KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 19 juli 2011

Terug van vakantie

Hallo allemaal, we zijn weer terug van 3 weken vakantie in het mooie Zuid-Limburg en we hebben genoten.
We hadden de eerste anderhalve week prachtig weer.
Toen 2 dagen flink regen en wind en daarna hadden we weer mooi weer, zo nu en dan een bui, voornamelijk s'avonds en s'nachts.
We hebben heerlijk gefietst en van de mooie natuur genoten en ik heb het rennen weer opgepakt.
Tussendoor nog even naar huis, want Anouk diplomeerde en daar wilden we graag bij zijn, daarom waren we ook in Nederland gebleven.
Heerlijk gelezen en natuurlijk ook creatief bezig geweest.
Ik heb vooral in de avonden gehaakt en geborduurd, want we nemen geen T.V. mee op vakantie en niets doen dat is niets voor mij.
En we hadden internet dus ik ben elke avond even bij jullie langs geweest en heb genoten van al het moois.





Ik kan voorlopig weer vooruit met mijn gehaakte randen en weer heerlijk kaarten gaan maken.
Ook ben ik begonnen met het haken van een loper voor op de eettafel, dit is 1 blok ervan en de rest komt nog.
Fons druk in de weer met zijn afstand bestuurbare helicopter.

We zijn heerlijk uitgerust, maandag kunnen we weer uitgerust aan het werk.

Groetjes Jolande.

26 opmerkingen:

Miranda de Groot zei

jullie hebben genoten zo te zien. en je kunt weer even vooruit.
groetjes miranda

scraplouise zei

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad.
Gefeliciteerd voor je dochter.
Wauw wat heb je best gedaan je hebt niet stil gezeten in de vakantie.

gr.Louise

Linda zei

nou welkom terug in blogland maar weer hè. Wat een mooie dingen heb je allemaal gehaakt, echt super. Ik heb het haken ook eindelijk onder de knie en heb met een randje van jou blog laatst een kaartje gemaakt, ook heb ik de circel met kraaltjes bijna klaar, dus dank je wel voor de duidelijke beschrijvingen.
gr linda

wilga zei

Heerlijk dat je zo hebt genoten in het limburgse land.
En welkom terug in blogland.
Groetjes,
Wilga

Astrid zei

Fijn dat je het zo leuk hebt gehad, en lekker creatief bezig geweest, leuk hoor.
Groetjes Astrid

Irene zei

Welkom thuis Jol!!
Gefeliciteerd met je dochter en wat een berg creaties ......je zegt dat je een loper aan het maken bent, maar het is nu net een schitterende 4kante doily (ideetje??).

Groetjes, Irene

heidy zei

Hoi jolande
Heerlijk dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad en lekker bezig bent geweest.
En hardlopen super,ik kan het niet!
Groetjes Heidy

Annemiek zei

Welkom thuis Jolande! Zje hebt inderdaad niet stilgezeten, ben benieuwd wat voor moois je ons met je haak- en borduursels gaat laten zien.

Lieve groetjes, Annemiek

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Welkom terug Jolande! en wat een prachtige haakbloemen, wat zal ik dat ook zo graag willen doen! vind het altijd prachtig om dat bij een ander te zien.

Liefs Ida

Aleida zei

Mooi haakwerk! Mooi verloopgaren met dat rood/roze. Je kunt voorlopig weer even vooruit.
Fijn dat jullie een goede vakantie gehad hebt.
groetjes,

Marian de Maijer zei

Welkom weer terug in blgland
EN wat een mooie haakwerkjes Super
Groetjes

Patricia zei

Welkom Thuis!!!!!
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad.....
Mooie haakwerkjes zeg.......
Tot Gauwwwwwwwwww
Groet Patricia

