KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 29 juli 2011

Oosterse Tilda.

Dit kaartje had ik al voordat ik met vakantie ging gemaakt.
Het was een hele klus om dit kaartje te maken, want de binnenkant heb ik ook bewerkt en de bogen moesten wel netjes op elkaar komen, maar het is gelukt.
Ik heb het papier van Maja Design ( Crea Diem) gebruikt.

Tilda is ingekleurd met Distress-inkt.

De swirl is een Creatable.
De bloemen zijn met een retropons gemaakt, ik heb ze bewerkt met Distress-inkt en in het hart een plakparel geplakt.

Tekststempel is van marianne Design.
Ik heb niet te veel frutsel gebruikt, ik wilde het mooie papier er niet onder verstoppen.

Groetjes Jolande.

38 opmerkingen:

miriam zei

Wat een mooie creatie jolanda Mooi zo met dat 3 luik.
gr miriam

heidy zei

In een woord Prachtig Jolande,soms heb je maar heel weinig nodig om een pracht kaart temaken!
Groetjes Heidy

Miranda de Groot zei

het is een geweldig mooi kaartje
groetjes miranda

mieke zei

Mooi kaartje hoor, papier aan de binnenkant is ook erg mooi en past geweldig.

Mieke

jans zei

wat een mooi kaartje grt jans

Aleida zei

Een heel mooi oosters kaartje! Die bogen passen er erg goed bij.
groetjes,

regina zei

een schitterend oosters kaartje!!

een heel leuk model kaart en een super afdrukje!!

gr regina

gré zei

een heel erg mooi kaartje
zal best wel een werk geweest zijn om zo te maken

groetjes gré

Trudy zei

Wat een prachtige kaart is dit Jolande!
Groetjes Trudy

Lia zei

Hij is echt helemaal geweldig mooi,

groetjes Lia

Wendy Kamp zei

Wauw gaaf kaartje zeg! Kan me voorstellen dat er veel tijd in heeft gezeten! Maar het resultaat is dan ook prachtig. Mooi papier is dat toch van Maja design he...

Groetjes,
wendy

Margo zei

Wat past alles prachtig bij elkaar Jolande !
Je papier is inderdaad heel erg mooi en wat leuk gevonden om met die bogen te werken !
Prachtige kaart !
Liefs
Margo

martina's kaartjes zei

wat een plaatje ! heel erg mooi gemaakt !
superz
grtjs, martina
x

Linda zei

prachtig kaartje heb je ervan gemaakt
gr linda

judith zei

wauw mooi hoor!kan er niet meer van zeggen.
Groeten Judith

cristel zei

ik vind hem gewoon weer super en heeeel mooi papier
grtjs

Astrid zei

Een heel erg mooi kaartje Jolande, prachtig gemaakt en prachtig papier.
Groetjes Astrid

Irene zei

Wat schitterend Jolande, ik waan me direct in Japan!!!
Graag geloof ik dat het aansluiten van de bogen een precisiewerkje was maar dat is jou wel toevertrouwd!!!

Goed weekend, Irene

Esther zei

Ik vind je kaartje geweldig geworden!!

Groetjes Esther

chantal zei

gewoonweg schitterend! Mooi papier, leuk model en dan nog een knappe Tilda!
liefs Chantal

Fieneke zei

Ik vind hem helemaal super! Erg mooi met die bogen.Ik had net voor ik jouw kaartje zag ook toevallig met deze stempel een kaart gemaakt (blijft ook een erg leuke stempel). Komt nog een keer op mijn blog.
Groetjes Fieneke

Ans zei

Knap gedaan hoor. Je kunt er mee voor de dag komen, want de bogen zien er super uit.
Fijn weekend!
Groetjes Ans

Maia zei

O wat prachtig vooral die witte swirl met lieve bloemetjes staan er prachtig bij!
Fijn weekend,
Groetjes maia

Marja's Stamp Addiction zei

Jolande dit is echt Klasse. Wat een schitterende kaart. je papier en bloemen super. De binnenkant is sprookjesachtig. Pracht werkstuk
groetjes Marja

mandy zei

wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Het papier past er perfect bij.
kom je ook weer bij mij kijken?
groetjes mandy

José zei

Wow, wat een prachtkaart is dit zeg! Ik ben er helemaal weg van. Het heeft een hele oosterse uitstraling met dat papier en de boogjes. Tilda heb je echt prachtig ingekleurd! SUPER kaart.
Groetjes, Jose

Marijke zei

WAUUUWWWWWWWWW,
Prachtig gemaakt zeg!!!
En wat heb je haar mooi ingekleurd!
Groetjes,
Marijke

Linxx zei

Wow! Ik ben soms zo jaloers op jouw talent!

stempelfreaks zei

Wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt.
Groetjes Astrid & Larissa

M@rjan zei

Wow Jolande, wat een superkaart weer, zo´n mooi modelletje en die kleuren bij de perfect gekleurde stempel!!

Groetjes, Marjan

Jannie zei

Wow wat een schitterende kaart Jolande.
Ik vind die bogen echt super mooi.

Groetjes Jannie.

Uhooi zei

Uhooi,,
Wow,, Deze kaart is heel lief, mooi en creatief,,

Uhooi.blogpot.com

Annemiek zei

Helemaal super Jolande!

Groetjes, Annemiek

Tanja's Kaarten blog zei

wat een mooi kaartje echt super

groetjes tanja

Crea Astrid zei

Wat is de kaart prachtig geworden. Je had het voor de vakantie er al over, dat je die zou gaan maken. Hij is in ieder geval super. Ook erg mooi ingekleurd.

Groetjes Astrid.

Suze zei

Schitterende kaart Jolande, ales past perfect bij elkaar heel mooi.

Lieve groetjes Suze

Renata van Miltenburg zei

Het was misschien een klus maar je hebt echt eer van je werk....prachtig!

Warme groet, Renata

ScrappyDoo zei

Wat een geweldig model kaart is dit! Heel mooi!