KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 25 juli 2011

Dikke knuffels.

Voor de kaart heb ik papier met linnensructuur gebruikt.
Ik heb alles gepoetst met distress-inkt (pumice stone).
Eerst de achtergrond gepoetst, daarna geémbost en daarna heb ik glimmermist gebruikt, op de foto kun je het helaas niet zien.
Het frame heb ik gepoetst nadat ik het heb gestanst en geémbost.
De tekst op de label heb ik eerst gestempeld en behandeld met embossingpoeder en ook daarna gepoetst.
Op de foto lijkt het dat het frame en de tekst scheef zit, maar dat is op de kaart niet zo.

Voordat ik de bloem en de swirls heb gestanst heb ik eerst het papier bewerkt, ik heb op een acrylblok inkt gestempeld, dit nat gespoten en toen op het papier gestempeld.
Op de bloem zit een spacer met een parelkraal.
Op de swirls heb ik parelkraaltjes geplakt.

Groetjes Jolande.

37 opmerkingen:

Linda zei

Wat een schitterende kaart, echt prachtig gedaan.
gr linda

regina zei

een schitterende kaart!

heel erg mooi met dat embossen!

gr regina

Lia zei

Schitterende stijlvolle kaart, mooi bewerkt,

groetjes Lia

heidy zei

Prachtig Jolande!
Groetjes Heidy

Margo zei

Wat prachtig Jolande !
Heel mooie bloem ook en een erg leuke spacer !
Liefs
Margo

hennie zei

Het is weer prachtig Jolande!
Fijn dat je je zo heerlijk vermaakt hebt in de vakantie, mooie haakwerkjes.
Ook nog gefeliciteerd met je dochter.
Lieve groetjes hennie.

martina's kaartjes zei

wow ! net terug en nu al eenkaartje ! chapeau ! 't klinkt wel leuk 'gepoetst' hihihi.... heel mooi resultaat !
grtjs, en nog een dikke proficiat voorje dochter !
martina
x

scraplouise zei

Wat een schitterende creatie Jolande heel stijlvol, de bloem is prachtig!.

gr.Louise

Miranda de Groot zei

hij is prachtig
groetjes miranda

Fieneke zei

Wauw wat een prachtige kaart! Bijzonder stijlvol!
Groetjes Fieneke

Nora zei

Heeeeeel mooi gedaan Jolande!!

Irene zei

We hebben het dus een kleine maand zonder je moeten doen maar als je dan weer losbarst is het direct weer zoooo mooi!!!!!

Groetjes, Irene

gré zei

heel erg mooi jolande
heerlijk dat je weer terug ben
groetjes gré

janny zei

Sjonge zeg jij begint gelijk goed na je vakantie met zo'n prachtige kaart!
Groetjes Janny.

crealinedance zei

Hoi hoi Je bent terug,gelijk een mooi kaartje gemaakt.Gr.Nel

Yvonne zei

Wat een beauty...prachtig !!!
Groetjes Yvonne.

Astrid zei

Schitterend Jolande wat een prachtige kaart.
Groetjes Astrid

Marian de Maijer zei

Wat een prachtige kaart
Groetjes

Henriëtte zei

Gave kaart weer Jolande. Kan zien dat de vakantie je goed heeft gedaan.

Groetjes Henriëtte

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

hoi jolande !

lekkere vakantie gehad?

wat een mooi kaartje weer!

Patricia zei

Wat een PRACHTIGE kaart zeg!
Echt heel mooi bewerkt!!!!!
Groet Patricia

Riet zei

Wat is dit weer een schitterende kaart Jolanda.

Liefs Riet.

Ans zei

Dit is echt SCHITTEREND!!!!!.

Liefs Ans

M@rjan zei

Dist soort kaarten zijn erg veel werk! Ik ken het wel, het is erg leuk om te doen, maar kost tijd. Jouw kaart is echt een PLAATJE!! Heel mooi, Jolande, ik hoop dat de ontvanger dit waardeert! Bewaren voor een speciaal persoon.

Groetjes, Marjan

Aleida zei

Na je vakantie meteen aan het poetsen! ;-)
Dat ben je nog niet verleerd, het is een super kaartje!
groetjes,

Gretha zei

Schitterend en heel stijlvol in een prachtige kleur.
Groetjes Gretha

Marja's Stamp Addiction zei

Jolande wat een plaatje van een kaart. Schitterend echt. Prachtige layout.
groetjes Marja

José zei

ERG mooi Jolanda! Echt super zoals die achtergrond er uit ziet. Wow! De swirls en parels zijn ook prachtig. Topkaart!
Groetjes, Jose

José zei

Ik lees net je reactie op mijn blog. Ontzettend leuk dat je volger bij me bent geworden. Ben er blij mee!
Groetjes, Jose

Rebecca zei

prachtige kaart en supper mooi bewerkt!

groetjes Rebecca

Marijke zei

Wat een prachtige, luxe kaart!!!
Groetjes,
Marijke

Maia zei

Een prachtig, creatief, luxe, chique kaartje!
Echt schitterend gemaakt!
Groetjes Maia

miriam zei

Mooie kaart jolanda met leuke details erop

gr miriam

Marlies zei

Wauw wat een super mooie, hele chique kaart heb je gemaakt, echt schitterend!!
groetjes, Marlies

cristel zei

echt hij is super chique hoor mooi gedaan
grtjs

Cornelie zei

Kwam via via hier terecht, en wordt ik toch getrakteerd op een geweldig mooi kaartje!!! Wat mooi gemaakt, echt beeldschoon!
Groetjes Cornelie

Judith zei

Je hebt mooie kaarten..! Ik ben pas 2 weken geleden begonnen en heb nog niet zoveel volgers. Zou je misschien eens naar mijn blog willen kijken, vind het nl. zo leuk om andere reacties te horen.
Ik zal nog vaker op je blog komen heb me als volgers aangemeld.
Groeten Judith

www.stempelstunter.blogspot.com