Maia zei

Gelukkig hebben jullie mooi weer gehad!
Wat een prachtig haakwerk zeg daar kun je inderdaad even mee vooruit maar wat kun jij perfekt haken!
Die helikopter...haha die hebben wij een keer aan iemand verkocht via marktplaats...weet je waar die jongen hem voor kocht...raad je nooit...voor zijn kat. Als je op you tube intypt (weet het niet precies meer ) zoiets als kat/helicopter zie je de gekste filmpjes.
Dat was even geen scrap..maar vakantie!
Succes met de start van het werk.
Groetjes Maia

Margo zei

Hoi Jolande,
wat heerlijk dat jullie zo'n geweldige vakantioe hebben gehad !
Je bent druk in de weer geweest met kantjes haken zeg, die zien er geweldig uit !
Liefs
Margo

Lia zei

Gezellig dat je weer in blogland bent, je hebt je niet verveeld zo te zien, en logisch dat je terug kwam voor Anouk haar diplomering, daar hoor je gewoon bij te zijn toch?
groetjes Lia

martina's kaartjes zei

hoi Jolande, welkom terug in de hectische wereld ! blij te horen dat jullie zo'n fijne tijd hebben gehad. Leuk je terug op mijn blog te 'horen' ! en wat een bezig bijtje ben jij ! dat ken ik ook hoor ! mijn man zegt dan altijd, dat hij wel 'even de stekker er zal uithalen' dan stop ik een tijdje met de hele tijd doorgaan... hahahaha...
liefs en tot later,
martina
x

M@rjan zei

Leuk dat je er weer bent! Jeetje zeg, heb je dat allemaal zitten maken?? Prachtige werkstukjes, Jolande! Je kunt zeker weer even vooruit. Anouk straalt en terecht! Gefeliciteerd!

Groetjes, Marjan

Marijke zei

Hoi Jolande,
Wat een prachtig borduur en haakwerk allemaal!!!
Daar kan je zeker hele mooie creaties mee maken!!!
Groetjes,
Marijke

Thea zei

Hoi Jolande,
Wat heb je prachtige haakwerkjes gemaakt, zelf heb ik het haken ook weer opgepakt en heb al heel wat leuke blogs met handwerken gezien. Fons heeft zich dus ook niet verveeld, leuke foto!
Ik mis de tv ook echt niet op vakantie, wij hebben het nog te goed en zal zeker ook een handwerkje meenemen.

Groetjes Thea

marian zei

Welkom back in blogland, heb je creaties gemist.
Jij hebt je in ieder geval niet verveeld, je hebt je de vakantie doorgehaakt,;;;D
Groetjes Marian

Miranda zei

Hoi Jolande, zo te zien een fijne en zeer creatieve vakantie gehad! Leuk om te zien al die haak variaties, kun je weer een hoop moois mee maken! Groetjes Miranda

susie zei

Hé Jolande daar ben je weer !!
Feliciteer je dochter van mij :)
Heb jij dit allemaaaaal gehaakt ondertussen !!? Awel .. . tis mooi !!!

Lieve groet :)

Ans zei

Nog gefeliciteerd met je dochter, je hebt echt niet stilgezeten zo te zien. Prachtig haakwerk heb je emaakt.

Liefs Ans

José zei

Hartstikke fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Je bent lekker beziggeweest zeg! Hartstikke mooi haakwerk.
Groetjes, Jose

Wilma zei

Wat een bezig bijtje ben je toch! Prachtige gehaakte randjes en ook nog borduurwerkjes. Limburg is een heerlijk 'vakantieland'! Gefeliciteerd met je gediplomeerde dochter! Je geëmboste kaart is ook schitterend!
Liefs Wilma

linda zei

Erg leuk je haakwerk. Bij mij in de omgeving zijn ze ook aan het haken geslagen. Zelf zeg ik steeds, dat ik er niet aan ga beginnen. (Niets voor mij zeg ik dan) Maar als ik het zo zie begin ik steeds meer te denken zal ik het toch eens proberen het is wel geweldig.
Wie weet ga ik het toch nog eens doen. Het probleem is dat veel dingen leuk zijn om te doen en de dag maar 24 uur heeft.
Wie weet ga ik het doen. Het werk van jou is geweldig.

groeten van Linda