leuk.
Groetjes Miranda.

José zei

Zomaar een aardigheidje noemt ze dat... Jeetjes wat een kunstwerkje zeg! Ik vind het een fantastisch mooi tasje. Onwijs dat haakwerk. Dat vind ik zo'n leuk idee! Hele mooie stempels en papier. Prachtig geheel en ik hoop van harte dat de ontvanger dit heeeeeeel lang gaat bewaren!
Groetjes, Jose

Fieneke zei

Hoi Jolande, Wat een mooi doosje weer. Sjiek visite kadootje zeg.
Groetjes Fieneke

Adrie van Rooten zei

Geweldig mooi cadeautje Jolande , wie zou daar nu niet blijmee zijn , heerlijke inhoud ook. Alles is weer schitterend van kleur en mooi afgewerkt.Volgende week ben ik jarig duuus.....
Groetjes Adrie

Trudy zei

Wat een prachtige creatie Jolande!
Groetjes Trudy

scraplouise zei

Wat een kunstwerk heb je weer gemaakt, daar word je toch helemaal blij van als je dit ontvangt.

gr.Louise

Miranda zei

prachtige doosje Jolande, heel erg gaaf, en je kerstkaart van afgelopen maandag is ook erg prachtig
gr
Miranda

Diana zei

Héhé,....na veel proberen kan ik eindelijk weer een berichtje achterlaten ....Wat een superleuk doosje is dit en die rand eromheen gehaakt is mooi!!

groetjes Diana

Suze zei

Wat een prachtig doosje zeker leuk om mee tenemen als je op visite gaat.

Lieve groetjes Suze

Henriëtte zei

Hij is mooi Jolande, en je haakwerkje is ook weer leuk.

Groetjes Jet

Gretha zei

Wauwwww, Gaaff
Groetjes Gretha

Annemiek zei

Wat een ontzettend gaaf doosje, ik heb 'm opgeslagen hoor!
Groetjes, Annemiek