KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 26 juli 2011

Er was een land ik weet niet waar.....

Kaartje gemaakt voor Thijmen die gek is op Jaja (Maja de bij) en binnenkort zijn tweede verjaardag viert.
Maja is een kleurplaat vanaf internet en ingekleurd met Derwents, de voelsprietjes heb ik gemaakt met ijzerdraad en kraaltjes.
Het papier is van Magnolia.
Het gras is gemaakt met een stans van Crea-Lies.
De bloemen, de vlinder en het liefheersbeestje uit mijn knutselvoorraadje gehaald.
De bloemblaadjes zijn gemaakt met een pons.
Ik heb Maja zo gemaakt dat zij kan "vliegen" van bloem naar bloem.
De tekst van de begintune van de tekenfilm heb ik ook van internet en aan de binnenkant van de kaart geplakt.

Groetjes Jolande

47 opmerkingen:

Lia zei

Oh wat een schattig kaartje is dit,kan mij herinneren dat ik vaak samen met de kids zat te kijken naar haar avontuurtjes,

groetjes Lia

Nora zei

Wow, mooie kinderkaart!! Daar zal Thijmen zeker blij mee zijn!

Ans zei

Gezellig dat je er weer bent na een welverdiende vakantie. Weet zeker dat ook Thijmen blij is dat je er weer bent, want met zo'n kaartje kan je verjaardag nog niet meer stuk.
Groetjes Ans

Linda zei

Ohhhh wat een lief kaartje is dat geworden, heel leuk
gr linda

Gretha zei

Wauww, een super vrolijke kaart, daar is Thijmen heel blij mee, dat weet ik zeker.
Groetjes Gretha

regina zei

oooch wat een gaaf kaartje!!

haha jeugdsentiment dat keek ik vroeger ook altijd haha!!

superleuk gemaakt!!

gr regina

Ans zei

Wat is dit leuk, supermooi. Heel vrolijk daar zal hij heel blij mee zijn.

Liefs Ans

Thea zei

Wat een superlief kaartje Jolande, en wat leuk dat kleine jongetjes van twee dat nu ook weer zo leuk vinden. Maja is volgens mij best al "oud".

Groetjes Thea

mieke zei

wat een leuk kaartje, die goeie ouwe tijd.

Mieke

martina's kaartjes zei

wat een superleuke kinderkaart ! heel erg mooi, daar zal hij vast wel blij mee zijn !
groetjes, martina
x

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

WAT EEN LIEF KAARTJE!

chantal zei

die is superleuk!
liefs Chantal

Aleida zei

Wat geweldig, een verjaardagskaartje met je favoriete TVster!
groetjes,

Aloesaloes zei

Wat is dit vertederend leuk zeg! Prachtig van kleur en erg mooi gemaakt. Grappig dat deze bij nog steeds zo geliefd is!

Groetjes, Loes

Marijke zei

OOOOhhh wat een SCHATJE!!!
Ik vind hem SUPER!
Groetjes,
Marijke

Margo zei

Wat prachtig Jolande !
Het is ene beetje nostalgie he !
Liefs
Margo

Irene zei

Biene Maja is duidelijk leeftijdsloos want ik herinner me nog zo goed dat wij daar ook naar keken toen Sylvia nog klein was.......Enig dat kindjes er nog dol op zijn en jouw kaart is een plaatje!!!

Groetjes, Irene

heidy zei

Haha jeugd sentiment
Wat is hij leuk!
Groetjes Heidy

Adrie van Rooten zei

Ik vind hem superlief Jolande.
Die krijgt vast een ereplekje.
Groetjes Adrie

José zei

Majaaaaaa, mijn jeugdheldin! hahaha. Ik was vroeger dol op haar. Leuke kinderkaart joh en dat ze kan "vliegen" is helemaal enig! Leuk gedaan.
Groetjes, Jose

Astrid zei

Nou ik weet zeker dat mijn zoon (27) nog weet wie Maja is.
Heel leuke kaart Jolande voor dat jongetje.
Groetjes Astrid

Marian de Maijer zei

Je kaart is super gaaf en dat vliegen super
Groetjs

Annemiek zei

Ach, dit roept herinneringen op, heel leuk om daar nu een kaartje mee te zien!

