KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 31 juli 2011

Angel.


Deze tekening heb ik van internet gehaald, de maat heb ik aangepast in Word.
Ik heb het ingekleurd met de Derwents.
Ik weet niet wat ik ermee ga doen, maar ik vind het mooi en wilde het jullie laten zien.
Ik wil jullie ook nog laten weten dat Thijmen de Maja kaart van 2 berichten terug erg leuk vond, hij had alleen nog maar oog voor de kaart en niet voor de cadeautjes.
Hij riep maar maja, Maja, ha ha , dus ik heb een goede keuze gemaakt.

Groetjes Jolande.

25 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction zei

Onwijs mooi plaatje Jolande en prachtig ingekleurd. Ben benieuwd naar je creatie met deze prachtige engel.
Groetjes
Marja

Miranda de Groot zei

dat heb je heel mooi ingekleurd
groetjes miranda

Linda zei

Heel mooi gekleurd ik ben nieuwsgierig wat je ermee maken gaat. Leuk dat de kaart met Maja zo in de smaak gevallen is
gr linda

heidy zei

Wow Jolande,wat prachtig,ben benieuwd wat je hier mee gaat maken!
Groetjes Heidy

Wendy Kamp zei

Geweldig wat mooi ingekleurd zeg! Deze kan zo in een lijstje!
Wat lief dat de kleine Thijmen helemaal weg was van de Maja kaart!! Heb je echt eer van je werk...

Groetjes,
Wendy

cristel zei

je hebt hem heel mooi ingekleurd en ik vindt het wel geinig dat thijmen de kaart zo leuk vondt
grtjs

gré zei

heel erg mooi ingekleurd
leuk hoor die engel
en leuk dat hij de maja
kaart zo leuk vond

groetjes gré

Lia zei

Schitterend ingekleurd, Thijmen blij, jij ook blij toch?

groetjes Lia

Marian de Maijer zei

Wacht op je creatie ermee
Ziet er prachtig uit
Groetjes

Ans zei

Dat moet wel een hele mooi kaart worden, ik vindt het nu al schitterend.

Liefs Ans

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

mooi gekleurd zeg!!! zal vast leuk worden wat je er mee gaat maken!

regina zei

hoi

wat een prachtig plaatje en wat heb je het schitterend gekleurd!!

gr regina

Irene zei

Ik kijk uit naar waar je deze schitterende engel voor gaat gebruiken!
Leuk he als die kleintjes zo verrukt zijn van hun kaart......de balerinakaart van mijn vorige post moet perse naast het bed staan, grotere complimenten kunnen we toch niet krijgen??

Groetjes, Irene

Henriëtte zei

MOOI plaatje Jolande en schitterend ingekleurd. Ben benieuwd wat je er mee gaat maken.
Het verwonderd me niets dat Thijmen de Maja-kaart mooi vond. Het was ook een snoeperdje.

Groetjes Henriëtte

crealinedance zei

Hoi hoi het is weer iets anders.Mooi gekleurd.Gr.Nel

José zei

Wow ik ben zwaar onder de indruk van de manier waarop je deze schitterende dame hebt ingekleurd. Echt onwijs!
Gr. Jose

Marijke zei

Echt super prachtig!!!
ben beniewd hoe het eindresultaat zal zijn.
Groetjes,
Marijke

judith zei

hij is prachtig! je moet hem nu echt afmaken hoor, die kun je niet zo laten liggen...
Groeten Judith

Crea Astrid zei

Wat een leuk plaatje heb je op internet gevonden en je hebt hem super ingekleurd. Ben benieuwd wat je ermee gaat maken.
Dan is het in ieder geval niet voor niets geweest, dat je de Maja kaart hebt gemaakt. Leuk toch.

Groetjes Astrid.

Fieneke zei

Wat een mooi plaatje! En wat leuk dat zo'n kleintje zo verrukt is van jouw kaart dat die alle aandacht krijgt. Geweldig toch!
Groetjes Fieneke

Patricia zei

WAUW!!!!
Ja ook mijn passie elfjes en vlinders, net als jij.
Ik vind het plaatje PRACHTIG, en heel mooi ingekleurd!
Groet Patricia

martina's kaartjes zei

dat is al prachtig ingekleurd, ben benieuwd wat je ermee gaat doen !
grtjs, martina
x

marian zei

Mooi plaatje is het, je hebt er mooie kleuren voor gebruikt.
Groetjes Marian

M@rjan zei

Zo zeg, die heb je werkelijk bijzonder mooi ingekleurd, complimenten!!

Groetjes, Marjan

Wilma Verweij zei

Wat leuk dat Thijmen alleen maar oog had voor jouw mooie kaart! Dat is toch de ultieme voldoening van onze Hobby!!
Wat een superafbeelding..ik ben ook helemaal weg van elfjes, feeën en engelen! Ik durf het niet te vragen...waar heb je haar gevonden?
Liefs Wilma