KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 21 augustus 2011

Boekje Britt 2.

Vanochtend ben ik weer verder gegaan met het boekje en vanmiddag zijn we lekker gaan fietsen.
Hier blz. 1 en 2 van het boekje voor Britt.

De achtergond van de bloem is een stans van Docrafts en heb ik geƩmbost, de embossingmal eerst met distressinkt ingesmeerd en daarna door de cuttlebug gedraaid.
De bloem is gemaakt met een creatable, het hart gemaakt met een pons (zon) en daarin een plakparel geplakt.
De swirls zijn gemaakt met een stans van Joy, hierop heb ik strassteentjes geplakt.

Tilda is ingekleurd met distress-inkt en het jurkje heb ik gepaperpierced (ik hoop dat ik dat goed heb geschreven).

De voorkant en achterkant van het boekje kun je vinden in mijn post van gisteren.

17 opmerkingen:

Chantal zei

Woh ... dat is een leuk boekje en een ontzettend orgineel cadeau. En de Tilda's zijn erg goed ingekleurd.

Chantal

Fieneke zei

Wat super leuk Jolande!
Groetjes Fieneke

cristel zei

nou dat wordt volgens mij een schitterend princessen boekje hoor
grtjs

heidy zei

Wow Jolande,wat ziet dit er schattig uit ,de andere pagina's zijn ook zo lief!
Groetjes Heidy

Wendy Kamp zei

Nou dit wordt weer echt een kunstwerkje zie ik al! Heel gaaf zeg en wat een werk joh...
Leuk ook de Magnoliaatjes erbij!


Liefs,
Wendy

Kaartenkraam zei

Erg mooi ingekleurd weer en het is paperpiecing zonder r *lol*

groetjes van Ank

Miranda zei

Het vervolg is ook weer schattig en die kleine swirls van Joy zijn leuk! groetjes Miranda

Miranda zei

zo dat wordt even een prachtig boekje, daar zal Britt heeeeeeeeeeeeeeel blij mee zijn, want het ziet er duper uit jolande
gr
Miranda

Bernadet zei

aaargh wat een schat van een boekje is dit Jolande!!

Liefs Ineke zei

Wat een hardstikke leuk boekje is dit Jolande.

Schitterend meid.

Groetjes van Ineke

regina zei

dat is een schitterend boekje!

een leuk model erg leuk!

gr regina

Ans zei

Het boekje is schitterend, daar zal ze heel blij mee zijn. Leuke/grappige foto.

Liefs Ans

Marja's Stamp Addiction zei

Wat een prachtige pagina's voor het boekje. Ook je andere is prchtig. Erg leuke en mooie layout en samenstelling. Super
groetjes Marja

jolanda zei

Wat leuk en origineel weer Jolande!! En je hebt ondertussen nog meer moois gemaakt zag ik... het cadeau zakje met de waxinelichtjes en het gepimpte luciferdoosje vind ik ook geweldig!!
groetjes, Jolanda

Tineke zei

Wat wordt je boekje voor Britt gaaf!!! En wat zal ze er blij mee zijn.
Groetjes Tineke

miriam zei

Wat mooi en origineel je boekjes
gr miriam

Irene zei

Zojuist ben ik weer even langs alle bladzijden gegaan en heb elk detail nog eens aandachtig bekenen. Wat is dit mooi Jolande!!!!

Groetjes, Irene