Liefs, Annemiek

Henriëtte zei

Wat is die kaart geweldig leuk zeg! Nostalgie zou ik zeggen. Leuk dat je neefje er nu ook naar kijkt. Gefeliciteerd met de kleine knul.
Hij boft maar met zo'n tante

Groetjes Henriëtte

Suze zei

Ooohhh wat een leuke kaart Jolande daar zal de kleine vast heel blij mee zijn.

Lieve groetjes Suze

Fieneke zei

Wat een leuk kaartje! En wat een jeugd sentiment.
Groetjes Fieneke

Maia zei

Schitterend dat kaartje !
Daar zal Tijmen blij mee zijn weet ik zeker!
Ze noemen mij op school ook altijd zo al ongeveer 23 jaar en de laatste 10 jaar zeker want ik ben de juf van de Bijengroep!
Groetjes Maia

gré zei

heel erg leuk
nostalgie

groetjes gré

Marja's Stamp Addiction zei

Jolande wat een schitterende, mooie en lieve kaarten. Maja de Bij is echt prachtig. Leuk hoor voor de kleine jongen.
groetjes Marja

janny zei

Wat een schattige kinderkaart is dat zeg!!
Ontzettend lief en ja mijn gedachten gaan gelijk naar vroeger terug hoor toen de kinderen klein waren was Maja ook favoriet.
Groetjes Janny.

scraplouise zei

Toen ik die kaart zag moest ik gelijk aan vroeger denken toen mij kinderen klein waren, vonden Maja de Bij geweldig.
Leuk bedacht zo Jolande, ik denk dat Thijmen hem prachtig zal vinden.

Fijne dag,

Louise

M@rjan zei

Ohh, wat een schatje!! Echt helemaal top voor een kind dat zo dol is op Maja de Bij! Mooi!!

Groetjes, Marjan

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wat een vrolijke, leuke kinderkaart ség!!

groetjes, Jaimie

Charlotte zei

Wauw Jolanda!
Superleuke kaart hoor! Leuk dat je Maja hebt doen vliegen!
Groetjes,
Charlotte

Crea Astrid zei

Je had het er over ehad, dat je deze kaart zou gaan maken met Maja de bij. Hij is erg leuk en lekker fleurig geworden Jolande. Leuk gedaan zo met het liedje erbij. Ik zou het niet helemaal geweten hebben hoe het zou gaan.

Groetjes Astrid.

miranda zei

Hoi,
wat een super leuk kaartje.
Groetjes Miranda.

crealinedance zei

Hoi hoi Hele grappige kaart,leuk bedacht.Gr.Nel

Riet zei

Wat een geweldige kaart Jolanda.

Liefs Riet.

miriam zei

wat een leuke lieve kaart hij is geweldig gevonden

gr miriam

Patricia zei

Wat een SCHATTIG kaartje!!!
Ik vond Maja ook altijd zo leuk, vooral JOEPLA flip.
Groetjes Patricia

susie zei

Wat een lief kaartje Jolande ! Het manneke gaat er blij mee zijn :)
En je 'dikke knuffels' kaartje ziet er stijlvol uit !

Lieve groet :)

Wendy Kamp zei

Hey Jolande!

Dat is lang geleden he.... Bedankt voor je lieve reactie! Ik heb weer even op je blog rondgekeken en zie weer zoveel moois! En jullie zijn lekker op vakantie geweest zie ik!
Je Maja de bij kaart is super lief! Echt jeugdsentiment..haha..

Liefs,
Wendy

Rebecca zei

supper mooi kinderkaartje!

groetjes Rebecca

Jose Brok zei

hoi jolande

volgens mij heb je in de vakantie weer veel inspiratie op gedaan

gr

josé

Wilma zei

Wat een superlief kaartje Jolande! Ik heb ook veel afleveringen van Maja samen met mijn kinderen zitten kijken! Leuk te horen dat Maja nu ook nog favoriet is.
Liefs Wilma

Jopie zei

Wat een schattig kaartje is dit. Ik kwam toevallig bij je langs en zag heel veel moois wat ben jij veelzijdig creatief zeg. Ik ben volger van je geworden en zou het leuk vinden als je ook eens bij mij langs kwam. Ik kom zeker nog eens terug.
groetjes jopie

ScrappyDoo zei

ooooo, dit is echt leuk!! Geweldig dat Maja kan vliegen, te enig!